[XOne] Skate. 3

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2009.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het klinkt gewoon nog minder realistisch dan Tony Hawk. In Tony Hawk kon je tenminste niet toveren. Tis meer Harry Potter Skateboarding zo.

2. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Even een vraagje.

ik ben een fan van de Skate franchise. maar nu lees ik veel commentaar op het spel.

ik ben iemand die veel uren in skate 1 en 2 heeft zitten en ben voornamelijk te vinden op de straten en spots waar je vaak meer dan 10 pogingen voor nodig hebt om het wat je in gedachten had te halen.. denk aan lage backflips, backflip van het bovenste parkeerdeck naar de 2e deck(skate 1), 540's op lage trappen etc.

ik houd van dit complexe gedoe, zo groot mogelijk op zo weinig mogelijk ruimte. heeft Skate 3 mogelijkheden genoeg om dit voort te zetten of is het echt te uitgestrekt?

zou ik hem nu moeten kopen of kan ik beter wachten dat hij 30 euro is?

3. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Wellicht heb je gelezen dat de spots in Skate 3 erg leeg en saai zijn, dus ik denk niet dat Skate 3 bied waar jij nu specifiek naar vraagt. Natuurlijk zullen er wel van die plekken zijn in Skate 3, maar het zal geen aan eenschakeling van dat soort spots zijn.

4. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    dan wacht ik tot hij 30 euro is..

bedankt!

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had hem voor 42 euro daar niet van. :+

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop trouwens wel dat er nog een update komt zodat je meer terrain objects in je skate.Park kan zetten, want dit aantal is niet berekend op snowboard afdalingen. :+ Ik wilde nu in het stadium Snowboardslope V2 gaan maken, maar ik had niet eens genoeg objecten om alleen de vloer af te maken.

7. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er een update komt zodat ik de laatste achievement kan halen die bugged is...

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Oeh, we hebben een achievement sletje in ons midden. :+ Maarja jij speelt natuurlijk ook als 'pro'. :p Ik ben meer van de recreatie persoonlijk.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Tja EA he... die zijn zo langzaam als iets als ze iets moeten fixen. :emo:

10. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Daar ben ik het dan weer niet mee eens dat dat zo is. Ik vind van niet, maar ja, ik geloof dat ik zo'n beetje de enigste ben hiero.....( en kom nu niet met praatjes zo van; ''maar ja als de meeste dat vinden, is het dan niet gewoon zo?'') Laats nog f deel 1 gespeeld, en toen viel het mij pas op hoe leeg en saai ik nu die wereld vind in vergelijking met deel 2 en 3 ...

Laatst bewerkt: 26 mei 2010
  11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    waar?

12. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Achievement sletje? ik zeg alleen dat ik nog 1 achievement moet en dat ik het een beetje slordig vind van EA dat er nog geen update is.O-) En hoezo ben ik pro?:+ Niet zo bijdehand Meneer Dusky de "pro" park bouwer:9

Ik ben het eigenlijk eens met Jack, want ik vind wel dat je aardige goede spots kan vinden en dat niet alles sai en leeg is. Ja tuurlijk, soms kom je wel dingen tegen die je liever anders had gezien, maar in welk spel gebeurt dat nou niet. Quarry bijvoorbeeld in (?) industrial sector vind ik echt niks en het Super duper mega ultra nog wat park ook niet. Maar downtown vind ik dan wel weer leuk. Daar heb je wel kleine spots etc.

Ik mis in Skate. 3 wel iets anders. In Skate 2 was het zo dat de verhaallijn zelf, dat je sponsors moest krijgen ofzo?, ook niet erg lang ofzo, maar je had dan ook nog leuke side-missions van Danny Way en Rob Dyrdek. Die zijn nu weg en zijn vervangen door denk ik Hall of Meat opdrachten. Er zaten wel een paar leuke tussen, maar ik vond het niet van hele grote toegevoegde waarde.ik mis ook de kleine grappige dingen, zoals Mongocorp en dat je dan Big Black inhuurt om ze van je af te houden.:emo: Het zijn kleine dingen en mischien zijn het ook wel domme dingen en zijn julie het niet met me eens, maar ik mis het wel.

13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Beide demo's net weer even gespeeld. Vind de demo van deel 3 toch een stuk lekkerder spelen zeg... Physics zijn ook vele malen beter in deel drie... Daarnaast vind ik het grinden op Hardcore 'lekker' lastig...

Ga dus ergens Skate 3 vandaan halen binnenkort :)

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    K*NKER!! Ik ben verdomme al dik 2 uur bezig met een fucking park te maken loopt ie godverdomme vast! Dikke tering zooi. Dat is al de 2e keer dat ie vastloopt in de park editor. En natuurlijk had ik nog niet opgeslagen.

15. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Sucks man......Had ik ook toen ik voor het eerst een park maakte, was ik zeker 3 a 4 uur kwijt...sindsdien save ik elke 10 minuten wel....

16. Thommes

Thommes Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen, ik ben nieuw hier op het forum. Maar doordat ik ging googlen waarom ik niet kon inloggen op de EA server bij Skate 3 kwam ik hier terrecht.. :thumbs:

Nu wil ik online spelen maar dan moet ik een team joinen.. iemand interesse om mij erbij te nemen? O-) en daarnaast vroeg ik me af waarom het inloggen op de EA server niet werkt?

Alvast bedankt!

17. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom dan:9

Dat inloggen bij EA, dan staat er iets over een error en EA online service. Daar heeft iedereen hier soms last van. Je kan er niks aan doen. Het is een fout van EA. Je moet het steeds opnieuw proberen en soms doet hij het en soms niet. Er is een Xboxworldteam, daar mag je vast wel in:9. Dat moet je ff aan onze "teammanager" Winterbase vragen.

Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  18. Thommes

Thommes Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat is vervelend dan van EA??
    Ik vind Winterbase niet tussen de leden? Hoe kan ik hem dit vragen dan?

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wat ís dit zeg?! Nu loopt ie alwéér vast tijdens de park creator. Wat een tyfus spel heeft Black Box afgeleverd zeg. Het is dat ik het er mee moet doen, anders was ik al lang overgestapt. :+

20. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Maybe ligt het aan je xbox?

Deel Deze Pagina