[Multiplayer] Red Dead Redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 18 mei 2010.

1. Munnie

Munnie Guest

Multiplayer vind ik nu steeds leuker...
    Gaat ook nog wel aardig lekker! :)
    En weet iemand een site met wapens en wanneer je die krijgt?
    En waarom heb je in elke andere game mode weer andere wapens?

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    U wenst, u krijgt.

3. Munnie

Munnie Guest

U bedankt. :+
    Ben nu dus lvl 11 want heb net die pump shotgun ofzo geunlockt. :cool:

4. UnExpected

UnExpected Guest

Ja, maar dan heeft de rest nog wel auto aim

5. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    Aankomende updates:

New Red Dead Redemption Competitive Multiplayer Shootout Playlists Coming Monday

Join us this Monday May 31st (that’s Memorial Day here in the US), when we’ll be unlocking all-new Shootout Multiplayer Playlists for Red Dead’s Competitive Modes. The Gang Shootout Multiplayer Playlist is all about gangs battling to the death. These will take place in Armadillo, Chuparosa, Tumbleweed and Hennigan’s Stead facing off against rival multiplayer gangs. Jump in alone and join up with a gang, or come in with your own posse of friends to take the other team down. For the Experts, we’ve also included a Hardcore Gang Shootouts Playlist. We’ll be shouting on Twitter and Facebook when we’re going online that day to have a go with you all.
    ----------------------------------------------------------------------

First Red Dead Redemption DLC Details - The Outlaws to the End Co-Op Mission Pack Coming in June as FREE Download

In addition to the deep single player campaign and robust online multiplayer components of Red Dead Redemption, we are also very happy to finally reveal the game’s co-op mode, which will be released FREE in June simultaneously for both consoles via Xbox LIVE® and PlayStation®Network, respectively.

The Outlaws to the End Co-Op Mission Pack will feature six all-new cooperative multiplayer missions to play with 2-4 players. This will be a completely free download that we will have ready for you to download and play at some time in June.

These six explosive and epic missions will play out across the game world, including:

“Walton’s Gold”
    Walton’s Gang have taken control of a mining camp rich with gold. Fight through the camp and load your mine cart with as much gold as you can carry and get out as fast as you can – Walton’s boys have rigged the place to blow!

“The River”
    Ride a raft down river, taking out rebel encampments along the way until you reach the rebel stronghold of Nosalida and a final epic battle for the town’s massive weapons caches. Watch out for Gatling gun-equipped enemy rafts.

“Ammunition”
    The Mexican Army has the town of Tesoro Azul under siege. Storm the gates under heavy cannon, Gatling gun and sniper fire to destroy the Mexican artillery placements.

Plus three more missions to be revealed in detail soon.

The Outlaws to the End Co-Op Mission Pack will also yield additional multiplayer XP rewards, and brand new Achievements/Trophies to unlock.

Stay tuned for much more information – as well as release information and pricing on two further downloadable content updates, which we plan to release over the summer. Both of them will also be available simultaneously for both consoles.

Meanwhile check out these exclusive new screens from the Outlaws to the End Co-Op Mission Pack below:

*Originele Post van http://www.rockstargames.com

Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vet! Die co-op gaat tof worden.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben echt blij met rockstar :)
    genoeg games tegenwoordig waar je voor dat soort dingen tegenwoordig moet betalen..

8. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet nieuws! Nu nog auto-aim verbieden in free roam!

9. UnExpected

UnExpected Guest

Wanneer een keertje met zijn allen een posse doen?

Vind dat toch wel het leukst :)

10. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hardcore modes toch behoorlijk tegenvallen, misschien komt het omdat ik stink met een xbox controller maar het aimen gaat echt stroef. Het dodgen (door heen en weer te rollen) voelt ook behoorlijk vreemd aan en als je geflanked word ben je de lul, no way dat je snel genoeg bent met je aim om de flanker door zn kop te knallen (tenzij je m zag aankomen)
    En de grootste uitdaging is door een deur lopen nadat je uit je cover komt.

nah dan maar liever auto aim waar het niet zo veel uit maakt

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Wel echt een super toffe MP moet ik zeggen :D. Net die trophy binnen gekregen dat je 4 keer achter elkaar moet winnen als een team, en gisteren die van FFA. Misschien speel ik hem wel tot het laatste level, duurt schijnbaar niet zolang als GTA IV en dan kan ik hem platinum halen.

12. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wacht ff als ik een bounty van 5000 wil halen en wordt neergeschoten bij 4900 mag ik wel gefrustreerd zijn of niet????

Ook is het FUCKING irritant als ik een hideout aan het doen ben en iemand gaat me de hele tijd lopen killen. Ik bedoel, ga dan free for all doen of gang matches? :{

Maar ja morgen zal ik de level 50 wel halen \o/ Ben nu 45\o/

13. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb eindelijk die achieve van public enemy for 10 minuten en dan ontsnappen. heeft me wel een dag gekost dankzij al die players die me steeds kwamen opzoeken maar goed ik heb em eindelijk. heb trouwens de hele avond in een public free raom gezeten met 4 vrienden en verder niemand. xD

14. UnExpected

UnExpected Guest

Ja, dan werkt auto aim ook niet meer

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik mis wel en Cops 'N Robbers zoals in IV, had wel verwacht dat er zo iets in zou zitten. Gewoon 8 bandits tegen 8 sheriffs, bandits moeten een bank beroven en de sheriffs moeten dat tegen houden. _O_

16. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja innd, dat je echt op die grote map moet gaan chasen ofzo. Dan kunnen de bandits halverwege een ambush opzetten enz. Of een trein beroven! Mja het zal allemaal wel weer niet komen, of in de vorm van dlc waarvoor je moet betalen....:mad:

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat weet je niet, Co-op gooien ze er ook gratis op :)
    en ik zou best willen betalen voor dit spel, zelfs 15 euro als ze er tenminste meer instoppen dan 5 nieuwe maps (modern warfare 2)

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    :emo:

Heb er nu zo'n 5 uurtjes MP op zitten, en ik vind er echt niks aan, jammer.

Nu maar richten op de SP.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Mensen zin om straks/nu online te gaan roamen?

20. Munnie

Munnie Guest

Ben net offline, misschien vanavond? Add me anders ff.

Deel Deze Pagina