1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe duur kost de Xbox waarschijnlijk in Nederlandse Guldentjes ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door emile1987, 11 aug 2001.

  1. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezeik allemaal
     
  2. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht nou maar gewoon af totdat de prijs bekend is gemaakt, is toch veel makkelijker?
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    loop nou niet te dubbelposten man.. je dacht zeker vanne ik ga ff wat onzin uitkramen op het forum om ff tot de 50 posts te komen :D
     
  4. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet! Het is toch zo!!

    Enne, ik ga voor een forum wat er mooi uitziet:

    Last Post: Steev!
    Last Post: Steev!
    Last Post: Steev!
    Last Post: Steev!
    Last Post: Steev!
    Last Post: Steev!
    Last Post: Steev!

    8)
     
  5. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    En als je zo door gaat gaat mijn muisaanwijzer een keer naar het knopje delete bij een van jou posts :)
     
  6. xug

    xug Guest

    Ik was zo vrij...

    Ik was zo vrij om Hans Driessen te e-mailen, hij werkt voor Philips Components/Optical Storage afdeling in Eindhoven.

    Dit mailde hij mij terug

    "Philips levert alleen de DVD drive die in de Xbox komt. De applicatie software e.d. wordt door Microsoft zelf gedaan. Deze software bepaalt de uiteindelijke functionaliteit van DVD in de Xbox. Je zal dit dus toch bij Microsoft moeten navragen.

    Algemeen gesteld zijn de regiocodes een voorwaarde van de software companies (de Holywood companies die de films maken) om mee te werken met DVD. Dit om een gefaseerde invoering van hun video titles over de regios mogelijk te maken. Het is dus niet
    toegestaan van hardware companies om regiovrij DVD spelers op de markt te brengen. DVD Video spelers en DVD-ROM drives hebben dus een regio codering. Mij lijkt het daarom waarschijnlijk dat gamestations met DVD video afspeelmogelijkheid ook regiocodering
    bevat.

    Met vriendelijke groet,


    Hans Driessen"

    Ik heb dan ook effe gauw een emailtje gestuurd naar iemand binnen xbox, hopelijk heb ik hier gauw antwoord op en zal het antwoord hier ook melden.

    Nog 43 dagen, 6 uren en 17 minuten voor X-Day :)
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ah wie binnen xbox/microsoft? Want wij zijn onze contact bij MS NL kwijt geraakt.. hij heeft nu een andere baan duzze.. :'-( en we hebben die nieuwe knakker nog niet kunnen spreken, weten ook niet wie dat is
     
  8. xug

    xug Guest

    Wouter, je zou zelf moeten proberen om iemand te bereiken binnen MS Xbox/Game department NL, ik zit namelijk in de US en heb en kan alleen kontakt maken met mensen binnen MS Xbox/Game department US.

    Ik weet helaas niemand binnen die department in NL, ik weet mensen binnen de beta scene maar die kunnen ook niets doen en ik denk dat je zelf wel weet hoe moeilijk het is om te infiltreren ;)
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja we hebben MS NL al paar keer gemeeld... steeds geen antwoord, ik zal eens bellen
     
  10. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, 't zal es tijd worden, we mogen wel es wat krijgen. We doen er zo veel aan om die Xbox een succes te maken en dan krijgen we.................niets!
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik denk persoonlijk dat ie 1100 piek gaat worden.. misschien 1000. maarja ik ga hem toch zowieso kopen :)
     
  12. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    playstation2: 750 piek
    GAMECUBE: 500 piek

    ...

    Xbox 1000 piek?

    ...

    Wat klopt hier niet?

    ...
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind je schijnheilig als je zegt dat de NGC hier 500,- wordt, dan zou de Xbox namelijk iets van 750,- worden, end at wordtd ie ook niet :) NGC wordt minimaal 600,- denk ik
     
  14. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten,

    de GameCube wordt zeker niet goedkoper dan F 600,=

    de PlayStation 2 mag dan wel goedkoper zijn (nog steeds geen prijs voor wat het waard is) maar denk erbij dat die al ruim een jaar uit is! (F 700,=)

    de Xbox, zal zo'n 800/900 piek worden. Ik hoop het eerste, maar we zien wel!
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    als de NGC en Xbox niet zouden komen had ik zekers wel die PS2 meegenomen voor 700,- :p maarja die prijsdaling is alleen maar om zometeen de komst van die 2 nieuwe consoles op te vangen.. of iig te concurreren..
     
  16. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zou je die PS2 meegenomen hebben voor de prijs of omdat je geen andere keus had?
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik vind de PS2 een leuke console (met leuke games), maar vond hem iets te duur (omdat ik dan geen geld meer over heb voor n xbox :p) en ja nu daalt de PS2, is een leuk en goed bedrag, maar dan wacht ik liever even op de xbox..
     
  18. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja,

    je hebt gelijk, op de PS2 komen nu leuke games, ik wil hem graag hebben maar de Xbox lijkt me nog leuker!!
     
  19. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Beginnen jullie te twijfelen? Gaan jullie overlopen???
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    de NGC heeft ook stoere games,

    dus jij wilt zeggen dat je echt geen enkele xbox-game leuk vind?
     

Deel Deze Pagina