[XOne] Achtergrond voor Dashboard

Discussie in 'Games' gestart door ---Diablo---, 26 mei 2010.

1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort heb ik Xbox LIVE en ik zou het leuk vinden (als het al mogelijk is) om wat andere achtergronden voor mijn Xbox 360 dashboard te downloaden. Als je naar 'Game marketplace' gaat en dan onder 'Themes and gamerpictures' zie ik er geen eentje tussen staan die gratis is.
    Zijn er überhaupt wel gratis achtergronden te downloaden?

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja je kan gewoon op je guide button klikken > settings > profile > change theme. Je kan ook een eigen picture als background gebruiken, dit door een gewenste foto te selecteren bij je My xbox > picture library en dan (Y) te drukken.

Het probleem bij eigen foto's (en gratis themes) is dat ze meestal bestaan uit slechts 1 foto op al je blades/tabs. De premium themes zijn de enige waar je de mogelijkheid hebt om verschillende pics/tab te zien.

Edit: in de NXE Premium Themes thread kan je trouwens voorbeelden zien van heel wat premium themes. Maar er zijn normaal ook wel wat gratis varianten te vinden naast de paar default ones die je standaard al hebt. Sommige zijn echter slechts tijdelijk beschikbaar zoals bv. de Xtival themes.

Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  3. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Deze is sowieso gratis: Forza 3 LCE Theme
    (kan zijn dat je er een us-account voor nodig hebt)

4. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dat ik de achtergrond wel kan veranderen.. maar ik wil er graag wat meer bij.. Waar kan ik deze (gratis) downloaden?

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Gewoon even de marketplace in het oog houden voor free themes (of gewoon online naar pics/backgrounds zoeken en je eigen gebruiken) maar premium themes zijn normaal nooit gratis.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Af en toe zijn er themes gratis tijdens de launch periode van games. Bijv. die van Forza3 en Halo 3. Komt vanzelf een keer voorbij ergens in de premium theme thread die DiaL aangaf.

7. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, dan houd ik het gewoon in de gaten.
    Bedankt voor de reacties.

Deel Deze Pagina