xbox update zonder live

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ibrahimbenyahya, 4 jun 2010.

  1. ibrahimbenyahya

    ibrahimbenyahya Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Mijn xbox zegt dat hij geüpdate moet worden. maar ik heb geen live. Dus ff rondgezocht, staat er dat je het ook op een cd kunt branden en dan instaleren.

    Maar.... dat heb ik gedaan en dan zegt ie open tray, dus hij herkent de cd niet. (ik hem het .xex bestand naar de drive waar de cd-rom in zit gesleept en dan de cd eruit gehaald). maar volgens mij is dt niet dejuiste manier!!

    Dus nus is mijn vraag hoe brand ik het .xex bestandje op een cd. Moet ik MET NERO (dus als het kan met nero) een opstarbare cd-rom maken (iso), of moet ik een data cd maken.

    Kort samengevat:

    :thumbs:

    Heo zet ik de update van mijn xbox (.xex) op een cd-rom, zodat ik mijn xbox kan updaten.

    graag stap voor stap als het kan.
     
  2. LeGerman

    LeGerman Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom doe je het niet met een geheugenstick?
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Data cd maken met Nero, en dan de stappen volgen. Volgens mij moet je de hele map erop branden met dat bestand erin.

    @hierboven, dat kan natuurlijk niet he als hij de USB update nog niet heeft :+
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoezo zegt hij dat hij geupdate moet worden?
     
  5. ibrahimbenyahya

    ibrahimbenyahya Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu dus een zip file (default; zo heet dat zip bestand)
    En in dat zip ebstand is een bestand dat heet:default.xex

    Moet ik nou het zip bestand branden op de cd-rom of het .xex bestand. Of zijn dit de verkeerde bestanden?
    \greets
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de site van Xbox.com staat toch duidelijk wat je moet doen ??

    Een dvd of cd branden:

    Klik hier om de updatemap te downloaden. Sla het op de computer op (maakt niet uit waar) met de naam "$SystemUpdate_Fall09_8955.zip".

    Waarschuwing: Verander niets aan de naam of mapstructuur van het updatebestand. De update werkt niet goed meer als je hieraan iets verandert.
    plaats een lege disc in de brander.
    Selecteer Open Writable CD Folder Using Windows Explorer of klik op het pictogram van het cd-station in Windows Verkenner.
    Open (dubbelklikken) de gecomprimeerde map $SystemUpdate_ Fall08.zip en sleep de inhoud ervan naar de hoofdmap van de cd. Als het venster voor het schrijven van cd's niet automatisch wordt geopend, sleep je de map naar het cd/dvd-rw-station.

    Opmerking
    Als je een eerdere versie van Windows gebruikt, moet je het bestand met een speciaal programma openen (bijvoorbeeld met WinZip).
    Klik op Deze bestanden op cd zetten in het menu met schrijftaken van Windows Verkenner of klik met de rechtermuisknop op het cd/dvd-rw-station en kies Deze bestanden op cd zetten.
    Voer de stappen in de cd-wizard uit. Wanneer je de wizard hebt afgerond, wordt de cd uitgeworpen. Je cd is klaar.
     
  7. ibrahimbenyahya

    ibrahimbenyahya Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    "$SystemUpdate_Fall09_8955.zip"

    jij zegt dat ik hieraan nik smoet veranderen. maar de xbox site zegt juis dat ik niks moet veranderen aan default.xex. Als ik het bestandje dowload staat nergens "$SystemUpdate_Fall09_8955.zip"
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  9. ibrahimbenyahya

    ibrahimbenyahya Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik het zip bestand ($SystemUpdate_ Fall08_7363.zip)als een data cd branden?

    OF moet ik het uitgepakte bestand (dan krijg je een map met erin allemaal bestadjes)op een data cd branden?

    MOet het wel een data cd zijn?

    En weten jullie zeker dat ik dit bestand ($SystemUpdate_ Fall08_7363.zip) nodig heb en niet default.xex.

    greet
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7

Deel Deze Pagina