Nou ik moet zeggen dat ik de gamecube eigenlijk best wel mooi vind. mischien wel alleen in in het zwart maar de vorm vind ik wel mooi. Ik koop alleen geen gamecube omdat ik al een xbox heb ( die ik echt verreweg het beste vind) maar ook omdat ik ik bang ben dat ik nog eens op de cube ga staan omdat ik hem niet zie.
ik vind er niet aan. - je kan er geen dvd op afspelen - hij past niet in een vak voor een video recorder of cd/dvd speler - controller vind ik nog meer voor kinderen met 1 grote smashknop belachelijk apparaat maar wel goedkoop
goedkoper bedoel je want voor 80 euro meer heb je een xbox nou zeg ik niet van 80 euro is niks maar toch voor dat geld krijg je wel veel meer.
ja, weetjewat, koop geen gamecube, speel geen zelda, speel geen smash bros., speel geen metroid, speel geen mario en shit, doe je precies wat de grote jongens in de console industrie willen (sony, microsoft en nintendo ook proberen je allemaal voor hun karretje te spannen...) zijn toch klassiekers man, wil ik echt voor geen goud mislopen... een controller die een iets te grote knop heeft en het feit dat ie niet langwerpig is maar vierkant zijn toch geen argumenten waarom ie suckt.... en ik neem aan dat je niet op nog een dvd speler zit te wachten (als je toch al een xbox hebt)... begrijp me niet verkeerd hoor, xbox vind ik echt een relaxte console, maar een beetje gamer met wat retro gevoel in zn donder ziet toch dat er games op komen die echt de moeite waard zijn.... nogmaals (geen zin in een zinloze oneindige discussie) dit is geen kritiek op de xbox enzo alleen probeer niet te beperkt te kijken naar een andere console....
ik heb deze games gespeeld en vond ze meer dan boutgames de controller voelde echt klote aan maar weet je wat, ik koop geen gamecube want ik heb geen zin in eindeloze discussies
ben het met theone2000 eens, al die games zijn bout, de console is verder kwa power wel goed, maar dan moeten er wel goede games en controller zijn
Het lijkt me sterk dat je die games al hebt gespeeld op de GC aangezien ze nog niet uit zijn maar dat zla je vast niet zou bedoelen
Ik heb Starwars gespeeld, die was wel ok maar starwars roeleert nou eenmaal, xwings vliegen roeleert, maar mario's mansion en nog 2 van die games die op die demodisc stonden vond ik ik...... edit : ik heb het gewoon niet zo op van die kleurige en fleurige happy games, behalve op GBA
Whahha, bijdegochem. Ik hoef Mario niet te spelen hoor, weet nou al dat ie suckt. Controller is gewoon een boutding, 't is niet anders. Edit: dees moest na Trams.
kheb nou alweer spijt dat ik hier op in ben gegaan, theeft toch geen zin om hierover te beginnen, tzijn nou eenmaal meningen... netzo goed ik mn mening heb hebben jullie dat ook, en als die niet hetzelfde zijn moet je met argumenten komen, maar die zijn meestal ver te zoeken of zelfs helemaal niet mogelijk bij dit onderwerp. (als je iets leuk of juist niet vind komt dat door 1000000 factoren dus daar kan je toch niet over lullen) net als een discussie over wat nou de beste voetbalclub is of wat de mooiste kleur is ofzo, allemaal waste of time... enuhm die demodisc, tja ik vond t ook niet veel soeps maargoed daar had ik t ook niet over en kga een console ook niet als kut afspiegelen terwijl ik de beste games nogniet heb gespeeld.... (luigi's mansion vond ik echt gaar trouwes...)
Tja, toen het bekend zou worden dat die GC uit zou komen stond het algemeen bekend dat wij 'm zeker in huis zouden halen. (al is het dan alleen maar om niet op mijn sodemieter te krijgen van mijn vrouwelijke wederhelft) Nu hebben we gisteren (ja 2 mei) 'm meteen gehaald en aangezien ikzelf zoiets had van:''het hoeft voor mij niet persé'' vraag ik me nu toch af hoe het komt dat ik tot vanacht 3 uur heb ge-Monkey Ball't ?? errug verslavend...
- je kan er geen dvd op afspelen DE DVD ZIJN TEGEN WOORDIG MAAR €150,- - hij past niet in een vak voor een video recorder of cd/dvd speler DE XBOX WEL WIL JE ZEGGEN?? - controller vind ik nog meer voor kinderen met 1 grote smashknop IK BEN 1.87 EN HEB HELE GROTE HANDEN, EN VIND HEM FIJNER ALS DIE CONTROLLER MET DIE GEPLAATSTE KNOPPEN, MAAR DAS EEN MENING en fanboys zuigen, en wil je gates zuigen
Ja, want de Xbox is kleiner dan de gemiddelde CD/DVD/VHS. De Cube past er niet in omdat 'ie te hoog is....
geef nou toe...is het niet vet om al die oude games nog eens te spelen met een nieuw verhaal en in een mooi jasje. Ik heb de xbox gekocht omdat ik wist dat het de beste was...maar qua games is nintendo nog steeds de beste...jullie vinden spellen als monkey ball, mario, smash bro melee dan misschien wat kinderachtig maar geef toe: Het is gewoon vet om ze te spelen. Terug in de tijd maar nu veel mooier. Al heeft nintendo ook wel games die zuigen... wave race (klote besturing) starwars (gaat vervelen) en nog een paar. En dan mogen games als pikmin wel simpel zijn...maar ze zijn wel vet. Van dat soort spellen kan microsoft nog wat leren... ze zeggen wel dat ze een oudere doelgroep hebben, maar tussen de 16 en de 25 zitten niet de meeste spelers.
Ik wil geen nostalgie. Ik wil geen Mario. Ik wil geen Luigi. Ik wil geen Apenballen. Weejjewel. En zo zijn er zat gamers hier denk ik. Ik wil Halo. Ik wil UC. Ik wil Brute Force. Ik wil KOTOR. Ik wil Gunvalkyrie. Ik wil zulke titels.
Ik zelf heb nog niet op de NGC gespeeld, maar de spellen lijken me wel leuk om te spelen.... Het zijn meestal verslavende spellen!! Maar de Xbox vind ik gewoon veel beter, komt gewoon door de games die er op uit zijn gekomen, en nog moeten komen!! De NGC zelf vind ik niet mooi, de zwarte versie ziet er wel leuk uit, maar dat is dan ook alles.. Ik denk zelf dat elke console wel een spel heeft die je ook graag op jouw console zou willen hebben.. Bijv. Devil May Cry op de PS2 mag van mij wel op de Xbox verschijnen, dat is gewoon een strak spel!!!