Standaard geheugen / hardeschijf?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door yorick94, 25 mei 2010.

1. yorick94

yorick94 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey,

Ik ga morgen een xbox 360 arcade kopen (2e hands bij xbox4u). de xbox komt uit 2008. er staat niet bij dat er geheugen bij zit.. maar zit er in de xbox ALTIJD standaart 256 mb of niet?
    Zoniet, een harde schijf kan je toch gewoon boven op je xbox 360 vast klikken?

Groetjes,

Yorick

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Koop geen arcade!

Als je van plan bent om je xbox op internet aan te sluiten dan raad ik je ten zeerste aan om een xbox 360 met harde schijf te kopen. Als je later namelijk nog een harde schijf wilt dan kom je veel duurder uit! 256 MB zit heel, heel, heel erg snel vol, o.a. door systeemdata en updates, savings, demo's, video's, extra game content(dat een steeds belangrijkere rol gaat spelen)

Tegenwoordig zijn er allerlei acties waarbij je een xbox 360 met een harde schijf(met veel geheugen) en een aantal games krijgt tegen een relatief lage prijs.
    Ik weet niet hoe duur het is bij xbox4u, maar ik raad je aan om te kijken hoe duur een xbox met harde schijf bij lokale of online winkels is. Als ik jouw was zou ik de xbox niet tweedehands kopen, want dan heb je geen fabrieksgarantie meer en met de 360 weet je het maar nooit...

EDIT: Bij Intertoys hebben ze nu een mega-aanbieding:
    De xbox 360 elite(120 GB harde schijf) inclusief de spellen Pure, Lego Batman, Halo 3: ODST en Forza Motorsport 3 voor maar 200 euro. Hier zitten ook allerlei accessoires bij die je bij een 2e hands console misschien niet krijgt.

Volgens hun site is het uitverkocht, maar misschien hebben ze er nog een in een winkel bij jouw in de buurt?
    http://www.intertoys.nl/games/xbox360-elite-bundel-563581.html

Erg jammer dat ze de xbox 360 premium of pro niet meer verkopen. 120 GB is namelijk wel erg veel, de premium of pro heeft 60 GB harde schijf en is veel goedkoper dan elite. Misschien dat je die wel tweede hands kunt krijgen ipv de arcade?

Laatst bewerkt: 25 mei 2010
  3. yorick94

yorick94 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al besteld ;). morgen op halen. maar er zit dus wel 256 mb op? dat is voor offline gaming genoeg :) en 20 gig harde schijf is 25 euro dus. en ik zet er zowizo geen dvd's op of muziek etc, ik heb daar een pc, ipod en tv voor etc.

overigens heb ik 6 weken garantie van het bedrijf waar ik hem koop. dus geld terug mocht er iets mis zijn.

Maar antwoord op mijn vraag; er zit dus wel 256 mb standaard in?

Nu moet ik nog weten of je de harde schijf er zo op kan zetten, dacht van wel?:)

Laatst bewerkt: 25 mei 2010
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    6 weken is helemaal niets en een 2de hands xbox kopen wordt sowieso altijd afgeraden, maar daarvoor is het nu al te laat. Je kan de harde schijf inderdaad gewoon aansluiten op een arcade.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, er zit niet standaard 256MB in, dit is alleen zo bij de nieuwe xboxen met een Jasper chip.

6. yorick94

yorick94 Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de hulp, topic kan dicht:thumbs:

7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht er toch iets mis gaan na die 6 weken en de xbox 360 als apparaat bevalt je wel, dan raad ik je aan om een nieuwerhandse xbox te kopen. Ze zijn misschien wel iets duurder, maar dan heb je wel 3 jaar fabrieksgarantie(in geval voor de bekende RROD en E74-error)

Maarja veel plezier met je xbox!;)

8. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Njh, slechte deal denk ik. Heeft de xbox uit 2008 nog rrod>zo ja, dan zal de xbox het na 1 a 2 jaar wel begeven als ie ook al 2de hands is.

Heb ik ook met mijn xbox. Compleet af door rrod.
    Nu koop ik een ps3.
    Al je een nieuwe xbox arcade had gekocht voor 140 euro heb je een xbox zonder rrod. Dat scheelt hoor. Maar goed, fouten moet een mens maken;)

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan de koop nog ontbinden hoor. Heb je alle recht toe!

Deel Deze Pagina