[XOne] X-box live -> Adjusted Hardware error

Discussie in 'Games' gestart door B@ppy, 22 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B@ppy

B@ppy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb een paar maanden geleden mijn xbox laten ombouwen. Nu wilde ik met xbox live online gaan gamen. Maar nu blijkt ineens dat microsoft ook controleert of je je xbox hebt omgebouwd en staat er bij troubleshooter dat je de hardware hebt aangepast. Weet iemand of het zo is dat je xbox ook gelijk zo wordt gebant, of kan je hiervoor gewoon een andere mod chip kopen en dat hij het dan wel gewoon online doet. Want ik heb gehoord dat je serie nr op xbox servers gebanned wordt, is dit waar?

Alvast bedankt,

B@pster

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Yup je xbox is gebanned, maar je account niet. dus je kunt met je account bij iemand anders spelen.

Je modchip eruit halen of een andere erin zetten heeft GEEN zin want je xbox blijft gebannend.

De enigste oplossing die je hebt is de software van de eeprom van een andere xbox (die niet gebannend is) afhalen en er bij jouw opzetten.

Probleem is dan nog steeds dat je een switch op je modchip moet zetten, hiervoor heb je de nieuwste generatie modchips nodig.

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  3. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je hem ook niet laten ombouwen, he! }:]

4. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Persoonlijk vind ik het heel erg goed dat je XBOX direct/resoluut en zonder pardon gebanned word.
    Ik heb een gruwelijke hekel aan gasten die gekopiƫerde games spelen.
    Als je Divx/Xvid wilt bekijken op je TV, dan sluit je je TV maar aan op je PC met een TV-Out kaart ofzo.
    Want stel je eens voor dat een gemodde XBOX wel zou werken op Xbox Live, dan zouden de mensen die kwaad willen mogelijk virussen erop loslaten, of vals kunnen spelen etc....je verzint het maar.

Dus voor de mensen die een XBOX hebben gemod en daarmee XBOX Live op zijn gegaan en op hun bek ermee zijn gegaan:

Tough Luck!

Ik hoop dat het je geleerd heeft.

5. B@ppy

B@ppy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ken iemand die die eproms opnieuw erop zet, denk dat ik dat maar doe. En voor Toxic_Timmie, kom op zeg ik ga geen 150 gulden neerleggen voor een spelletje, ik ben er zo op uit gekeken en ik verdien niet zoveel. En al zou ik zo veel verdienen dan is het toch zonde van het geld man.

6. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
  7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    B@ppy, dus jij bent zo iemand die de games-industrie naar de filistijnen helpt? Anywayz, er wordt hier niet over mod-chips gepraat, dus hier komt een slot op.

Tot slot een fijn citaat uit de FAQ:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina