Dit zag ik staan op gamefaqs.com over Racing Evolutione. Klopt dit? Als je een al gewonnen race opnieuw speelt krijg je toch geen research points meer ofwel? Zo nee, hoe kun je dan alle modellen krijgen?
Yep dit werkt.. je kan races overnieuw rijden voor punten.. maar of dat sneller is.......................................
Ja dat kan de champion races zijn de races waar je het meeste research points voor krijg dus als je die op nieuw rijdt krijg je steeds meer research points. Maar of dat het spel leuker maakt is ook maar de vraag en volgens mij woden de punten ook minder als je de zelfde race vaker 1e wordt.
Kan wel.. ik heb in dream mode alle concepts gehaald en mee geraced .. op 2 na.. egh spoiler**** soort van tenminste. Je kan maar 1 concept dream car hebben.. alleen met die kan je niet meerdere concepts hebben..
idd maar het is wel handig als je alle andere modellen uit de sportcar, supercar en roadster wilt halen ken je gewoon ff alles 1e halen en opnieuw rijden
Bah, ik vanmiddag RE uitgespeelt; raak ik m'n research points kwijt. Bleh, moet ik weer 500 punten gaan halen. Dat is normaal neem ik aan? Het was trouwens een puike game!
Ja, en daarna kan je niet in dream mode de race's overnieuw rijden waar je geen eerste bent geworden. Want als je naar dat tv schermpje gaat krijg je de credits.