Hier een topic om te patsen met de avatar awards, of gewoon om ze te bespreken ofc Ze zijn nog niet allemaal bekend, maar tot nu toe is het: Sombrero Shoot somebody’s hat off. Posse T-Shirt Complete a Community Challenge Black on Red RDR Logo T-Shirt Open 40 chests Lady’s Finery Currently Unknown Yellow Rockstar Logo T-Shirt Currently Unknown Gentleman’s Attire Currently Unknown
Eindelijk weer een game met Avatar Awards! En dan gelijk een topper als deze. Jammer dat ik nu wel heb gezien hoe je sommige moet halen. Vond het gisteren wel een geinig momentje toen ik gisteren die Sombrero kreeg door een vreselijk slecht headshot. (op 2 meter afstand) Wist niet eens dat RDR awards had.
Geweldig, was gisteren echt nog maar net aan het spelen en broer was op bezoek en hij zei, probeer eens zijn hoed eraf te schieten..en ja hoor..hoppaaa..avatar award unlocked.
Ikk ook niet Kreeg hem op zelfde manier als jij, was wel lachen, want ik heb nog geen een andere award gehaald, in geen een spel.
Ik heb dat RDR-shirt gevonden, en ik kreeg de gewone en de girly versie. Dus niet alle 9 zijn verschillend helaas
Er zijn er ook twee die je in schatkisten kan vinden versprijd over het land weet alleen niet meer waar dat was.
Black on Red RDR Logo T-Shirt: Open chest in burnt-down cabin, east side of Rio Bravo. Da's het shirt dat ik aan heb. En de Yellow Rockstar Logo T-Shirt vind je hier, op de 2e verdieping ofzo lees ik. Kan er nog niet heen dus weet het niet zeker.
Black on Red RDR Logo T-Shirt, net geunlocked. Was er al eens voorbij gereden, en in het kamp gekeken vandaag, maar wist niet dat er een chest was, totdat ik dit las.
Eind mei meer info: Een beetje zoals BF1943 waar een level unlocked werd na zoveel kills. Hier kun je dus de volgende avatar award unlocken nadat de community een bepaald bedrag heeft opgehaald met geld looten: http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/features/socialclub Pitch in with everyone else playing online to cumulatively accomplish a grand challenge and unlock a special reward. Look for the very first one, The Strike It Rich! Rockstar Challenge, to kick off in late May after enough people have made their mark in the world of Red Dead Redemption. Whether you earn it, win it or steal it - grab as much money as you can to reach the grand total bank cume and unlock the exclusive Posse T-shirt for your Xbox LIVE or PSN avatar. At the Social Club, you'll be able to keep track of the current community progress towards this goal as well as get information on special inside tips and tricks to help get there. The Social Club will inform you of more Rockstar Challenges to be announced after game release.