[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ook puur een build voor niet raiden. Daarnaast ook nog eens voor solo play. Iets wat Yellow ook wil...
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Yellow wilt juist niet solo op de Paladin zoals ik het heb begrepen. Op de DK wilt hij solo en op de paladin wilt hij tanken.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Met mijn main misschien, maar de tank is wat anders.

    Ergens vind ik het ook een ramp dat er maar 26 quests zijn gedaan. Toen ik deze char kreeg, hoorde ik ook dat die gepowerleveled was.

    Wist ik maar hoe dat werkte, als het tenminste niet verboden is.

    Heb nu wel even wat andere dingen aan mijn hoofd. Zie het kutste/beste moment van de dag topic voor meer info.
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    LK 25 en LK10 vorige week allebei op dezelfde dag gehaald. \o/

    Ben nu bezig met de 'Frost,Unholy en Blood' quest voor het halen van m'n Shadowmourne maar m'n guild wil woensdag gelijk beginnen aan hardmodes dus denk dat ik m'n Shadowmourne niet binnenkort hoef te verwachten. :'-(
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Heel erg nice. Ik wou ook dat ik Shadowmourne kon halen, maar mijn guild is er niet naar. Blijft echt een heel vet wapen, het beste uit de game geloof ik. Gewoon even een i284 item. :cool:
     
  6. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Wij zijn op dit moment de #8 van onze server van wat ik laatst hoorde. Onze server is niet eens zo heel hardcore (Maar één guild met Heroic LK 10 man down en ze zijn nu bij 25 man) wel een paar guilds die al redelijk ver zijn met hardmodes op zowel 25 en 10 man (Wij moeten nog Putri/Sindra en LK op 10 man HC).

    Wel hebben we dan weer wel zo'n 4 of 5 shadowmournes op onze server. Toch hoop ik hem in de vakantie te halen, maar de zomervakantie is natuurlijk altijd de periode dat raiding moeilijker wordt.

    Het is inderdaad veruit BiS voor zowel elke class die hem kan gebruiken. De proc is volgens mij zelfs zo ziek dat ie niet in de Arena gebruikt mag worden. Kwam laatst een Pala 1 op 1 tegen in Isle of conquest die shadowmourne had en zelfs met de proc nog niet eens (helemaal?) actief werd ik al voor 21k gecrit dus dat zegt wel genoeg. :)
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    En hoe is het levelen met een warlock, druid, hunter en mage? Deze vier klassen spreken me het meest aan. Is de authenticator trouwens officieel van Blizzard of niet? En hoe duur is het? :eek:
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Same, wij zijn alleen 33e :+

    Hebben volgens mij pas 2 shadowmourne op de server though.. Duurt echt eeuwen voor ie verzameld is.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is officiel en kost of 6 euro of je moet hem op je mobile nemen.
     
  10. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Mobile is gratis op iphone? Als ik dat nou eens eerder had geweten!
     
  11. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Mage is makkelijk om te levelen, je levelt zo snel in Frost omdat je echt een surviver nummer 1 bent en daarbij kan je zelf food maken om je health en mana op pijl te houden en portals maken naar alle steden op latere level. _O_ 4 jaar lang een Mage gespeeld en geen moment spijt gehad. _O_
     
  12. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Afgelopen week heeft onze dk in guild eindelijk zijn shadowmourn chain gefinished :) en ik heb 1/5 items die je van de side Q krijgt :) (zie screenshot) ik ben waarschijnlijk een van eerste hunters met deze mount \o/:D
     
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Rembo!

    Jij zit gewoon bij mij op de server W.T.F haha. Tenzij er meerdere servers zijn die een Horde guild hebben genaamd 'Supreme Voodoo' en waar ik toevallig van weet dat ze sinds kort een Shadowmourne in de guild hebben.

