[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Hé XtrordinarY,

    Hoe pak jij dat eerste gedeelte dan ?
    Ik bedoel die 3 rot bochten achter elkaar ?
     
  2. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik pak SACHSENRING als volgt aan. Rechte stuk afremmen, 1e bocht (zonder afsnijden) in 1e versnelling, einde van de bocht opschakelen 2 , evt 3 gelijk naar links, dan gelijk naar rechts beetje afremmen terugschakelen naar 2 en NIET op t gas totdat je door t 2e deel van de bocht bent.
    Daarna krijg je die serie linkerbochten. Begin in zn 3. In t begin niet te scherp insturen en je gas doseren, anders kom je in t 2e deel te wijd uit naast de curbstones in de grindbak, als je precies bij de curbstones uitkomt, opschakelen 4/5/6 dan kun je de volgende 3 snelle linkers vol gas in zn 6 nemen.
    Dan komt er een snelle rechter knik , ook vol gas, zorg dat je dan op t daaropvolgende rechte stuk 290/295 haalt voordat je moet remmen voor de snelle linker bocht. Neem deze in 4/ of 5 rond de 200 km/h, dan kort opschakelen naar 6 , afremmen voor de laatste bocht neem deze in zn 3 dan opschakelen 4/5/6 over t rechte stuk en voila: je hebt 1.07. of 1.06. Is mogelijk
     
  3. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo'n mooie uitleg had ik niet durven dromen !!!!!!
    Ga het vanavond meteen uitproberen, super, bedankt man !!!
     
  4. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een idee, voor een moto GP freakje ;), om die mooie uitleggen -als er nog meer zijn- bij elkaar te gooien in een txt bestandje en up-te-loaden...dan kan een niet race-fan als ikzelf misschien ook eens meekomen met motoGP ;)
     
  5. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Het water loopt me bijna in de mond, mmmmmm jammie
     
  6. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een beter idee, voor de wannabee Motogpfreaks , kijk op www.planetmgp.com. Daar vind je complete walkthroughs van alle circuits. Zal je een stuk verder op weghelpen, opdeze site zitten veel engelsen die hoog in de MGP ranking staan, check it out!
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou pas met handschakelen beginnen als je je lijnen onder controle hebt. Als je nu al brakke tijden rijd zal je er niet heel veel op vooruit gaan als je handmatig gaat schakelen.
     
  8. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet helemaal mee eens. Als je begint met handmatig schakelen rijd je sowieso de bochten ook net iets anders , omdat je met hogere snelheden een bocht aanremt en aansnijdt. Aangezien je zelf kan bepalen en uit moet zoeken hoe je een bocht in welke versnelling met /zonder powerslide neemt, kun je t beste zo snel mogelijk beginnen met handmatig .
     
  9. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het met je eens. Het feit dat ik ben begonnen met automatic werkt bij mij in mijn nadeel. Ik ben nu aan het proberen om te schakelen maar ik heb het gevoel dat ik nu helemaal overnieuw kan beginnen met het spel, Schiet er gewoon nog teveel naast omdat ik naar mijn versnellingen loop te kijken. Het scheelt bij mij nog 3 sec gemiddeld op mijn tijd die ik met automatic heb gehaalt.
    Het beste (IMO) is om gelijk met schakelen te beginnen.
     
  10. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het redelijk vlug onder de knie , na een 4 tal uurtjes oefenen heb ik een 0,2 sec van mijn tijd afgekregen op mugello en jerez
     
  11. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor het eerst vandaag met een Honda V4 gereden en dit is het resultaat (ook mede doordat Thor NL me op verschillende circuits voorbij gestoken was).

    Mugello: van 1.39.50 naar 1.37.95 (eindelijk)
    Assen: van 1.58.xx naar 1.56.30
    Phillip Island: van 1.26.xx naar 1.24.20
    Sheridan: van 1.30.15 naar 1.25.67

    En dat brengt mij overall op een 5498e plaats. Op 9 seconden van Jerhui. ;)
     
  12. Stefan1973

    Stefan1973 The Mighty

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechte verbinding

    Bij deze mijn verontschuldigingen en excusses voor diegene die last hadden van mijn langzame verbinden.
    Upgrade is onderweg, en zal pas weer gaan racen als die gebeurd is, zodat ik niet mensen hun race verpest.

    Groeten en tot online
     
  13. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog wel moeite met dat handschakelen, maar na een aantal ronden (gisteravond 2x5 ronden) achter elkaar, wist ik mijn tijden toch net iets beter neer te zetten.
    Overall een paar "tienden".

    Ben in korte tijd Overall gegaan van +/- 11.582 naar een 7640 ste plek en dat terwijl ik het nog niet goed onder de knie heb (zal wel aan mijn leeftijd liggen).

    Voor allen met wie ik gisteren heb gereden, bedankt weer voor de gezelligheid, heb ontzettend gelachen.
    En daar doe ik het voor !
     
  14. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Slechte verbinding

    Het zij je vergeven. Misschien kan je tot je upgrade beter helemaal weg blijven? :) ;) :) Hahaha. Kom ik ook nog eens aan mijn nachtrust toe.

    Het is vannacht twee uur geworden toen ik die tijden van jou probeerde te breken.
     
  15. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Keep it up. Rijdt je ook met een Honda V4?

    Wat ook erg goed werkt voor je tijden is om een naam uit je Friends list te pakken en je daaraan op te trekken. Ik ben al weken bezig om Jerhui in te halen bijvoorbeeld (zal wel nooit gebeuren). En ik kom nu steeds dichterbij.
    En sinds Thor NL online is gekomen is het nog leuker geworden. Wij zijn ongeveer even snel en hij is nu constant bezig mijn tijden te breken. En je kan je vrienden (real life) natuurlijk niet voor laten gaan. Ik heb gisteren 4 records gebroken hierdoor.

    Same here.

    Kunnen we niet een thread maken met gamer tags van personen, die zich misdragen op Moto GP.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2003
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben trots op je jongen... :p

    Ik heb sinds gisteren een custom bike, dus het zal binnen kort wel meer dan 9 seconden worden ;)
     
  17. DeNNiZ

    DeNNiZ Kanecrew.nl

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx voor de rondetijden op een aantal baantjes Dschadir!
    Haha, kheb echt gelachen gister, dat gaan we nog een keertje dik overdoen. Ik kan niet wachten op de full version.
     
  18. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    @Jerhui:
    Had jij die custom nodig dan ? ha, ha

    @Dschadir:
    Waarom denk je dat ik graag met jullie (Thor, Jerhui, Biggel, Beuker, Mad Mad en jij) rij ?
    Jullie laten mij het beste uit mezelf halen ! Een wedstrijdje met jullie krijg ik nooit cadeau (makkelijk gezegd, want ik ben ook nog nooit 1e geworden) &

    Jullie zijn ook gewoon leuke gasten !!!!!!!!!!!
     
  19. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! ;) :) ;)
     
  20. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Graag gedaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina