[PGR] Quick Race Hard

Discussie in 'Algemeen' gestart door GravityWell, 2 mei 2002.

1. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Quick Race Mode heb ik op Easy overal goud...Medium overal zilver...Hard, San Francisco zilver, Tokyo goud, de rest niets...
    Ik moet dus overal goud hebben voor een nieuwe auto...
    Mijn vraag is heeft dit zin?
    Rijd de Nissan Lancer nou over 't algemeen beter/lekkerder dan de SkyLine ofzal ik Very Hard ook nog met deze auto moeten rijden?
    Hoe hebben jullie Hard gehaald?
    Ik weet dat als je met een lagere klassen auto rijd tragere tegenstanders krijgt maar ik wil nu ook wel weer 'ns wat anders dan me Skyline...:'-(...

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    die lancer is niet zoveel bijzonders, de F355 daar en tegen die je krijgt bij level 4 is wel belangrijk :)

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    De Lancer is trochwel goed. Ik had de quick Race very hard der allemaal mee gehaald:9

4. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zal op hard ze toch met me SkyLine in de 1ste bocht moeten pakken?? :confused:...
    Dat is verdomd moeilijk als ik de 1ste niet 'ns kan aanraken...:/

5. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met de Quickraces op Very Hard. Heb in Londen en Frisco goud, de rest heb ik nog niet gereden. Je moet het het beste met de Skyline doen. De eerste 2 bochten moet je heel aggresief rijden, daarna moet je juist suptiel gaan rijden (bochten goed aanremmen, tegenstanders afhouden enz). Dat is de manier waarop je de quick en streetraces kunt winnen.

6. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is 't prob. juist ik kom in 't begin geeneens in de buurt van de nummer 1...:mad: =(

7. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe start jij? Want met die Skyline kan ik moeiteloos naar de 3e/2e plek rijden, daarna kun je vaak de nr 1 uitremmen in de volgende bocht.

8. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de lancer evolution vin ik een zeer fijne wagen, in sommige races zelfs beter dan de skyline(1 on 1 vs corvette Z06)

ik vin quick race very hard echt makkelijk, kon zo ff 2 races moeiteloos uitrijden, en dat terwijl ik bij hard aan het kloten was:confused:

ik gebruik de skyline

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die race is juist zo enorm makkelijk omdat die gast enorm dom (en ook zacht) rijd.. elke keer botsen bij zo'n jump..

10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    iedereen zegt dat hij telkens tegen die plantenbak aanvliegt, die corvette, maar ik heb dat 2 keer van de 300 keer meegemaakt

in de race dat ik won heb ik met 13 sec voorspong hem 1 keer in de bocht ligt gebeukt en net kunnen winnen

11. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Hard gas geven en GO! en 2de of 3de worden is 't probleem ook niet de 1ste worden dat is !BAGGER SCHIJT!...=(

12. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb hem gedaan met de skyline, is niet zo moeilijk hoor san francisco, ff goed de bochten nemen(buiten, binnen, buiten) en niet te veel afremmen voor eventuele kudos

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    gewoon eerst alle races van quick race rijden met de beatle en de mini. dan heb je de f355 en dan kan je alles uitrijden :)

alleen die paintjobs zijn kloteeeeeeee :D
    en die arcade race... moet je 2400 halen ofzo vet kut

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    die skyline vind ik echt een enorme klotebak.. stuurt als een drol.. :confused:

15. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat heb ik ook al geprob. maar ook met de MINI kom ik niet aan kop, maar als ik 't goed begrijp krijg ik als ik op Hard overal goud heb de F355? Of moet ik daarvoor Very Hard goud hebben?:confused:

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    very hard alles goud.. ja je krijgt het niet gratis ;)

ik heb die laatste paar met de beatle gehaald

17. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik ga 't proberen...Maar 't is 't dus niet waard als ik met me SkyLine op Hard overal goud ga proberen te halen?? :confused:

18. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, mensen ik wil 'm niet onnodig omhoog schoppen maareh ik hoopte wel antwoord te krijgen op de hierboven gestelde vraag...:confused:

19. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    very hard moet je wel kunne halen met de skyline...

en dan krijg je de f355, die is het zeker waard, dat isje auto tot je de Feroce krijgt, die gebruikte ik tot de carrera en 911 en die tot de f50

20. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [PGR] Quick Race Hard

Ok...Thnx...-X- :p :+...Hier heb ik wat aan...Thnx...

BTW ff vraagje voor Froggie: Wat bedoel je precies met 'uitremmen'??:confused:

Laatst bewerkt: 5 mei 2002

Deel Deze Pagina