1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 24]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk een bij een tv/audio winkel zoals Hobo.
     
  2. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net een nieuwe TV (Samsung PS50C530) gekocht ter vervanging van mijn 32" Samsung HD ready TV. Nu kan ik nergens vinden of ik met mijn oude (day 1) Xbox 360 wel 1080p kan krijgen via component.. Kan dat of moet ik een nieuwe xbox met HDMI aansluiting aanschaffen?
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Kan wel, maar dat ligt er ook aan of je TV 1080p over compo wel accepteerd.
    (Weet igg we ldat het gaat via de Monster Compo kabel.)
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan het toch proberen :confused:

    Veel merken/modellen ondersteuen tegenwoordig alleen 1080p via HDMI.

    Bij de HDready norm moet een tv zowel 720p/1080i ondersteunen via een analoge- en digitale ingang.
    Bij Digitaal kan die DVI of HDMI zijn.

    Bij de HDready 1080p norm wordt alleen nog gesproken van 1080p via HDMI.
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Samsung ondersteund 1080p via component. Ik snap alleen niet waarom je het niet gewoon probeert?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien is hij bang dat hij de tv opblaast ;)
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Op tweakers las ik dat de nieuwe plasma's van Samsung ook weer het probleem met de 'buzz' hebben :{ , en Panasonic heeft ook weer de nodige probleempjes, zoals geen goede weergave van 24p, floating blacks, bij sommige G20's OOK een buzz(!), etc etc.

    Man, zo fucking irritant en moeilijk om dan een TV uit te kiezen, waar je je goed bij voelt. De LG's schijnen wel goed te zijn dit jaar, maar qua blacks iets minder goed dan de Pana's...

    ...en de Pana S20 schijnt ook erg goed te zijn, maar die heeft weer geen THX en maar 3 HDMI-ingangen etc. :{ Vond de S20 trouwens wel een iets mooier design hebben dan de G20, en trekt waarschijnlijk ook wat minder opzichtig stof aan.
     
  8. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er als het niet ondersteund is? Slecht beeld of foutmelding of...?
    Ik heb het geprobeerd op mijn Samsung LE40B550 en dat werkt.
    Maar of er nu een verschil is met 1080i of 720p, nee, dat heb ik niet gemerkt.
     
  9. SpatjeZuiver

    SpatjeZuiver Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Toys for boys

    [​IMG]

    Panasonic TX-P50VT20 en DMP-BDT300
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2010
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Sick, jij ook al een VT20 :D
     
  11. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    TV nog niet aangesloten ivm tentamens ><! Dus dan maar op xbw m'n tijd besteden 8)
     
  12. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mooi setje, Ik heb dezelfde speakerset. Geweldig geluid komt daar uit _O_


    edit:// kun je de center niet op de Bluray leggen? Hij staat daar nu maar een beetje verloren half voor de tv :+
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan zal ie geloof ik een foutmelding geven dat de input modus niet ondersteund is. Maar dat weet ik zo ook niet, ik heb namelijk ook een samsung TV die het wel gewoon accepteerd.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    De UE serie is dus samsung zijn LED serie, LE is gewoon LCD. Verder is C een nieuwer type, waarbij de 6 aangeeft dat hij van serie 6 is. Dit heeft vooral met het design te maken, maar een hogere serie betekend ook vaak meer/betere features. Er is trouwens ook al een C6000, de nieuwere versie dus:

    http://www.plasma-discounter.nl/led-tv/samsung-led-tv/samsung-ue40c6000-art-115975.htm

    Voor de rest zal het verschil hem in de stats zitten. De B7000 en B8000 zijn gewoon de TV's uit de hogere prijsklasse, dus ook weer meer features. Het beste kan je ze vergelijken op www.samsung.com, omdat je dan zeker weet dat de gegevens kloppen.
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een dvd op je xbox kijkt, geeft ie het dan niet weer in FullHD? Heb namelijk net een FullHD tv gekocht :+
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou een hele tijd geleden de Panasonic TH37X10 aanschaffen maar had dat weer achterwege gelaten omdat hij in prijs was gestegen en ik geen zin had om weer een maand lang te moeten sparen. Maar nu wil ik dus weer een tv halen maar ik kan alleen de Panasonic P37X20 vinden voor ~€510 bij plasmadiscounter. Is dit een goed model? En nog een vraagje, wat vinden jullie van deze tv qua specs? Want een 42'' Fullhd tv voor maar €500 klinkt best goed :9. Heb weer hetzelfde budget dit keer, rond de €500/600. Enige verschil is dat ik dit keer het geld wel klaar heb staan :9
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  19. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Die 42'' is geen full HD...
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Thanks, ik moet me denk ik maar eens in de winkel laten informeren. De meest in het oog springende stats lijken mij allemaal hetzelfde :confused:

    Moet ik trouwens nog speciaal ergens op letten als ik zon Led LCD ga kopen? Ik heb ergens een wat gelezen over Edge lit LED en Backlit LED, maakt dat veel verschil? Backlit heeft de voorkeur toch?

    Ik ben net in de lunchpauze even bij de iT's TV's wezen kijken en die kerel bleef bij hoog en laag volhouden dat jouw TV nog niet uit is :+ Kreeg hem maar niet aan zn verstand dat ik toch echt al fotos van dat model in het wild had gezien. Kwam misschien ook omdat hij me wel heel graag een Samsung 3D tv wou verkopen..
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina