profile + mappacks

Discussie in 'Algemeen' gestart door omin STYX, 3 jun 2010.

1. omin STYX

omin STYX Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb B.V. mappack gekocht voor COD
    als ik nu mijn profile delete en een nieuwe aan maak
    heb ik dan nog steeds mijn mappack???

ik zag geen ander gedeelte van het forum waar ik dit kan vragen dus doe het maar hier

alvast bedankt

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij niet.. De DLC die je download is account gebonden. Als je de account waarmee je de mappacks hebt gedownload delete, kun je niet met een andere account er gebruik van maken

3. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij is de content tevens console gebonden. Zo kan ik op mijn xbox Trials HD spelen zonder dat mijn profiel op mijn xbox staat. Lijkt me dat dat ook voor DLC geldt.

Wel is het aan te raden om de account niet te wissen, dan kun je de content ook op een evt. andere xbox gebruiken mits die met het internet is verbonden.

4. omin STYX

omin STYX Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankje voor de tip daniel
    graag zo ik nog van iemand horen die met ckrheid iets durft te zeggen over dit ondw

5. LeGerman

LeGerman Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je willen deleten en een andere aanmaken? of wil je gewoon een andere naam? want dan kan je beter je naam veranderen voor 800 MSP.....

6. omin STYX

omin STYX Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil gwn alles deleten en opnieuw beginnnen en dus ook een nieuwe naam
    so answers pls

7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad dat je ten zeerste af.
    Bovendien ben je dan je map pack kwijt, tenzij je met alles deleten alleen je saves/profiel en niet alle content bedoeld.

Stel je download een map pack met de gamertag 'Henk'. Daarna verwijder je gamertag 'Henk'. Nu behoud je gewoon die map pack nog, aangezien het op je harde schijf is opgeslagen, toegankelijk voor elk profiel op die harde schijf.

Maar als je die map pack ook verwijderd of die map pack raakt op de een of andere manier 'corrupted', dan ben je die map pack voorgoed kwijt. Dan zul je weer opnieuw moeten betalen voor die map pack, als je die weer wilt hebben.

Kortom: Voor je eigen veiligheid, verwijder je profiel niet, maak gewoon een nieuw profiel aan met nieuwe naam etc. , ik zie geen reden om dan per se je oude gamertag te deleten? :confused:

P.S. Als dat Henk verhaal niet werkt ben ik niet aansprakelijk:9 Zijn alleen mijn logische redenaties!

Laatst bewerkt: 3 jun 2010
  8. omin STYX

omin STYX Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel voor het mee denken maar zoals ik een paar post eerder al aan heb gegeven :::: GRAAG IEMAND DIE HIER MET CKRHEID OVER KAN SPREKEN!.

maar to bedankt voor het mee denken

9. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hier hebben we ook een topic voor. Als je voor elke vraag die je stelt een nieuw topic opent, wordt het hier een onoverzichtelijke zooitje.

10. omin STYX

omin STYX Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx voor de link ;)
    heb daar de vraag ook gestelt (A)

Deel Deze Pagina