1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Quickscope mag je wel heel even zicht hebben vind ik. Anders zijn long-range quickscopes sowieso niet te doen (met een klavertje 4 tussen je billen misschien)

    Ach er zijn verder ook niet echt regels voor.. En als die er wel zijn, dan blijf ik gewoon doorgaan met mijn manier van quickscopen (heeul even ingezoomt dus) want dat werkt voor mij veel beter. Alleen op close range battles kan een echt snelle quickscope (zoals je vrienden beschrijven, wel handig zijn, gewoon omdat het sneller is), maar meestal ga ik in die gevallen voor de no scopes / throwing knifes.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol:

    en ON: Quickscopen is in mijn ogen gewoon letterlijk snel inzoomen. Die jankertjes die zeggen dat het dan geen officiƫle quickscope is ofzo laat ik gewoon lekker verder praten :). Ik vind heel even inzoomen toch net wat fijner omdat ik dan vaak een headshot maak en met de 'echte' quickscope amper..
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Volgens 'regels' die ik wel eens van patsertjes heb gehoord, mag je bij quickscopen niet langer dan een seconde gescoped zijn. Ik weet het niet hoor. Vindt dat als je over een grote afstand sniped je best wat langer mag scopen dan van dichtbij.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Lekker boeiend allemaal, doe het gewoon zoals je het zelf fijn vind :+.
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die dubbel XP er?
     
  6. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    dit weekend
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde meer welke dag, vanaf welk uur etc.
     
  8. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Double XP begint rond een uurtje of 7 vanavond. Rond tien uur 's ochtends Pacific Time, da's hier dus 7 uur 's avonds.

    Nog ff geduld dus....maar maandag kun je ook nog de hele dag van die Double XP genieten en dan meteen weer op 3 juni als de nieuwe Mappack uitkomt :D
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk zou het goed zijn als ik die mappacks zou kopen want heb het een beetje gehad met MW2 nu. Voelt saai aan :{. Maarja weetniet, weiger gewoon extra te gaan betalen voor shit die ze ook goedkoper konden uitbrengen.
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben stoned als een motherfucker en heb zojuist mijn eerste nuke gehaald!:cool: Voelt echt heel tof en kwam best wel onverwachts. Ik heb hem gehaald met Demolition op Quarry. Potje afgesloten met 64-3-30.
    Class:
    Primary= Barret .50cal + FMJ
    Secondary= PP2000 + FMJ
    Semtex + Flash
    Sleight of Hand Pro + Stopping Power Pro + Steadyaim
    Painiller

    Fucking vet, nooit gedacht dat ik mijn eerste nuke zou halen met een sniper*).
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    UMP met ACOG scope. wat schiet dat fucking beroerd.

    Wie heeft lang met de l86 LSW gespeelD?
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik. Hoezo?
     
  13. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb daarmee wel is gespeeld
     
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    En koenn vind je dat wapen lekker spele? Ik wil graag ook ff met dat wapen spelen

    welke Perks zou ik er bij moeten doen??? en Attechments?
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    De attachements moet je toch eerst allemaal vrijspelen dus zoveel nut heeft dat nu niet. Ik zou sowieso Sleight of Hand gebruiken en Steady Aim. Als tweede perk heb ik zelf Cold blooded maar dat komt omdat ik altijd switch naar deze class als er een Harrier oid in de lucht hangt.
     
  16. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb met dat wapen heb ik als perks sleight of hand, stopping power en steady aim

    ik heb daar Grip op omdat anders heel dat ding heen en weer gaat

    het is een zeer krachtig wapen, maar ik auhg bar is nauwkeuriger en krachtiger maar heeft een nadeel met ammo
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij LMGs geldt Marathon > Sleight of Hand. Met die grote magazijnen herlaad je toch niet zo vaak en op deze manier ben je veel meer mobiel.
     
  18. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah beter lightweight erbij.
     
  19. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Laat het dubbel xp festijn maar beginnen. *smult*

    btw, iemand tips voor FMJ challenge? Ik word er gek van. Als ik nou zou kampen zou het wel lukken maar daar deden we dus niet aan..
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen echt grote tips, maar bij mij werkt het om gewoon lekker te blijven spelen en even te wachten totdat er iemand langs komt als je door een raam kijkt. Kogels door ramen gaan ook door voor FMJ-kills.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina