Halo FAQ

Discussie in 'Algemeen' gestart door RumbleBumble, 29 mrt 2003.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mooie faq. Ej Dioga, ik heb nog een filmpje waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je bovenop Bloodgulch komt, misschien is dat ook interessant om online te zetten.

Heb ook nog een filmpje van Halo waar ze het begin van de Matrix tot in de puntjes na spelen, niet echt nodig maar wel humor ;).

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Hoe groot is ie ?

(aantal MB's ?)

M'n chello account is niet zo geweldig groot.. Halo FAQ(je;)) is toch alleen maar tekst, dat neemt weinig ruimte in beslag.. Als het filmpje groter is als 3MB dan laat maar zitten, moet er zelf ook nog vanalles opzetten :)

3. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
  4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5

Welke van de 4 manieren bedoel je?Ik kan er 4.

5. 100%Jean

100%Jean Guest

Hey RumbleBumble, mooie FAQ!!!

Ben het alleen niet eens met een paar dingetjes:

Springen terwijl iemand je sniped maakt het juist makkelijker voor de sniper je te raken.

Stilstaand snipen is geen optie, je hebt zo'n een headshot hangen van iemand anders. Bewegend snipen kan moeilijker zijn, maar ook makkelijker want je kunt mooi met iemand meebewegen om hem een headshot te geven.

Een Ghost vliegt je gewoon omver als je bukt op vlakke grond, juist in de heuvels heb je kans dat hij je niet raakt.

Voor de rest echt een goede FAQ, ben benieuwd naar de Tricks FAQ!!!!

Ow ja nog 2 tips erbij: Ga gebukt door de teleporter als er iemand boven hangt met een ghost (hij moet er wel inzitten!).

En als je de vlag hebt en iemand komt je ophalen met de warthog, laat hem volle gas langs je rijden zonder te stoppen en blijf op x duwen, zo stap je in terwijl hij volle gas doorrijdt!

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Uh, eentje met een ghost waar je met A-knop ingedrukt naar boven kon 'gliden' zeg maar, zelf is het me nog niet gelukt.

2,5 mb ongeveer.

Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  7. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Mwah dat ben ik niet met je eens. Jij wilt dus zeggen dat de kans kleiner is dat een sniper je raakt als je gewoon dom vooruit blijft lopen? Als je een beetje heen en weer loopt en springt is de kans wel kleiner. Ook het maken van een 360 graden draai in de lucht helpt echt.

Het ligt er natuurlijk aan waar je gaat zitten. Natuurlijk moet je als sniper altijd 'on the move' zijn. Je gaat ergens zitten in een schaduw. Je maakt een head-shot en je verkast weer naar een andere plek. Als je zonder radar speelt in BG, en zeg nou eerlijk, wanneer doe je dat niet, dan kan iemand nooit weten waar je zit als je nog geen een keer gevuurdt hebt. De truuk is gewoon om je tegenstander een stapje voor te zijn: jij schiet, de tegenstander komt naar je toe, jij bent al weg.

Bij mij is het juist het tegenovergestelde. Als ik op een vlakke grond zit. Bijv. in SW. Dan raakt niemand me ooit als ik buk. Behalve als iemand van een heuveltje afkomt in BG en jij vlak daarachter zit.

En nog iets over dat gebukt door de teleporter. Ik heb het nog nooit uitgeprobeerd hoor, maar dan is de teleporter toch gewoon geblokt. Dan kun je er toch gewoon helemaal niet doorheen?

Die tip van die warthog is zeker wel handig trouwens!

En nog eentje waar ik gister achterkwam. Misschien wist iedereen hem al wel maar hier is 'ie:
    Als je een teamgame doet en je rijdt bijna een teammate over in je Ghost druk dan op A. Je ghost steigerd dan en raakt je teammate niet. :)

8. Sidereal

Sidereal Guest

9. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga binnenkort beginnen aan de trick FaQ en arjan helpt me D.M.V. foto's te maken en laat hem eerst de tricks zien en zo schrijven wij om de beurt een stuk.Want er zijn eenmaal tricks die je niet kunt uitleggen zonder een plaatje ervan.

-Bij de tralies van sidewiner(met active camouflage+over shield) kan je met een ghost door heen je gaat zijdelings met de ghost naar de tralies toe en drukt al een poos voordat je er bent op "x" om er uit te stappen dan beweeg je nog ff door en vlieg je DOOR de tralies heen en met CTF ben je dus gelijk aan hun basis en scoor je binnen 20 secs als je wilt.

(dat is 1 van de bekende tricks denk ik?Zo'n soort faq word het.:)

edit:ik ga nu de Faq van rumble ff lezen ben er nog niet aan toegekomen.Post later wel een mening :)
    /me is benieuwt

edit2:heb winword niet dus kan het ook niet zien,kan iemand de tekst ff kopieeren en plakken in een wordpad file en opsturen?Alvast bedankt :)

Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  10. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    You've got mail :)

11. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Dat jullie daar moeiten voordoen.. ik denk dat weinig mensen die faq intreseert.. ander had de faq een jaar geleden moeten verschijnen.. Als Halo 2 uitkomt kun je beter je tijd in steken..

12. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Toen had ik 'm ook al. Ik heb hem vorig jaar gemaakt met m'n broertje en een stel maten. Maar nu staat hij pas online. Hij was in het eerste geval gewoon voor mij en m'n vrienden.

13. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Zeer goede FAQ Rumble,en bedankt voor het opsturen hey,hoop dat onze FAQ ook vlug af zal zijn.En er zijn hier nog genoeg n00bs die wel wat halo hulp kunnen gebruiken(XBC anyone?:+)

BTW je zei in je FAQ dat de ghost het snelst is,not true.Warthog is nog altijd het snelst:).

14. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Die kwam van de official site... Probeer trouwens maar eens met een Warthog over ijs te rijden. Dan is je Ghost wel sneller. Het gaat een beetje om het gemiddelde. :)

15. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    *kick

gaat het nog door met jullie nieuwe FAQ (ik heb gelezen dat Destrukt-DCF(d1 een meester is en als jullie op hetzelfde niveau zitten komt het helemaal goed met die FAQ)

16. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Destruckt en ik hebben tegen elkaar gevochten en het ging gelijk op. En over die FAQ, die komt er nog wel aan, ben nu eventjes druk bezig met andere dingen :)

17. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Goede faq jongens, alleen iedereen die een beetje goed is doet die dingen in de tips & tricks automatisch in een game, en de meeste dingen zijn ook nodig, en je had er nog bij kunnen zetten dat je op sommige momenten beter niet kan bewegen, bijv. als er iemand in een open ruimte op je afkomt kan je beter achter een pilaar gaan zitten, en je raakt hem wel, en hij jou niet, omdat jij gecovered zit en jij mist hem nooit want hij heeft geen cover en je kan nniet snel bewegen en al je wapens zijn kogels( en geen rockets zoals bij UC) dus ( want het grote verschil tussen HALO en UC ligt in de snelheid dat je beweegt en in de wapens waarmee je speelt, de wapens in UC zijn super goed te ontwijken en die van halo helemaal niet), dus je moet bij HALO in iedwergeval blijven bewegen maar alleen altijd je beweging voor cover te gebruiken, en bij UC kun je soms beter je weggaan van je cover en gewoon blijven bewegen omdat je zo snel bent, en als je springt bij halo en die ander heeft een sniper ben je dood, omdat je sloom springt

18. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    er is nog veel meer op te noemen maar ik ga niet al mijn tactieken met jullie delen:D

PS: dus als je de juiste dingen op de juiste momenten doiet, hoeft je niet eens da master van de controller te zijn , je hoedt niet eens zo goed te kunnen schgieten om tog heel goed te zijn , het gaat om de dingen die je doet :D

edit: ik drukte op quote in plaats van edit, sorry guys |:-

19. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je soms beter niet kunt bewegen staat er wel in hoor... Als je aan het snipen bent is het dom om te aan bewegen... :)

Maar toch bedankt voor de kritiek, want daar moeten we 't van hebben natuurlijk. :cool:

20. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik dacht: yes eindelijk een initiatief aan nederlandse zijde, zit er voor meer dan de helft engelse tekst in:p. nee jongens leuk werk, ook erg leuk geschreven. ik heb er wel een aantal dingetjes van opgestoken

Deel Deze Pagina