Misschien allang bekend, maar bij Play.com hebben ze nu een speciale actie: 2 Xbox games voor 30 Pond (= ca. 45 EUR). Je kunt kiezen uit 20 titels waaronder dus o.a Ghost Recon en Buffy... Op deze manier kost Ghost Recon omgerekend dus maar zo´n 22,50 EUR. en dat lijkt me niet te veel voor dit spel. Ik heb mijn bestelling al gedaan... Voor meer info check: http://www.playserver4.com/play247.asp?page=promo&r=XBOX&id=168
Ik heb zelf al verschillende malen daar iets besteld (DVD's) en ze zijn id goedkoop, alleen duurt de levering soms wel vrij lang.
kicke, moto gp 2 staat daar voor een release van 9 mei, ik dacht dat het 30 mei was. en tao feng gaat ik dan ook kopen. alleen tot hoelang duurt die actie en hoe betaal je? en waar kan je die lijst van spellen die aan die actie mee doen zien?
Ze berekenen géén verzendkosten, en ja het zijn PAL-versies. Tot wanneer de actie duurt is niet bekend; er staat enkel "limited offer"... Je hebt wel een creditcard nodig om te kunnen bestellen.
Ik gebruik voor omrekenen altijd deze site: http://www.x-rates.com/calculator.html Je moet bij Play.com ook eens bij de dvd's kijken, zijn echt supergoedkoop. Zo heb ik 2 dagen geleden nog The Shawshank Redemption gekocht voor £ 4.99 (= € 7,15 !) en The Green Mile voor £ 7.99 (= € 11,45). Erg goeie, goedkope site, en je hebt het meestal met een week in huis.
Lekker goedkope & goeie winkel persoonlijk wacht ik nog ff op de volgende game van tom clancy ( r6: raven shield )
KWELLLLL, ik ben volgende week jarig en dan koop ik hier dus 2 !!! games !!!! een geweldige actie!!, ik wou ghost recon kopen, nu koop ik er gewoon een gratis bij !!!!!
het kost helemaal geen 60 € !! 60 × 1,46 = €87.6 (volgens deze computer rekenmachine !!!!) dus ik koop hem nu maar niet !!!! /edit sorry sorry ik d8 dat het 60 pond was !!!! maar dan is het nog altijd 58,48
Wat een rekenwonders hier.... Er staat toch: 2 XBox Titles For Just £30!!! Dat is dus 2 Xbox spellen voor 30 britse pond. Omgerekend is dat (£30 x 1.43612 EUR) € 43.08.
Was laast ook een axtie van dixons maby is het nu nog Amped , Doa3 en rally nog wat je weet wel die classic alleen die 3 voor 10 euro alleen die dagen ..........
Haha ja, maar dat geldt alleen als je er een Xbox bij koopt voor €199,- Dus dan heb je voor 209 euro een Xbox plus 3 games.