[Centraal] Enter The Matrix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 23 apr 2003.

  1. Vliegbeestje

    Vliegbeestje KINK FM

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is ongeveer 4 Gig. Dat zou toch op 1 Xbox dvd moeten passen. Maar als het er twee zijn, zullen er wel extras bij zitten. En extras zijn goed :)
     
  2. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    maak ook een centraal van the matrix (films en anime dan)
     
  3. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik heb gehoord dat de pc versie 6 cd's gaat bevatten!!!

    sorry lees niet goed is al gepost sorry!!
     
  4. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game staat al van begin af aan op m'n lijstje

    het klopt idd dat de meeste games gebasseerd op films gewoon snel in elkaar worden gezet en de markt in worden gegooid
    gewoonweg om nog meer geld te vangen

    maar volgens mij gaat dit de standaard worden voor vergamingen (geen verfilming maar vergaming :p) van films

    athans, dat hoop ik
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja, ik heb ook het idee dat deze game anders gaat worden dan de standaard vergamingen van films. Dat waren vaak pure melkkoeien. Dit is anders. Bij de opnames van de Matrix films is al rekening gehouden met het feit dat er een game van zou komen. Er zijn dan ook vele miljoenen dollars in deze game gestoken, de game had voor game-begrippen een erg hoog budget. Op de website van de game (www.enterthematrixgame.com) is een documentaire te downloaden: Klik, die zeker wel de moeite waard is om te bekijken. Daaruit blijkt dat kosten noch moeite gespaard zijn voor deze game. Ik ben heel erg benieuwd :9
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ok dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg fout.

    Het verhaal van de game is verweven met het 2de deel van de film. die dus 15 mei uitkomt. Dus het komt niet na deel 3!!


    voor eventueel bewijs:


    en dit zegt de officiele site:

     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ok ok ik geloof je (en Jordi :cool:).... ik heb het aangepast in m'n first post. Thx.
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    yeeeh, kan ik eindelijk eff zeggen wat ik vind over deze game.

    Volgens mij gaat deze game de PAN UIT ROELEREN!!!!!
    te lauwe moves in bullet-time en ondertussen ook nog auto rijuh, met een scheepje door het riool heen, beetje hacken, beetje mensen schoppen. Heerlijk!
     
  9. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    een soort max payne
     
  10. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    of niet?
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ephax20, gebruik de [​IMG] eens als je iets aan je vorige post wil toevoegen of verbeteren. Dit is namelijk heel erg storend...


    En ja, Bullettime werd idd in Max Payne ook al toegepast. Maar dit spel is meer dan alleen een shooter. Je zult ook close-combat moeten vechten, er zijn verschillende voertuigen beschikbaar, en het exclusieve filmmateriaal is natuurlijk ook een extraatje. Ik hoop dat deze game beter wordt dan Max Payne.
     
  12. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...het is nog fout.

    het verhaal van de game is verweven met het 2de deel.

    dus hij begint tegelijkertijd en eindigt tegelijkertijd met deel 2!!
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat staat er toch ook? [​IMG]
     
  14. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk toegeven (heb eindelijk die trailer gekeken) dat de in-game actie beelden me een b'tje tegenvallen...(zal wel PS2 zijn :p of is dat wishfull thinking ;))
     
  15. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag kregen wij het bart smit krantje door de bus en wat ziet mijn oog... :9 een 9,6 als score!! Nu wil ik wel even heel graag weten wie dit spel gereviewd heeft, want ik wil die review lezen! Jammer genoeg stond dit er niet bij :'-(
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    9,6? Das niet niks, ik dacht eerst dit wordt weer zo'n slechte licentie game. Nouja, Bart Smit geeft wel vaker rare punten. Heel rare.
     
  17. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit wordt dus echt een super game, waarom====>

    1. Je kunt dus kiezen uit 2 karakters, waarom geen neo en "the one" himself niet? logisch, want deze zouden supersterk moeten zijn, de beste en de uitverkorene, dan zou het spel nep zijn als je daarmee niet gewoon door levels kon wandelen en altijd won, want deze zijn onverslaanbaar(nagenoeg duh).... die andere 2 kun je dus kiezen, man meer wapenexpert, vrouw meer slimheid (oja discussie punt)... neem je de man dan krijgt je verhaal een hele andere wending dan wanneer je de vrouw neemt. Rijd je bv in een auto, dan ben je bij de man diegene die uit de wagen hangt en knalt, ben je de vrouw dan rijdt je juist en zorgt de xbox voor het knalwerk van de man..... super dus...
    2. je kan het bullittime effect krijgen van max payne,het heet alleen iets anders. Maar dan uitgebreider,bijvoorbeeld kan je bt aanzetten en dan echt de kogels ontwijken die de vijand afschiet, moet nog ff zien hoe dat echt uitpakt eigenlijk.
    3. HACK the Matrix, dit is echt vet, je kan de matrix hacken door een soort DOS-Code te gebruiken waardoor je toegang tot de matrix krijgt en hem zelf kan aanpassen. Liggen er bijvoorbeeld niet genoeg wapens in een veld of heb je juist een bepaald wapen nodig, probeer dan in the matrix te komen,hem te kraken en leg er zelf een wapen neer, op die plek, spring weer in het spel en sjakka...
    4. Uiteraard waren dit ps2 screens,men verwacht van de pc, maar vooral van de ngc en de xbox dikke verbetering en superscreens, we wachten geduldig af...
    5. Tot slot (want ik kan uren doorgaan), het spel is een soort uitbreiding op de film, de game doet er dus niet toe om de film te snappen,echter is het wel handig en leuk om de film gezien te hebben als je gaat gamen, soms houden bepaalde scenes in de film op, (waar je dan geen last van hebt) maar de game gaat daar verder, heel vet dus..

    nou ik ga hem dus zekers kopen!!!!!!!!
    SY
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    k moet mn studie financiering nog ff binnenkrijgen. dan kan ik het geld overmaken naar gcshop.
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    w00t timmio, dat wist ik allemaal niet joh, suppervette shit dus, deze game gaat het helemaal maken, nu weet ik het zeker!

    Enter The Matrix teh pwn! :cool:
     
  20. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    het zou me neit boeie als het die ps2 kwaliteit zou blijven houden. Ik wil gewoon die game, want volgens mij is de gameplay super, hoop ik dan maar.


    kan je dit gewoon elk moment gebruiken??
     

Deel Deze Pagina