    Thunderhorn EU right? :cool:
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  14. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Lord Meridius : hele guild is 2 maanden geleden naar Deathwing gemigrate dus we zitten niet meer op thunderhorn maar ik heb daar nog vele alts oa een dk called gezwaffeld

    wat is jou naam miss ken ik je wel ! xD who knows
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    @ Conquistador: Nog bedankt voor je PM.

    Ik wil zo eerst nog even proberen de weekly te doen, maar als dat niet wil schakel ik over naar mijn alt om maar wat veranderingen aan te brengen. Dan eerst maar even nog wat blauwe gear, als dat helpt om een betere def te krijgen.

    Er was geloof ik een goede post van Wesley op de pagina die je me PM de waar ik wel wat aan heb als starters gear. Ik zal daar naar kijken als ik tijd heb.

    Morgen eerst werken en daarna kan ik er sowieso wel naar kijken.
     
  16. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Warlock is easy en ook wel leuk. Vooral omdat je op lvl 5 een pet krijgt (dan een aapje die mee dpst) en daarna krijg je een voidwalker die constant voor je kan tanken (de mob valt dat beest aan en jij ken hem dan rustig neer dpsen)
    Druid vond ik helemaal niet leuk (tot 65 gespeelt ofzo) maar een beetje saai. Je hebt later wel veel mogelijkheden (tanken dpsen healen) En de verschillende forms natuurlijk, ook leuk. Gewoon goed je skills lezen en je komt er wel uit. Het is wel slim als eerste character omdat je niet dood kan omdat je zelf kan healen en naar bear form en je krijgt dan bijna geen damage meer.

    Hunter krijg je op lvl 10 een pet en dan sta je alleen nog met je gun of boog op mobs van een afstandje te schieten. Ik was er op lvl 40 helemaal klaar mee. Mage is leuk om te doen, ook tot 80 gespeelt, maar als je het vervelend vind om steeds out of mana te raken en regelmatig dood te gaan kan je mage beter niet kiezen. Maar je dps is onder het lvlen al erg hoog dus je maakt alles wel snel dood waar ik zelf altijd erg van kan genieten. en later skills als slow fall (langzaam vallen, dus van ziekelijk hoge dignen afspringen) en blink zijn ook erg amusant (blink = je schiet 30 yard naar voren)

    Als ik nu opnieuw een eerste char zou maken zou ik denk ik mage of warlock kiezen. Warlock is iets makkelijker maar mage heeft wat leukere skills later. Maar probeer anders allebei en als je de 1 niet meer leuk vind dan ga je die ander lvlen. Wat ik je wel aan wilt raden is iniedergeval 1 van je eerste 2 poppetjes tot 80 te lvlen. Want waarschijnlijk heb je rond lvl 30 dat je in een dipje komt. En dan heb je na een tijdje 5 lvl 30's en vind je wow niet meer leuk... Succes met de keuze
     
  17. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/ nog eentje hierzo van Thunderhorn :)
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Je moet zeker een aantal van die +30 stamina gems vervangen. Door +10 defense rating and +15 stamina.
    Je hebt niks aan +30 stamina als je geen hoge defense rating hebt.
     
  19. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind mage niet zo heel spetterend. Vooral als je later op 80 zit en je hebt arcane spec, wat het beste dps voor een mage is, moet je in princiepe 3 knoppen indrukken. Maar toch heb ik er nog redelijk veel lol aan. Blijft wel een harde class.

    _______________

    Even een vraagje heren, ik zoek een laptopje van 800/900 euro, die WoW heerlijk kan draaien. Dan bedoel ik alle settings op high of hoger.

    Weet zo ontzettend weinig van PC's, dat ik jullie om advies vraag.
    Zouden jullie een paar links kunnen posten van laptops in deze prijsklasse die WoW perfect kunnen draaien?

    Bvd
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan je beter de gear kopen als hij nog 200 emblems over heeft. Dan zit hij zo richting de 540 def. Sowieso geen enchants/gems op gear wat je binnen 2 uur weer vervangt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina