[James Bond:Nightfire] Eerste level

Discussie in 'Algemeen' gestart door Thomas, 21 apr 2003.

1. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nou in het eerste level. Ik heb net de geheime bijeenkomst bespioneerd, en nou moet ik de geleidingschip uit de kluiskamer halen. Ik heb toen een beetje van die mannetjes gekilled en nou zit ik buiten met nightshade. Waar moet ik nou naartoe?

2. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Loop naar een deur met een electronische vergrendeling, druk op A om het kastje te openen pak nu je laserhorloge met de digitale pad (links en rechts) en laser in het kastje. De deur gaat nu open.

3. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik zit weer met een probleem. het is niet in het eerste level maar goed. Ik zit nu in dat level bij dat gebouw Phoenix. Ik ben nu net met de grijphaak naar boven gegaan, en nou zit ik voor zo'n deur met een code. Hoe krijg ik die deur open?

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  4. Tom Clancy

Leuk Bevonden:
    1
    Met je handcomputertje moet het lukken, anders moet je op de computer met het rode beeldscherm kijken en op A drukken dan krijg je een code onthoud die en loop naar de deur en vul hem in en ga door.

5. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik doe iets verkeerd. Ik kom een computer tegen met een groen beeldscherm. Daar krijg ik een code van. Van het rode beeldscherm(waar je die q -worm in moet doen). En hoe meot je een code invoeren? Als je de 4 cijfers ingevuld hebt wat moet je dan doen?

6. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    De q-worm moet je selecteren (met de zwarte knop rechtsboven op de controller) en bij zo'n rood scherm op de right-trigger drukken, dan jast ie em vanzelf door de computer.

Een code moet je invoeren door de cijfertjes in te toetsen (moet ik nog uitleggen hoe dat moet?) als de code goed is gaat ie vanzelf open.

Ik weet wat je fout doet, je code past niet bij die deur, daar heb ik zelf ook vast gezeten. Oplossing: je pakt je decoder en gaat bij het slot staan. Druk op de right-trigger en HOU HEM IN! Dan krijg je de code en deur gaat vanzelf open, succes.

7. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bedankt mensen. Ik ben voorbij Phoenix alleen ik zit weer vast8) |:- . Ik ben nou bij kettingrezctie en ik moet nou gebouw 3 onderzoeken. Ik zit er wel vlakbij(ben bij al die touwen en hijskranen. Maar hoe moet ik gebouw 3 onderzoeken?

8. Tom Clancy

Leuk Bevonden:
    1
    Op de lift springen wachten tot ie boven is en dan de luchtschacht inlopen.

9. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    datr zou ik uit m'n hoofd niet weten.

10. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke. Ik heb nu net de laser gefotografeerd. Nu moet ik deur C5 vernietigen. Hoe doe ik dit.?

11. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laat maar. Is al gelukt.

12. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke volgende pronleem. Ben nou bij Aftellen(jezus wat gaat dit spel snel zeg) en moet de beveiliging saboteren. Ik zie wel zo'n kastje met een grote rode chip en een grote groene chip. Als ik de laser op de rode chip richt ontploft het kastje en ben ik dood. Hoe moet ik dit doen?:confused:

13. Tom Clancy

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet van beide kastjes alleen de groene draad doorlaseren en dan ontploft het hele zaakje.

14. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er 2 kastjes dan?

15. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke ik ben er voorbij. Ik zit nou weer vast. Ik ben nou bij de lanceringen van die space shuttles en nou moet ik ervoor zorgen dat kiko niet ontsnapt. Hoe doe ik dit?

16. Tom Clancy

Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik ook en toen had ik geen zin meer :p

17. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je weet dus niet hoe het moet. Iemand anders misschien?

18. Tom Clancy

Leuk Bevonden:
    1
  19. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan geen walkthrough vinden.|:- . Maar weet misschien iemand anders hoe je moet voorkomen dat die Kiko de ruimte in wordt gelanceerd. Ik heb wel het volgende geprobeerd, maar het lukt niet echt:
    Als zij die deur op slot doet, moet je snel de linkse deur in, een stukje doorlopen en dan haar proberen raak te schieten, maar ik ben telkens te laat.
    WEET IEMAND ANDERS HOE DIT MOET???????? :confused:

20. Tom Clancy

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem vanmiddag toch uitgespeeld, je moet al die 8 raketten onschadelijk maken en dan ontploft het hele zaakje dan moet je Y ingedrukt houden waardoor je stijgt dan ontploft die ruimte waar die gozer achter het raam staat en dan vliegt hij de ruimte in. Let op: hij valt onder de vloer om het maar even zo te zeggen in het midden en hij schiet krachtige kogels die je maar beter kunt ontwijken en je hoeft hem maar een keer goed te raken en het is je gelukt! Suxass!

Deel Deze Pagina