ik ben nieuw in de xbox wereld maar ik heb vandaag een nieuw xbox 360 elite 120G gekocht alleen de aansluiting van de stroom kabel past er niet in ik heb er naar zitten kijken en boven op de aansluiting zit er een stukje plastic wat er in de weg zit. moet ik er mee terug naar de winkel of kan ik t zelf oplossen???? alvast bedankt
Heb je de xbox in de winkel gekocht? Zo ja, gewoon terug gaan. Er zijn 2 voedingsblokken in omloop. De "nieuwere" versie past niet in een oude xbox 360 console, volgens mij inderdaad vanwege een stukje plastic in het midden. Vind het alleen vreemd dat ze een xbox 360 verkopen met een verkeerd voedingsblok Zou dan om onderstaande situatie moeten gaan:
ik vond t ook vreemd maar de bovenste foto is bij mij ook zo en de onderst zit dan zon plastic tussen. maar welke is dan de nieuwe met of zonder de plastic stukje??? want dan probeer ik de nieuwe voor elkaar te krijgen en anders wil ik een nieuwe xbox
Bovenste foto is aansluiting van een oude console, onderste foto is de kabel van een nieuwe xbox. Nogmaals, deze worden normaal in deze combinatie niet verkocht is dus wel vreemd...
ja ik deed de kabel er goed in ik ben weer terug gegaan naar de winkel en heb een nieuwe xbox gekregen bedankt daniël
Dan kan deze wel dicht. Probeer in het vervolg je vraag te stellen in één van de centrale topics. Dan blijft het forum wat overzichtelijker -Slotje