1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Morgen update ! :D
    Misschien verhelpt dit de nare kantjes van dit spel.. Moet alleen nog zien of dat player match systeem nou echt zoveel verschilt van het ranked systeem..
    Want je kan volgensmij nog steeds niet zelf een match hosten zoals in gears 1 toch?
     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan inderdaad niet. Had liever gehad van wel, dan hoef je in ieder geval nooit meer op HKSAR, Mexicaanse of andere vage landen hun connection te spelen.

    Jammer dat m'n live verlopen is. Ik had best wel weer eens een potje willen spelen vandaag.
     
  3. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Kga best wel lekker nu! :eek:
    net een potje 22-2 ging best lekker terwijl ik geen host was :)
    Kreeg wel meteen messages als: "Nice switch"
    Ach ik weet wel beter! Laat die update maar komen!
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Morgen is de TU6 er eindelijk! Gelijk even keihard spelen met de Triple XP Weekend (5 dagen)

    Mensen die graag samen willen spelen (Guardian) add me maar.
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, triple XP op gears. Dubbel XP op MW2 en ik heb na dit weekend nog een examen :mad:
    Achja, ik kan vijdag nog wel een beetje meegenieten :p
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Alsof ik het kon ruiken... TITLE UPDATE 6 IS ER EINDELIJK! \o/
     
  7. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Yep en ze hebben flink wat geschroefd zeg!
    Ik moet zeggen dat het wel bevalt!
    Social is alleen een beetje flauw. Heb het een uurtje geprobeerd en ik heb constant alleen maar met me broer gezeten zonder dat er iemand joinde..
    Dus toen maar paar potje ranked gedaan en dat ging verder wel aardig!

    Bonbridge ik voeg je wel toe! Vind guardian het tofst om te doen en zou het wel tof vinden als we een volle party kunnen krijgen. Dus als iemand me toe wil voegen ga je gang..

    GT: Tha Pielius
     
  8. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen problemen met social, 1ne potje na de andere.
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Woow wacht, sorry? Ik mis iets, er zijn nu social playlists? Kan ik dan met een guest online?:D
     
  10. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Geloof het niet.. Daar heb ik verder niks over gelezen in de lijst met veranderingen..
    Eigenlijk wel zonde. Maar ik denk niet dat het nog mogelijk is om dat erin te gooien.

    Edit: Haha, het hele officiële forum van epic staat vol met opmerkingen over de nieuwe shotgun dat ie overpowered is :emo:
    Het lijkt ook nooit goed te zijn.. Moet zeggen dat hij wel beetje raar aanvoelt de eerste potjes als je de oude shotgun gewend was.
    Maar volgensmij is het gewoon een kwestie van wennen..
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Social zijn de 'private', joinable matches toch. Krijg je daar ook gewoon exp voor? Als het dan 1 on 1 is, of tegen bots, is het flink boosten geblazen. Zal denk wel niet zo zijn.
    Vanaf vrijdag middag ook maar weer even proberen. Triple xp is ook mooie meegenomen.
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Halo 3 heeft het wel en met Gears 2 kun je wel met twee live accounts samen online. Jammer dat ze data niet nog veranderen, ik zou het meteen weer oppakken.
     
  13. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Uhm ja zoiets.. Je krijg in social ook exp ja.
    Bij social ga je eerst zoeken naar een match en als je niks kan vinden host je zelf een lobby. In het begin heb je dan dus alleen maar bots.
    Als jij dus zorgt dat jij zo'n strikte firewall hebt dat niemand jou kan joinen en zij jou niet kunnen joinen zou je volgensmij dik kunnen boosten ja..
     
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Eergisteren een pot gespeeld vlak voor de update met een maat. Paar potjes Wingman. We speelden lekker tot weer eens host zijn verbinding eruit gooit en dus iedereen in 10 seconden afmaakt. Wat heb ik daar een hekel aan. We stonden op 11 punten en de rest op 3 of 4 ofzo >_>
     
  15. hadouken

    hadouken Mitchell

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    In social matches kun je vanaf nu met een guest online spelen.
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Gatverdamme om op social xboxlive te spelen heb je alle mappacks nodig. Ja daag, wat een bullshit weer zeg.
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De update is echt gruwelijk!
    Ik heb alweer 250+ kills gemaakt in de nieuwe playlist. En wat is mijn K/D Ratio? 5.0
    Haha echt sick. Gelijk ook 110e van de wereld geloof ik.
    Wel veel tegen bots gespeeld inderdaad. Gelukkig zijn de bots nu wel een stuk sterker. Maar af en toe ook weer iets te vind ik. Binnen 5 schoten down zijn is niet echt chil. Maar dat moeten ze mooi zo laten, anders is het te makkelijk. Wel jammer dat je té vaak in lege lobby's komt wanneer je alleen in een lobby zit.

    Gelukkig ben ik morgen vrij, heel de dag spelen, dan hoop ik richting de level 80 te komen na dit event.
     
  18. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je vanavond nog? Dan doe ik ook nog even mee. Weer eens even oppakken om naar level 50 te gaan.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bots nog sterker?
    Damn, die domme wezens waren af en toe al overpowered bij een niet zo chille verbinding. Schieten ze blind alle kanten op en met een paar kogels was je ineens down.
     
  20. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg je vanmiddag wel toe dan kunnen we samen gow2 spelen.
    Ps:welk level ben je nu? Ik ben bijna 72
     

Deel Deze Pagina