[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Trouwens wel rot, ik had dus een van die bollard twins levend achterop m'n paard liggen voor die scrap van hun outfit.. Komen die maten van hem er aan en beginnen op me te schieten, en schieten ze dus de bounty die achterop mijn paard lag dood :mad: Nu kan ik weer een hele tijd bounty's gaan doen totdat ik weer zo'n bollard twin bounty krijg.

    Mexico heeft echt prachtige omgevingen. Echt stereotype wild-west, grooooote rotsen, en van die cactussen. Geweldig!
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Das verneukt inderdaad. Maar ik heb zojuist het outfit unlocked. Ik liep rond op de ranch en hoor ineens schoten, dus beetje rondlopen en ik hoor de schoten steeds dichterbij komen. Komt daar een heel groepje bandieten te paard aanrennen,schieten en krijsend of whatever...deadeye aan en hoppa...afmaken die boel. Yeaaaaah boy!
     
  3. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is RDR het goedkoopst te halen? Bij gamehubs is hij uitverkocht tot 18 juni helaas.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mediaoffer met addDiscount, 45,-.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gamemania voor 29 euro als je 2 xbox 360 of playstation 3 spellen inlevert.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, inderdaad. Ik ving toen die sheriff met me lasso en liet hem achter bij vijf wolven. Hij schreeuwen als een varken!
     
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is niks mooiers dan bandieten vast te binden met je lasso en vervolgens de keel door te snijden of een kogel door hun kop heen te rammen. 8)
    Lekker badass. 8)

    Edit: weet iemand nog vette dingen om te doen? Ben nu maar een beetje suf aan het jagen
    en de opbrengsten daarvan aan het verkopen.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  8. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld is supermakkelijk aan te komen door gewoon de game door te werken! Dus willekeurig gaan farmen is niet zo nuttig zou ik zeggen. :p

    Ik zou alle niveaus van de vier verschillende soorten challenges gaan doen (moet je al genoeg voor farmen en jagen), en eventueel de verschillende outfits vrij gaan spelen. Vooral de sharpshooter challenges vond ik enorm tof. Vooral omdat je af en toe creatief moet worden om ze gemakkelijk op te lossen.
    Afgezien van de storyline doorwerken en tijdens de storyline tevens alle stranger missions doen uiteraard.

    Gang hideouts nogmaals clearen wacht ik mee totdat ik helemaal door de verhaallijn heen ben, omdat het dan pas echt iets oplevert (US. marshal outfit). Maar als je er al doorheen bent is dat leuk om te gaan doen I suppose.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hoe snijd je de keel door van iemand die je hebt vastgebonden? Moet ik dat dan zien als echt het doorsnijden van de keel of gewoon steken.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    (LT) + (RT) is keel doorsnijden (en andere finishing moves).
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, werkt ook als je bijvoorbeeld dichtbij een vijand staat met je rifle. Anderen wapens ook natuurlijk, ziet er wel tof uit. Zie het als een snelle execute.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je kan trouwens een peuk roken door stil te staan.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Thnx mannen, wist ik dus niet eens. Ben al 10 uur aan het spelen 8).

    Wat een game, echt geweldig. Heerlijke, die onovertroffen sfeer, het Wilde Westen is naar mijn weten nog nooit zo goed neergezet in een game.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  14. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb geen zin om alle pagina's hier te lezen maar even een snelle vraag.

    Ik ben niet tevreden over mijn paard (snel stamina leeg en niet al te snel).
    Ik heb dus nu zo'n horse gekocht bij de winkel van 250,- (normal speed).. ik hoop en denk dat dit een vooruitgang is met diegene die ik heb/had.

    Alleen waar komt die paard nu ik het gekocht heb, zie hem nergens?
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ga je naar je satchel en daar staat de deed voor dat paard, gewoon erop klikken en je paard komt aanlopen
     
  16. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Bedankt, had ik moeten weten.
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste uur heb ik in Thieves Landing alleen maar bugs gehad.
    Me ventje haperde, framerate problemen, koets die vaag doet, enzovoort. Iets teveel schoonheidsfoutjes als je het mij vraagt. Ik werd er net echt gek van! Hopelijk komt er snel een patch uit.
     
  18. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips om Racoons / Skunks / Vossen te vinden? Kan ze echt nergens vinden. Ben misschien 1 vos tegengekomen sinds ik die challange heb.
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren stuitte ik op een berg vossen. Deze vond ik in het 3e gebied waar ook die Buffels zitten (Plains nog iets).
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Plainview, bedoel je die plek?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina