Closed wegens verschrikkelijkelijke onduidelijkheid. Als je een thread wilt maken, gebruik dan een duidelijke topictitel, en geef in je post aan wat je nou precies bedoelt met die link, en wat de bedoeling is van de thread. /edit.... hmmm, heropend door Fardo
gemoved naar het games forum omdat deze nog niet in Europa gereleased is. **edit** Topic titel aangepast/ quote neergezet ... kan men de tekst ook lezen
Geen idee ... ik vermoed dat het alleen geldt met Premium content games, zoals PSO. Maar dit is dan ook het eerste spel met Premium content he... Dus ja voor SW:Galaxies.. maar andere spellen zullen geen problemen geven (denk ik)
Had hem gemoved toen jij hem sloot (toen ging ie dus open), maar ik heb de thread een beetje verbouwd zoals je kan zien
Maar dat probleem, wordt dat wel gefixed zometeen, ik wil PSO vet graag. Maar iig erg dom van die jongen om hem op UK te zetten terwijl ie in Amerika woont
Hij woont niet in Amerika.. hij heeft z'n spullen allemaal geimporteerd (xbox enz. en ook PSO), alleen z'n creditcard is uit de UK
Nee hij woont in UK en hij heeft een amerikaanse xbox en een amerikaanse PSO Deze werkt niet op de Live server waar deze naar connect.. De 2 servers zijn gescheiden van elkaar ... omdat er geen europese PSO versie is kan hij nog geen PSO spelen ... omdat er nog geen dedicated server staat... PSO werkt wel met dedicated service, omdat het hier gaat om een wereld ... vandaar dat je een maandelijkse bijdrage moet betalen om PSO te spelen