1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd ;) ik dacht ook dat ik me er aan ging storen maar heb totaal geen last van een kraakje hier of daar omdat het weinig tot niet voorkomt, dat hogere toon geluid wat feller is zie ik tot nu toe alleen maar als voordeel omdat je alles zoveel beter hoort. Een draad daarintegen zou ik echt niet uit kunnnen staan, zo zie je maar dat het toch allemaal heel persoonlijk is ;)!

    Waar blijft jouw review trouwens? :thumbs:
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    review, naja review, die staat een pagina terug :)
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    pffff :p
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben echt blij met mijn headsetje. Afgelopen dagen Alan Wake gespeeld en het is echt genieten geblazen :D
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey guys,

    Heb net m,n turtle beach X41 binnen,maar zit met een vraagje.
    Mijn Xbox360 is aangesloten met HDMI i.p.v Component.
    Maar waar moet ik nu die optische kabel op aansluiten??
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    check de frontpage even.
    Je kunt hem alleen aan sluiten via de officiele Dongel van MS, je component kabel van je xbox open slopen of via je (als je dat hebt) Surround systeem als die een optical out heeft.

    @ dr0kz
    Ik gooi straks jou review ook op de frontpage.


    Voor alle andere, als je ook een review wilt maken dat kan, dan zet ik dat er gewoon bij want hoe meer hoe beter :)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Laat maar is allemaal al gelukt!

    Wat een supergeluid komt uit die headset!
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    optische kabel die in je logitech z-5500 zit, moet naar je headset kastje.
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @Dr0kz

    Volgens m,n vrienden kraakt die X41 als een malle in voicechat,ben volgens hun bijna onverstaanbaar.

    Hoe is dit op te lossen?
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij kan dat alleen als je je 360 met een speciale kabel hebt aangesloten.
    Ik heb een vga kabel met optische uitgang voor mijn 360 ...

    EDIT:
    nvm.. spuit 11 :D
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2010
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ow? Geen idee heb er geen last van, je kunt proberen het draadje om te draaien. (dus het stekkertje wat in je Headset gaat in je controller en vice versa) Ik heb soms zelf wel's wat kraakjes over de voice maar als ik een beetje aan het draadje friemel gaat't weg.
    Dit probleem had ik ook met andere 3th Party headsets op de 360 en het ligt gewoon aan dat het stekkertje er niet strak genoeg inzit en vrij kan bewegen.



    Je kunt proberen deze te bestellen, met de houder kan het contact niet bewegen dus ook niet kraken. Maar het garrandeert niks natuurlijk


    ---------------------------------------
    [​IMG]

    X31/X41 XBOX LIVE Puck Cable Connects the X31 or X41 headset mic to the XBOX 360 controller for XBOX LIVE chat. Ideal for gamers who are not concerned with peripheral connectivity (Chat Pad, racing wheel etc.) and prefer quick access to the chat volume and mute function for FPS games.

    Note: This talkback cable is not compatible with the X3 or X4.

    Price: $4.95
    ---------------------------------------​
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok bedankt voor de tip!
    Hoorde hun zelf en het gamegeluid erg helder.

    Maar het moment dat ik begon te praten in een party,hoorde ze veel gekraak.
    Zal nog even kijken hoe of wat.
     
  13. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, vandaag de A40 besteld bij Astro. Ik hoop em van de week binnen te hebben en tegen het einde van de week een kleine review te plaatsten.
     
  14. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Goedemorgen mensen, ik heb gisteren de AX Pro van Tritton gekocht en ik moet zeggen dat hij me tot nu toe prima bevalt.
    Ik heb deze gekocht omdat ik hem vooral voor films en singleplayer games wil gebruiken, ik had gelezen dat de voicechat niet geweldig was, maar ik weet dat ik die toch niet of nauwelijks ga gebruiken.
    Het geluid is echt geweldig, je kan elk afzonderlijk geluidje horen en bijna alle minpunten zijn bij de nieuwe versie opgelost. Je hebt nog maar 1 stroompunt nodig en je kan de decoder en de headset ook allebei uitzetten zonder de stekker eruit te moeten halen. Hij blijft inderdaad nog best groot, maar dat betekent wel dat hij over mijn grote hoofd heen past en ook mooi over mijn oren valt.
    Al met al erg over te spreken tot nu toe. :)
     
  15. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Wie weet waar ik deze kan bestellen ?
    Deze vind ik namelijk handiger als de kabel die ik erbij kreeg alleen word deze niet via Turtle Beach website naar Nederland bezorgt.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2010
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb geen idee, misschien ook wel iets voor mij dus ben benieuwd wie ons er aan helpt!
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    op m'n PC thuis heb ik nog wel een link naar de shop die ze had maar aangezien ik nu via m'n mobiel zit word het ff lastig.

    Zal ff proberen wat te googlen, moet toch nog een groot brok varen.
     
  18. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb de Astro A40 binnen. Allereerst wat een sollide headset is dit zeg. Ook vind ik de carrycase een mooie bijkomstigheid. Daar kan je em veilig in opbergen. Hij wordt geleverd met alle kabels die je maar kan bedenken en alles is netjes aangegeven. De mixamp ziet er ook strak uit. Zojuist even MW2 multi player zitten spelen. (was niemand online dus de chat nog niet kunnen testen) Wat een waanzinnig geluid komt er uit de headset. Heb de volume op een kwart staan want anders werd ik gek. lol. Ga hem zo even testen op mijn blu ray speler via de toslink kabel. Ben beniewd hoe die klinkt met een film. Zal vast wel goed zitten :)

    *edit* nou met films kijken zit het ook wel snor :)
    *2e edit* zojuist ook de chat kunnen testen en dat klinkt zo wie zo al beter dan de xbox headsets. Beetje draaien met de mixamp knoppen en mijn teamgenoten klinken helder. Ook konden ze mij goed verstaan.

    conclusie update. Zeer ZEER! tevreden! :)
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  19. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi.. :thumbs: We spreken ons Sander!
     
  20. San Solo

    San Solo Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Doen we, MW2 hardcore multi player maar eens proberen nu :)
     

Deel Deze Pagina