[XOne] Problemen met account recoveren

Discussie in 'Games' gestart door raiserfist, 9 mei 2010.

1. raiserfist

raiserfist Aardappel

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik had wat problemen met mijn monitor, had hem veranderd naar 1920 x 1080, en toen was alles ok nog oke, maar toen drukte ik een keer prongeluk op de knop auto adjustment langs de uitzet knop van mijn monitor, en toen was er ongeveer 20% van het scherm af aan alle konten: boven, onder, links en rechts.

Nou komt mijn big mistake:
    Ik dacht van als ik hem nou opnieuw "Configureer" door mijn account er af te gooien xbox rebooten en hem dan te recoveren, kan ik het mischien goed zetten op de xbox, dat bleek niet eens te kunnen, maar nou komt het allers stomste nog:

Ik ben het wachtwordt en de Geheime vraag vergeete van de live email die aan mijn xbox gamertag "gelinkt" is zegmaar.

zit nou al een half uurtje wachtworden te raden, wat ik me afvroeg: is er nog enige kans dat ik nog op mijn ouwe xbox gamertag kan, als ik niet op de live email adress kan komen die er mee vebonden is, want die moet je invullen.

AUB mij niet uitlachen, weet dat het dom is maar ja, het is nu ok te laat.

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ehm dat gaat wel moeilijk worden als je beide niet meer weet. Je zou sowieso naar xbox support moeten bellen dan in de hoop dat ze je kunnen helpen. Misschien dat ze a.h.v. je geregistreerde gegevens & eventueel gekoppelde CC info genoeg zekerheid hebben om je verder te kunnen/mogen helpen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik wil mijn oude gamertag (van de XBOX 1 ) graag recoveren om hem te deleten en mijn huidige gamertag te renamen.

Nou ben ik er achter gekomen dat die Windows Live ID niet meer bestaat, heb dat ding ook al een jaar of 6 niet gebruikt..

Enig idee wat ik nu nog kan doen?

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Het enige wat je kan doen lijkt me is naar MS support te bellen en dat verhaal te doen. Je gekoppelde Windows live ID is dan misschien wel vervallen maar vermoedelijk/hopelijk hebben ze in hun database toch die gegevens nog staan gekoppeld aan dat account?

Als je genoeg informatie weet van het account en incl. kaarthouder, expiration date etc. van je oude CC (is meestal gewoon zelfde maand X jaar voor je nieuwe aangezien de credit card company normaal gewoon een nieuwe stuurt) kunnen ze je hopelijk nog verder helpen mochten ze die info nog ergens hebben. Ik weet ook niet of zoiets volgens hun 'protocol' regels kan, maar je moet ze in elk geval proberen overtuigen dat je wel degelijk de eigenaar bent van het account, en als ze dat op een of andere manier (al is het maar half) kunnen verifieren lukt het misschien wel..

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    EDIT: Nvm. ik las over DiaL's post heen.

Deel Deze Pagina