1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak dan even een nieuwe account aan op je xbox. Met een nieuwe account kan je een maand (gratis) online.
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kun je je paard trouwens ook nog tunen/customizen? :)

    Pff, elke keer wil ik wat gaan doen in de game maar dan komt er weer wat tussen omdat ik onderweg iemand of iets tegen kom. Echt een toffe game.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Even serieus, mensen die dit vragen:
    Hebben jullie wel wat moeite gedaan om het zelf uit te zoeken? Je krijgt hem al na 4 missies ofzo... als je hem nou laat krijgt oké, maar speel het spel nou maar voordat je dit soort dingen gaat vragen.
     
  4. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat zou vet zijn! gouden hoeven erop gooien, dikke pearly paint job!!}:]
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Volgende keer ook niet via gamehubs doen maar via -->

    http://www.gamecard.nu/products/12/xbox_360_live_gold_12_1_maanden_forza_motorsport_3_edition.html

    Wanneer ik MS points nodig heb, maak ik even het bedrag over via IDEAL en binnen een paar minuten heb ik de code binnen via mail.

    OMFG, deze glitch.....

    [yt]7q7v4F8r9Og[/yt]

    Hoe lachen dit ook is....kom op Rockstar...
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
  7. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha briljant! Ik heb toch al aardig wat uurtjes gemaakt in het spel maar ben echt nog geen 1 glitch tegen gekomen.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb het spel geinstalleerd op mijn USB stick nou. Hoe zit het, als ik nu gewoon play game doe, dan start ie toch vanaf de USB stick? Normaal zou er bij game library staan 'Start from hard drive' maar het zal wel komen omdat ik een USB stick heb dat dat er niet staat. Maar hij moet em natuurlijk wel van de USB stick laden, kijken of het echt verbetering laat zien.
     
  9. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    lol ik stond net op de trein een sharpshooter challenge te halen, en ineens zie ik iemand vol gas op de trein af rijden, precies waar de weg en rails elkaar kruisen. Ik denk die remt wel, zoals de poppetjes normaal doen dus ik mik weer op een vogel, ineens een klap en vlamt die gas met paard en al frontaal op de trein, waardoor ie zo door de lucht voor me richtpuntje heenvliegt. Zag er echt grappig uit, ik had alleen de lucht en die vogel in beeld, en hij komt ineens van links naar rechts voorbij vliegen. :lol:
     
  10. Johndekoning

    Johndekoning Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu rank 10 met master hunter, ik heb gehoord dat je potions kan maken van dieren die je hebt gedood (ofzoiets). Weet alleen niet hoe, kan iemand me er meer over vertellen?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had net voor het eerst een random event dat ik een gozer zag die geknield bij zijn dode vrouw zat, en John zei 'Oh boy, this don't look good' . En ik zag een revolver naast hem liggen,hij had hem dus niet in zijn hand. Ik denk dat je die gun kunt oppakken als je erover heen loopt....volgende keer absoluut proberen.
     
  12. Munnie

    Munnie Guest

    Wat is het verschil eigelijk tussen de normale versie van RDR of de andere versie (die duurder is)?
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Limited Edition Contents:

    THE RED DEAD REDEMPTION GAME

    THE DEADLY ASSASSIN OUTFIT
    John Marston's "Deadly Assassin" outfit causes your Dead Eye meter to regenerate at twice the speed. With more Dead Eye, you have more time to place each shot with total accuracy, making you the deadliest gunslinger in any fight.

    THE WAR HORSE
    There are countless horses to be found in the massive world of Red Dead Redemption, but none is stronger, faster or tougher than the exclusive War Horse. Whether storming gang hideouts, exploring the wilderness for hidden treasure, or outrunning the law, the War Horse gives gunslingers an advantage in nearly every situation.

    THE GOLDEN GUNS WEAPON PACK
    The player who wields the exclusive Golden Guns receives more Fame for each kill. The more Fame you get, the more in-game side missions become available. So there will be more opportunities to duel, more kidnapped townsfolk to rescue and you can bribe lawmen for less.

    THE SOUNDTRACK
    More details will be revealed about the Red Dead Redemption soundtrack very soon.
     
  14. Munnie

    Munnie Guest

    Wat hebben jullie gekocht dan? Is het 't waard om de limited edition te kopen?
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb voor 50 die standaard gekocht. Weet niet wat die LE in de winkels kost. Volgens mij zijn alle extra's ook tijdens het spelen te unlocken, maar dat weet ik niet zeker. Soundtrack is natuurlijk een ander verhaal, die krijg je bij de standaard versie niet.

    Edit: O nee, volgens mij heb je toch wel die codes nodig :mad:
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2010
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    In het wild zie je genoeg paarden en wellicht ook snellere dan mijn huidige, je kunt echter nergens zien wat hun 'stats' zijn zeg maar he? Het komt erop neer dat je ze eerst moet lasso'en en 'breken' en dan uittesten hoe snel ze zijn? Of is het bekend welke kleuren van paarden heel erg goed zijn?
     
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet precies, ik denk dat je het gwn uit moet proberen ;)
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Zwart, wit en goud zijn de snelste.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Mijn dank is groot, ik zal ernaar uitkijken ;)
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Die zwarte zou te vinden zijn bij
    hoge bomen, die witte in Mexico, die gouden is die je van Bonnie krijgt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina