Eerst las ik in een paar previews dat SW: clone wars naar de xbox zou komen. Ik heb daarna niet echt opgelet maar hij is dacht ik nu wel uit op de GC en PS2. Weet iemand of ie ook nog op de Xbox uitkomt?
om de een of andere vage reden wij niet, geloof dat het te maken heeft met de RPG KOTOR die binnenkort komt voor de Xbox.
Als de P.U. het zegt dan is het ook echt zo. Ik heb ook nog op een andere fora gelezen dat tie misschien wil naar de Xbox kom. Maar jah .. we zullen zien
ok THNX iedereen gewoon blijve hopen dus Ik heb trouwens ook liever KOTOR alleen dit lijkt me een zeer vet MP spel
Dit spel zou pas op 9 mei uit moeten komen. Soms is het wel eens iets eerder maar echt geen 2 en halve week. Ik denk dat je nog ff moet wachten.
Tegelijk met Brute Force dus....daar gaat m'n maandloon (moet ook nog festival kaarjes halen ) Edit: Of was tie verzet?
Huh? ik dacht iedereen weet dit wel, en ik dacht zelfs dat ik het hier op XBW had gelezen. en zelfs met content download. of ben ik nu in de war. Maar de releasedate staat op: (copy)Star Wars: the Clone Wars 9/5/2003 Volgens dimensionplus.nl Die zal het wel weten. als ze ze ook bestellen iig
Ik zie 't...ach...crimson skies en Yager komen wel uit Maar dat wordt dus nog even wachten op SW:CW....tsja, gedult is een schone zaak zeggen ze wel eens... (Brute force staat voor 20 juni)
Crimson skies wanneer komt die dan ... ik word gek van de release dates ... Jordo had de release date op 15 april geplanned ... zie artikel games in April ..
Hmmm op de lijst van dimensionplus staat ook nog steeds Malice geplanned ... en die is volgens mij gecancelled.... tothegame vind ik ook niet meer up to date. www.tothegame.com staat de release date van crimson skies op 6 juni en de release van SW: Clone Wars op 9 mei... mei word trouwens een dure maand
wordt misschien toch tijd om een XBW release lijst te maken die lekker up2date is ik ben nl ook de draad een b'tje (lees: helemaal) kwijt
Me too ... ik weet wel dat het lastig is ... deze moet bijgehouden worden ... weet er alles van ... :{ Maar de laatste merk ik dat ik in een winkel loop en opeens zie dat deze al uit is ... ipv ... hey dat wist ik
een beetje offtopic: Red Faction2 stond toch ook voor April geplanned. stond in de GQ iig. Maar op dimplus staat helemaal niets over RF. En krijgt die nog Live trouwens?