[PS3] Sony Playstation 3 80GB + 4 Games

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Last-Warrior, 22 mei 2010.

1. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo,

Ik verkoop hierbij mijn Playstation 3, die gekocht is in november 2009. Het gaat op de 80GB versie, met controller erbij + 4 games, waaronder: assassins creed 2, killzone 2, fallout 3 en fight night round 4. De doos is nog aanwezig+ de bon en er zit nog garantie op. De Playstation ziet er nog goed uit, hij is amper gebruikt, omdat de xbox 360 ernaast staat. Vandaar de reden dat ik hem verkoop, ik gebruik hem te weinig. Hier koop je een goedkope, mooie PS3 + een blu-ray speler in een, voor een mooie prijs.

Voor vragen je kan me PM'en.

Graag alleen serieuze biedingen. Hij mag voor 250,- euro, een mooie prijs weg.

M.v.g. Joris van der steen

2. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    voor 250 euro heb je bijna een nieuwe Slim.

Als je onder de 200 gaat pm me maar

3. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je zegt het goed bijna;), maar dan zonder games. Dus als je bereid bent 80 euro bij te leggen voor een nieuwe, in mijn ogen een minder mooie PS3.
    Dus nee onder de 200 ga ik niet, ben jij bereid erboven te gaan, dan hoor ik het wel. 240,- en hij is voor jouw?

Gr. Joris

Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  4. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij gameshop play it koopt die in emmen/stadskanaal en hoogeveen zit betaal je maar 230 euro voor ps3 slim met 120 gb hd NIEUW
    En dan vraag jij voor een ps3 van 80 gb hd met 4 games 250 euro dat 2de hands is?
    Dat is echt te veel

200 euro is zo,n goede deal en dan weiger je dat hoog bedrag?
    Hoger zul je em waarschynlijk tog niet verkopen

Laatst bewerkt: 23 mei 2010

Deel Deze Pagina