USB stick configure

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door maxje1992, 28 mei 2010.

1. maxje1992

maxje1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hooooi

Heb gekloooot met USB sticks.

Sinds een tijdje doen ze raar. Moet ze nu vaak formatteren als ik ze in de PC stop. Maar dat had ik gefixt, dus ik dacht, lekker films downloaden en in de Xbox zetten en lekker in bed filmpie pakken.

Ik stopte hem er een paar keer in(in de vorige keren kwam er bij movies een balkje dat oplichte en dat liet zien dat er een USBtje inzat). Dit kwam dus niet.
    Ben naar memory gegaan, daar stond USB device. Deze moest ik configureren(formatteren).(xbox360)

Lukte niet, ook niet costumized. Blijkt dat mijn USB stick FAT32 moet worden geformatteerd. Dus ik naar start->uitvoeren..
    Heb ik dit ingevuld: convert F: /FS:FAT32 (zag het staan op een andere site, waar stond waar je je FAT32 geformatteerde sticks naar NTFS over kan zetten, ik wil juist het omgekeerde, en heb FAT32 neergezet). Ik dacht dat dit lukte, USB stick zat erin en hoorde 2x zo'n geluidje dat hij erin en eruit is gegaan. Maar nu werkt hij nog steeds niet in de Xbox, en op de PC FAT32 formatteren werkt ook niet.

Ik heb diepe respect voor de mensen die mijn lange verhaal willen lezen en misschien een oplossing weten.

MVG

Max

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Er zijn freeware progjes voor die het voor je doen of je kan het vanop je pc doen bv. door naar My computer te gaan in explorer > right click Manage > device manager > selecteer je USB stick > right click Properties > Optimize for performance > ok & selecteer NFTS of FAT32 en format.

Edit 1:
    Oh zie dit nu pas, ben je zeker dat hij wel correct is geformateerd en niet misschien corrupt is geraakt door het te vroeg uittrekken van je stick ofzo? Sowieso nog eens proberen te formateren, hopelijk lukt het dan wel.

Edit 2: Ik weet niet of je xbox verbonden is met je home network (& xbox live)? Indien zou je als alternatief natuurlijk ook gewoon kunnen streamen via WMP11 of als alternatief (voor subs & andere formaten zoals .mkv werkend te krijgen) met een programma als tversity of ps3mediaserver.

(Voor meer info; de [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2] en [Algemeen] Divx afspelen zonder MCE mbv TVersity threads.)

Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  3. maxje1992

maxje1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem alleen geformatteerd via NTFS. Fat32 lukt niet meer, terwijl het toch in het begin een FAT32 was of een bestands type die wél op de xbox kon. Aangezien er op de support site staat dat alleen FAT32 werkt, ben ik hopeloos.

Over dat online streamen he,
    Ik heb alleen een kabel via mijn router beneden en die loopt mijn PC in, zou ik dan ook kunnen streamen via mijn PC?

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ehm dan is er volgens mij toch eerder iets mis met je USB stick precies.. Heb je het al eens met een andere stick geprobeerd?

Als je xbox vlakbij je pc staat zou je praktisch toch ook een kabel van je router naar je xbox kunnen trekken niet? Maar in principe zou het moeten lukken met netwerk bridging, normaal zou je pc je xbox gewoon moeten zien denk ik.

5. maxje1992

maxje1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ik.

Voor Xboxlive doe ik de kabel van internet in mijn xboxje. Nja dat moet ik dan maar ff uitvogelen.

Nog even over het USBtje...

heb hem ook geprobeerd met mijn moeders USB. Hij geeft hier ook de foutmelding dat hij moet formatteren. Ik heb mijn usb geformatteerd naar NTFS en nu kan hij niet meer terug:'-(

Morgen toch maar even bellen met de computerwinkel.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan ook een switch kopen voor €10 en dan kan je de kabel splitsen.

Deel Deze Pagina