Favo motor in MotoGP?

Discussie in 'Algemeen' gestart door OCM3RZ, 20 apr 2003.

  1. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke motor hebben jullie altijd in MotoGP?
    Onderbouw je mening met argumenten aub, anders wordt het een opsomtopic.
    Als je een custom bike hebt, vermeld dan aub ook welke specs je motor heeft (remmen, sturen, snelheid en accelereren).

    Nu heb ik nog Criville, die rijdt wel chill vind ik, vooral op Mugello (mijn lievelings track :cool: ), hij is er helemaal voor geschikt, hoge snelheid, bochten zijn ook goed te nemen.

    Maar ik heb de full version besteld bij gcshop, en dan zal ik wel een custom bike gaan maken, ik zit te denken aan een Honda v4 (hoe zou dat nou komen ;) ), en dan kijk ik wel hoe ik hem ga upgraden e.d.
     
  2. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    Rossi want dat is mijn favo coureur of anders Biaggi want die is ook goed!! ik heb ook een custom en k heb bijna alles al dus hij is beter dan rossi :D
     
  3. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    chris walker vind ik...kheb maar de demo:{
     
  4. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    ^, Chris Walker indeed. Rijdt gewoon het lekkerst.
     
  5. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks voor jullie meningen, maar onderbouw je mening met argumenten, anders wordt het een opsomtopic en wordt ie gesloten
     
  6. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hier laatst volgens mij nog een topic over gelezen nog geen 3 dagen geleden. Dus mischien dat een mod deze er nog bij kan plaatsen want dat zal wel mooi zijn. Ik had de zoekknop gebruikt en toen kreeg ik 502 threads voor mijn neus. Dus ik kon hem niet zo snel vinden. Achja mischien heb ik het wel gedroomd.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb deze thread verplaatst, omdat deze inprincipe niets met Live te maken heeft ...

    Pablow volgens mij is deze discussie ook gaande in de centrale topic van MotoGP
     
  8. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb ff hard gezocht en heb het eindelijk gevonden. Het nadeel is de thread is gesloten, en hij staat onder Xbox Live Gaming Forum. Klik hier maar eens op: Klik klik.....

    Haha en het leuke van alles is jij hebt hem zelf gesloten......
     
  9. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh, hoe heet ie ook alweer................. Jose nog wat, heeft zo'n rode motor die 5 sterren is.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een prachtige 30/20/30/30 Custom Honda NSR 500 V4 Bike met twee teinten rood en wit. Prachtige motor al zeg ik het zelf :)

    /edit; Beetje ala Biaggi zoals op mijn avatar maar dan mooier :cool: Bordeux rood op de achterkant, wat feller rood voorop met nog wit er doorheen.
     
  11. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een schitterende 30/20/30/30 Yamaha YZR 500 V4 Fiets met Tribal Spray, motor zelf is geel, tribal kleur is zwart en detail kleur is rood :D
    Als je iemand hoort over the Banana Bike: "thats me"

    Ik heb btw ook nog een 30/20/30/30 Honda NSR 500 V4 in het blauw met wit
     
  12. p1m

    p1m Guest

    BANAAAANAAANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    ik rijd emt de Haslan omdat ik graag me winst pak in de bochten en de powerslide gaat doe het hem
     
  13. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    *OFFTOPIC*
    Zou ook wel vet zijn als iedereen ff een pic plaatst van zijn/haar custom bike :cool:
     
  14. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    30/20/30/30 Honda V4 (zwart,wit, rood)
    en 29/24/27/30 Honda V4 (zwart, wit, oranje) is m'n tweede denk ik.
     
  15. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is toch wel Walker hij rijdt toch wel heb fijnste en overall het snelste. Maar voor echt veel bochten vind ik MC Coy toch ook wel fijn maar die was weer te langzaam dus nu doe ik alles met Walker.
    Costum bikes heb ik niet want ik heb alleen de demo.
     
  16. mastapiece

    mastapiece Guest

    Ik heb een custom...hij word ook wel de "gay-mobile" genoemt, waarom weet ik ook niet...misschien omdat hij helemaal roze is...?? :)
     
  17. p1m

    p1m Guest

    wat als ik ee V2 helemaal ga opvoeren blijft die dan nog sloom?
    die ga ik dan gebruikt voor Stunt.
     
  18. Dr_Funkenstein

    Dr_Funkenstein www.wurn.nl

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Honda v4 30/20/30/30

    oranje motor, rood/wit/blauw pak

    (tsja, was NL in mijn tag vergeten, dus dan maar een Hollandse custom bike;)
     
  19. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Yamaha YZR 500 V4 in Xbox Style
    zwart met groen (Tribal)
    en nog eentje in het rood ipv groen
     
  20. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    voor gewone races Honda V4 30/20/30/30 (sinds kort) motor is oranje met gele bloemetjes. pakje is donkeroranje met geel en onderin bij het poepertje zwart :eek:

    Voor stunt mode gebruik ik de Honda-Bakker V2 29/24/28/28 ofzoiets. bijna dezelfde kleuren als mijn Honda V4.

    Deze bike trekt echt vet snel wheely(stunt) en trekt supersnel op. je trekt iemand eruit met een Honda V4 manual schakelen. maar de topsnelheid is laag. ongeveer 275. en het sturen gaat ook echt goed met deze motor.

    Eerst reed ik altijd met deze motor. maar toen ik voor de gein met Chris Walker reed had ik mijn record verbeterd met een seconde op Mugello. en toen zag ik dat ie een Honda V4 had. en op de world best scores staan ook allemaal Honda V4's. Mijn keuze was snel gemaakt. (genoeg onderbouwd?)
     

Deel Deze Pagina