ouderlijk toezicht probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door royvr, 5 jun 2010.

1. royvr

royvr Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik heb met mijn xbox 360 elite een probleem.
    als ik op xbox live speel, geeft hij bij sommige spellen (bijv. fifa world cup 2010) aan dat ik te jong ben omdat bij mijn gegevens van mijn e-mail adres staat dat ik nog geen 18 ben. ik wil graag het e-mail account veranderen maar daar heb je het wachtwoord voor nodig van het e-mail adres van mijn ouders.
    helaas kunnen we het wachtwoord niet meer terug vinden.
    ik wil ook wel een nieuw account maken maar dan zijn mijn overige 3 maanden live weg.
    als iemand een oplossing heeft zeg het dan a.u.b.

2. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Misschien dan toch maar even met de helpdesk bellen, misschien kunnen zij je helpen...:)

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Helpdesk kan je niet helpen, gewoon dom dat je je wachtwoord vergeet :+.

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ik het verkeerd begrepen heb, maar bedoel je nu dat je je wachtwoord wilt hebben zodat je je e-mail account gegevens kan veranderen, zodat je 18 bent en onder andere FIFA World Cup 2010 online kunt spelen?

Als dat zo is heb je namelijk niks aan je wachtwoord. Als je je e-mail account gegevens verandert dan ben je daarop wel 18, maar je gamertag behoud de leeftijd van die je opgaf toen je het account aanmaakte. Wel wordt je gamertag steeds één jaartje ouder na je toen opgegeven geboortedag.

Hoe dan ook, als je geen problemen hebt met een nieuw account aanmaken dan raad ik je aan om dat gewoon te doen. Je oude account kun je dan gewoon bewaren en die 3 maanden nog (online) bespelen voor de spellen die je graag online wilt spelen.

Afhankelijk van hoeveel live accounts je hebt gemaakt, is het ook mogelijk dat je op je nieuwe account een maand gratis Gold-lidmaatschap krijgt.
    (Je krijgt namelijk één maand gratis Gold op drie verschillende live-accounts.)

Zorg er bij het maken van een nieuw account voor dat je een e-mailadres gebruikt waarvan je zeker weet dat je het wachtwoord onthoud en die 18+ is.

Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  5. royvr

royvr Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb op mijn account nu 800 microsoft points staan, kan ik die dan ook overzetten naar dat nieuwe account?

6. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij niet, je kunt ze wel uitgeven (of bewaren) en dan de content met je nieuwe account gebruiken. Het is dan wel aan te raden dat je jouw oude account niet verwijdert.

7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit is niet mogelijk. Wel kun je ter waarde van die 800 microsoft points content kopen en deze content gebruiken op je nieuwe account. Bewaar voor de zekerheid dan wel je eerste account.

EDIT: Ik zie dat in de tussentijd al antwoord was gegeven.

Laatst bewerkt: 6 jun 2010
  8. royvr

royvr Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar waar staat die content dan bij mijn nieuwe account?

9. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Stel je koopt voor die 800MSP, de game Trials HD. In dat geval moet je eerst een week wachten omdat die pas volgende week in de aanbieding is en nu nog 1200MSP kost.

Anyway, jij koopt met je "oude" account volgende week Trials HD. De game wordt op je Xbox Harde schijf opgeslagen en eraan gekoppeld. Dat laatste betekent dat je vanaf dat moment de Trials HD met elke account kunt spelen, zelfs als je oude account niet meer op je Xbox 360 staat.

Waarom mijn oude account dan houden?, zie ik je denken. Heel simpel:

Geval 1, je verwijdert per ongeluk Trials HD, in dat geval heb je die oude account nodig om de game opnieuw (gratis dan uiteraard) te downloaden naar je Xbox.

Geval 2: Je koopt een tweede xbox (of vervangt de oude), in dat geval is Trials HD niet gekoppeld aan die "nieuwe" Xbox 360 en alleen aan je account. Je kunt het spel dan alleen spelen als je "oude" account op de Xbox 360 aanwezig is en je verbonden bent met het internet. Er is in dat geval nog wel een mogelijkheid om de licentie van Trials HD over te zetten naar je "nieuwe" Xbox 360, zodat je de game weer kunt spelen zonder met internet verbonden te zijn en zonder je "oude"account.

10. royvr

royvr Member

Leuk Bevonden:
    0
    heel erg bedankt!!!

11. royvr

royvr Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb van mijn points nu car packs voor forza motorsport 3 gekocht en een nieuw account gemaakt. maar waar staan de autos nu bij mijn nieuwe account?

12. royvr

royvr Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het al :p

Deel Deze Pagina