Sega GT drag races met GT90 1200pk

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-boxter2003, 22 apr 2003.

1. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet meer wat er aan de hand is met mijn Sega GT maar die verdomde drag races win ik niet meer sinds ik Sega Gt uitgespeeld heb! Ik heb nu de aller snelste auto die er is (Ford GT90 1200pk<-- je weet wel die witte met die spoiler die eruit kom als je op een bepaalde snelheid rijdt) en nog steeds verlies ik in de eerste race al van een domme impreza dan kan toch niet meer hé!!! Heeft nog iemand dit probleem??

2. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    de ford gt concept volledig opgetuned is sneller dan de ford gt90 volledig opgetuned. en je kan in je garage de boost pressure verhogen zodat hij sneller optrekt. ook moet je close transmission kopen zodat hij sneller optrekt. zo dan moet je wel een kans maken hoop ik

3. dukesofheeries

dukesofheeries THINK TWICE

Leuk Bevonden:
    0
    Banden zijn ook zeer belangrijk.
    en als je zelf schakelt kan je ook sneller zijn als je hem direct in zijn 2 schakelt.

4. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dan heb ik ook een vraag....die witte ford....die gt90 ofzo....hoe kun je die krijgen??....want daar ben ik nog steeds niet achter.....ik heb het spel allang uitgespeeld.

5. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Of je kunt hem ook even tunen, helpt bij mij altijd :9

6. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    jah waar ken je die auto krijgen

7. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope geen problemen mee, maar hou jij wel rekening mee hoe ZWAAR die wagen weegt, das dik 1000 KG he.
    En om die drag race te winnen moet je het spel (vor de meeste dan) opnieuw opstarten en dan de GT Concept kopen, focken MAAR wel in stage 1 van officieel race (Dus je kunt jou GT Concept wel wat focken maar niet met *zeg maar* super turbo enzo.) en dan moet je de drag race rijden, dan win je zeker.
    (bij mij ist geluk)

8. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Met de GT concept win ik ook altijd....die is maar 740 pk bij mij ofzo....maar hoe krijg je die gt90 dan??

9. bilsplijter

Leuk Bevonden:
    0
    Oja die close transmission helpt wel in het begin van de race maar uiteindelijk ben je eerder door jou versnellingen heen dan door de baan, en dan racht ie (eind toerental in de 6de) rustig door zodat de tegenstander dichter bij komt.
    En dat win je nooit van de laatste auto, die CAT...nog wa (ben ff de naam kwijt) dies ECHT SNEL, daar win je het denk niet van met een GT90 als je het spel al heb uitgespeelt.

10. bilsplijter

Leuk Bevonden:
    0
    Die GT90 is te winnen bij EVENT RACE en dan SUPER CAR RACE (wedstrijd ergens achterin) daar staat ie als het goed is.

11. bilsplijter

Leuk Bevonden:
    0
    Ej wa denk te van 840 PK :p
    Top snelheid 325 (kan nog ietsie harder maar da krijg ik er niet uit op de banen :'-( )
    Wie zijn auto kan evenhard of zelf harder (alst harder is dan wilk wel eens weten hoe)

12. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    o ja 840 pk das waar ook.

13. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    MAAR HOE KRIJG JE DIE GT90 NOU!!!! :D

14. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    hij kan niet harder want ik heb gewoon een keer niet gestuurd en geremd en toen knalde ik met 325 tegen de muur!

15. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    de gt90 win je door de special price van super car event 2e seizoen te winnen

16. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    Die close transmission heb ik gekocht en de Boost pressure op volledig gezet en nog steeds verlies ik de drag races ook met de GT concept verlies ik die!!! Voor ik de SS-license gehaald heb en voor ik het uitgespeeld had ging dat nog wel maar nu met die nieuwe indeling van de Stages is het hopeloos!!!

17. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    Die kan je krijgen in de Event races bij de "Battle of the 90's" races!!! Je moet je een goeie bollide uit de Jaren 90 samenstellen en volledig tunen dat je ongeveer een 650pk hebt anders rijden de andere auto's je goed voorbij!!! Een goeie auto voor die race is de Nissan Skyline GT-R(r32) maar niet die splinter nieuwe want die is van het jaar 2000+!!!

18. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    Niet waar!!! Bij de Battle of the 90's race van het 2de seizoen kan je die winnen!!! Niet bij de Super Car event!!!

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  19. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    delete please!!! thankx!!!

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  20. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Met de volledig getunde Ford Gt Concept is de close transmission zelf bij drag races niet het snelst. Je zit dan namelijk veel te snel aan je top waardoor de andere je halfweg weer inhalen. Je moet maar eens kijken wat het snelste is maar dat is de close transmission zeker niet.

Deel Deze Pagina