1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tips voor ouderwetse lekker op de bank met vrienden multiplayers ;)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 28 apr 2010.

  1. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Guitar hero natuurlijk :D
     
  2. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Mortal Kombat vs DC Universe ;) Of een ander vecht spel!
     
  3. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    dat spel ligt voor maximaal 20 euro ook al in de budgetbakken bij mm trouwens ;) ben zelf meer van de DOA franchise..maar goed deze reeks tot nog toe ook nog geen eerlijke kans gegeven..
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    van het weekend intensief naar een redelijke bank co-op game gezocht maar er is gewoon echt bar weinig op dat gebied.

    Is FairyTale fights een beetje te doen? reviews zijn niet bepaald positief.
     
  5. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Beide games zijn niet op 360 te vinden volgens mij...is dat niet beide xbox 1? van wat ik zie op google nl wel..Micro-machines naar alle waarschijnlijkheid wel als retro klassieker uit de jaren 80 maar niet als zijnde een voor de arcade geproduceerde game ;)
     
  6. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb momenteel ook nog een spel Marvel Ultimate Alliance 2, hiermee kan je met 4 man co-open. In dit spel kan je met verschillende superhelden zoals spiderman etc noem ze maar op een beetje knokken! Moet je maar reviewtje lezen ofzo
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Earth Defense Force 2017 is dé perfecte game om co-op te doen op de bank. Soort sci-fi b-film met reuzemonsters (mieren, spinnen, robots, godzilla achtige creatures en vliegende schotels) gecombineerd met rocketlaunchers = win _O_.

    En binnenkort komt Crackdown 2 uit, die game is ook awesome in co-op.
     
  8. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    En meer games ala mashed op de xbox 1 zijn dr ook niet te vinden..kwam Scrap Metal nog tegen die te verkrijgen is als arcade game maar de recensies..daar wordt men ook niet vrolijk van |:- meer van dit soort games die de moeite wél waard zijn anyone? :+
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik vind persoonlijk alleen Madtracks leuk.. TOW en Scrap Metal zuigen behoorlijk.

    maar houd je er ook rekening mee dat als je arcade games wilt spelen je ook aangesloten moet zijn op het internet.. je kunt ze wel downloaden maar spelen moet ook met internet aansluiting.

    tenminste bij die van mij.
     
  10. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb dit gehoord. Maar hoor steeds iets anders..erg verwarrend ;) hoe ik het nu wil doen is al volgt: Niet alleen HDD meenemen naar die maat van mij maar de hele xbox zodat ik niks hoef te recoveren. vervolgens een eigen ;live account aanmaken bij hem thuis voor silver en de games downloaden. dan kan ik toch als ik thuis kom de spellen altijd of-line spelen? hoef niks te recoveren dus dat moet dan toch werken? dacht zeker te zijn maar jij brengt nu de nodige verwarring in het verhaal, moet het echt zeker weten ;)

    Edit: want ik hoef niet on-line te spelen he! wil die games gwn alleen checken met maten op de bank ;) maar bepaalde games waar ik interesse in heb zijn alleen te krijgen via live..zijn er nergens discs verkrijgbaar ofzo waar een paar games op staan? zou veel makkelijker zijn maja..
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  11. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    is er dan iemand die dit weet toevallig? :)
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Denk dat iedereen een beetje moe word van je word zo onderhand :b:

    Plug je xbox ergens aan het internet, ga met je huidige account online en maakt daar een silver account van, download shit, xbox mee naar huis. Klaar :)!
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2010
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je off-line wilt spelen ... dan moet je de xbox games op die xbox hebben gedownload (ze zijn dan niet gamertag gebonden)

    Kortom xbox mee nemen naar een vriend. Op jouw xbox de games downloaden en dan kan je off-line de games spelen.
     
  14. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    dan moet deze member geen verwarring schoppen ;) toch bedankt dat jullie deze zeikerd geholpen hebben :emo:
     
  15. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Bomberman, iedereen vindt het flauw de eerste 5 minuten. Daarna moet ik ze uit mijn huis wegjagen.
     
  16. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag eindelijk die afspraak met die maat van me gemaakt om wat games te downloaden; account aangemaakt, games gedownload HDD schijf weer terug mee naar huis. Blijk ik zo onnozel te zijn geweest door hier terug te lezen dat schijnbaar de hele xbox mee moest? Nu kom ik dus namelijk net thuis HDD in mijn eigen 360 geplugd en blijken die games niet te werken omdat ze op magistrale wijze zijn omgezet in arcade trials. Is er vanuit dit standpunt geen enkele mogelijkheid om deze games te spelen of moet ik echt met die maat regelen dat ik zijn xbox met die van mij omruil en zo mijn spellen wel kan spelen? het moet gezegd worden ook al heb ik niet goed gekeken; wat is arcade ongelofelijk ontoegankelijk voor mensen die geen toegang tot live silver hebben zelfs nu ik zo veel moeite heb gedaan..
    kut organisatie in het verolg ga ik wel voor playstation want door dit gezeik heb ik het helemaal gehad met microsoft.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De spellen moeten aan je account gelinkt zijn. Het spel staat wel volledig op je harde schijf, maar is op slot gezet. Daarom kan je alleen de Trial spelen. Als je de Arcade spellen gedownload hebt op jouw account, naar jouw HDD, op zijn console, zou het gewoon moeten kunnen zo gauw je de HDD aansluit op je eigen Xbox 360. Maar dan moet je dus wel Xbox Live hebben zodat geverifieerd kan worden dat je ze zelf gekocht hebt.
     
  18. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    En dat heb ik dus niet. Daarom ging ik ze ook bij die vriend van mij downloaden..
    Maar nu begrijp ik dus dat ze altijd geverifieerd moeten worden voordat je ze kan spelen? wat betekend dat zolang ik geen internet heb de games nooit kan spelen? sorry maar dat vind ik gewoon weg belachelijk..je kan overdrijven met je beveiliging bill..
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je vraagt 100x hetzelfde. Wil je games kunnen spelen en downloaden? Dan betaal je 50 euro voor 12 ( of soms 13 maanden ) voor een XBOX Live Gold Abbo. Daarna kan je downloaden wat je wil. Zou wel erg simpel zijn hé? Als jou vriend geld spendeert en jou vervolgens als zijn games laat overnemen. Het lijkt mij overigens dat een XBOX 360 ook totaal niets voor jou is. Zo'n ingewikkeld apparaat is het nou eenmaal niet.

    Wil je kunnen spelen? Schaf dan een Nintendo Wii aan ...
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is juist heel logisch zo, anders kan je heel gemakkelijk gratis Arcade games spelen :+

    Als je je licensie overzet naar je EIGEN XBOX kun je als nog die gekochte games spelen btw, zoals al eerder gezegd. Je vriend kan tot die tijd jouw games spelen en als je je licentie overhebt gezet kan hij ze spelen zolang de account waarmee je die games gekocht ingelogd is.

    Maar goed iedereen heeft het tot in de treuren hier uitgelegd hoe het moet, als je het gewoon niet leest dan heeft dit ook verder weinig zin 8)
     

Deel Deze Pagina