Hello Nu heb ik al heel wat threads gelezen over de verschillende controllers (alhowel ze meestal over de BFG-controller of de S gaan), maar nu heb ik toch een specifiek vraagje. Welke controller kan ik het beste aanschaffen voor een kind van 9. En dan hoeft het niet special een M$ controller te zijn (liefst niet zelfs), maar hij moet vrij klein en ligt zijn. grtz
3rd party controllers heb ik met niet in verdiept, maar ik zou het zeker bij de kwaliteits controllers van MS houden...en de S is misschien nog redelijk groot voor een meisje van 9, maar voor iets kleiners moet je denk ik overstappen naar de SNES en dat kan ook niet de bedoeling zijn Maar met de controller op de knien en met 2 handen spelen lukt aardig (ik kan het weten, m'n moeder heeft oppaskids in die leeftijdsgroep )
anders koop je een kabeltje dat je ps2 + cube controller op je xobx kan aansluiten dan heb je een kleine
Volgens mij zegt ie maar wat . Raad zeker de S aan. Vooral niet de grote. Ik heb kleine handen en echt het is veel fijner spelen met de S. ADIO
Ik zou zeker wel een controller van microsoft zelf kopen, want die andere zijn meestal een stuk slechter van kwaliteit.
Kan, heb iok gezien met me ogen, maar dat was wel in zwitser;land augustus 2002 ofzo. Was van een onbekend Third Party merk, maar het bestaat!
mijn zusje is 9 en zij kan redelijk tot goed overweg met de controller S. En ik zou nooit voor die third-party controllers gaan want die zijn sowieso iets minder fijn en volgens mij is er toch geen een bij die kleiner is dan de controller-S.
mn broertje (7) speelt ook prima met die controller S hoor, geen probleem. alleen de manier waarop hij de linker thumbstick gebruikt is wel grappig, dat doet ie met duim en wijsvinger