[Xbox360] Bjorn's ruil thread

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door bjorndewever, 28 mei 2010.

1. bjorndewever

bjorndewever Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo lezer ik bied hierbij mijn spellen te ruil en/of te koop aan. alle spellen zijn gloedje nieuw en als er iets is staat dat erbij vermeld. Hier komen de spellen:
    Call of duty 4 geen boekje maar werkt perfekt met jepzel geruild (wel het boekje maar niet de platte grond GEEN BUNDLE COPY )

lego badman met boekje en pure erbij in hetzelfde hoesje(BUNDLE COPY)

forza motorsport 3 geen hoesje nooit er bij gekregen (BUNDLE COPY)

Halo odst dus halo 3 multiplayer en halo odst campaign. Ook nooit een hoesje bij gekregen. (GEEN BUNDLE COPY)

Need for speed undercover helemaal nieuw inc. boekje geen een krasje met hoesje (GEEN BUNDLE COPY)

Alle bovenstaande spellen kwamen bij de xbox 360 mee toen ik hem kocht. Alleen gta IV en NFS undercover niet. maar ik vind ze niet zo leuk daarom bied ik ze aan en halo en forza werden er later bijgevoegd dus daarom geen hoesje. En bij gta zitten 2 mini scullen krasjes. En ik verkoop mijn Gepimpte xbox 360 controller for windows is voor de computer te gebruiken en is wired fel oranje gespoten voor foto's stuur en PM en als je wilt ruilen ook een PM
    /Mod Topictitel aangepast conform de [xbazar]regels[/xbazar]. Let je hier in het vervolg even op? Dankje - Mtthz

Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  2. bjorndewever

bjorndewever Member

Leuk Bevonden:
    0
    kick

kick

3. MaasMaas

MaasMaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eej bjorn