1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Games Cut Scenes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 16 apr 2010.

  1. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Filmpje even gefixed :) Je had net iets teveel mee gekopieerd

    Deze cutscene vond ik ook wel gaaf van LoZ Majora's mask:



    Alleen al voor het feit dat die gozer achter ZO'N groot orgel zit en dat ie 3 noten speelt :+
    Verder is die hele gozer eigenlijk creepy maar geniaal!
     
  2. RonnieK

    RonnieK Livin the bos's life

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    modern warfare 2 cutscene

    Beste cutscene die ik tot nu ben tegengekomen zit in Modern Warfare 2.
    Waar je Shephert moet vermoorden..

    Geweldig! wanneer komt hier een film van? :p


    2x denk je dat je hem kan hebben!
    3x denk je dat je dood gaat!! en dan ook echt!
    en dan twijfel je als speler of je het wel gaat halen of niet..
    goosebumps, geweldig!
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  3. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Het einde van RDR... beste cutscene die ik ooit heb gezien _O_
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wilde deze weer eens kicken. Maar dat kan ik moeilijk doen zonder zelf met wat dingen te komen.

    Dus. Ik heb niet gecontroleerd of mijn keuzes uniek zijn. Het is lang geleden dat hier werd gepost, dus who cares. Dan zijn het maar reposts. ;)



    [​IMG]
    Eigenlijk heel veel van de onzin van Bulletstorm. Niet echt cutscenes, maar wel leuke momenten.
    bv deze

    Waggleton P Tallylicker <3 :'-(



    Al is het wel een love it or hate it situatie. Ik hoor mensen die de humor vreselijk vinden, maar ik vind het geweldig.

    Die losse zinnetjes komen natuurlijk wel beter tot hun recht tijdens het spelen dan in zo een YT filmpje waar ze lukraak achter elkaar geplakt zijn.

    [​IMG]
    Rayman Origins. Er zitten niet veel cutscenes in, maar die wat er zijn, zijn zeker de moeite waard. Lekkere vrolijke onzin.


    Komt zo uit het niets, en dan komt Rayman ook nog eens lekker mee dansen. Vooral leuk met meerdere spelers omdat die ook mee gaan doen.

    [​IMG]

    Zoals boven me al werd gezegd Red Dead Redemption. Zowat alles. De voice acting, animaties, de personages, sfeer. Geweldig _O_ Ik kan iedere cutscene wel plaatsen, maar er is er natuurlijk een wat iedereen het langst bij blijft:
    SPOILERSPOILERSPOILERS!


    Maar ook zo een simpele waar John afscheid neemt van Bonnie is erg goed gedaan.

    [​IMG]

    Gears of War 3. Als je het hebt gespeeld weet je welke scene ik bedoel. Als je het niet hebt gespeeld zou ik de spoiler niet openen.

    [​IMG]

    Portal 2. Alles. Nooit zo hard gelachen om een game. Of om iets anders eigenlijk. :+


    En Glados, en Cave Johnson. En de turrets. En de Cores. Maar goed, kan moeilijk de gehele game posten.


    [​IMG]

    Bioshock. Would you Kindly

    [​IMG]

    Mass Effect Einde. Moeilijke beslissing moeten maken en direct het resultaat zien.
    Dit was mijn beslissing. Fuck de council.

    [​IMG]

    Mass Effect 2

    Gewoon fuck yeah!

    En later deze:


    Omdat ik wist dat mensen van mijn team dood konden gaan was het billenknijpen tijdens deze scene. Wie redt het, wie niet? Awesome. :D

    [​IMG]

    The Darkness
    Eerst dit <3


    Dan dit </3



    Ik wilde ook Just Cause 2 noemen, maar de awesomeheid gebeurt daar in real-time, dus buiten Bolo Santosi met een awesome accent en haar Reapers is er qua cutscenes niet veel. Het is meer een 'regisseer je eigen cutscenes' game.

    PoP 2008 had ik ook in gedachten (het einde) maar ook die is speelbaar, dus geldt niet echt.


    Iets gemist? Vast wel

    Soms is dit topic moeilijk te scheiden van het 'Je Favoriete Momenten' topic, maar ik heb mijn best gedaan. :+
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet Portal 2 echt nog een keer gaan spelen. Er is volgens mij geen film/serie/boek/voorstelling of wat dan ook geweest in 2011 waar ik zo hard om gelachen heb
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel geen startegiegames meer (eigenlijk nauwelijks nog op de PC).
    Ik zou dolgraag een keer de filmpjes van Starcraft II willen zien. Blizzard filmpjes zijn echt meester.

    Als er iemand is die die filmpjes kan extracten en standalone beschikbaar maken, dan houd ik me aanbevolen :)
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mass Effect 2 noemen, maar niet het begin? Dat was gewoon het hoogtepunt van de game (imo)!
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat was speelbaar, dus geen cutscene. Of vergeet ik nu een bepaalde cutscene?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Youtube?

    http://www.youtube.com/watch?v=QNRGZqgPfgk
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Dat stukje dat Shepard uit de Normandy wordt geslingerd, en weer tot leven wordt gebracht wellicht?

    En verder eens met die cutscene uit RDR en Gears 3 _O_
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Intro van Deus Ex, overtreffende trap van het Lazarus Project uit Mass Effect 2. _O_



    En sowieso heel Heavy Rain en MGS4. _O_
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  13. Leborski

    Leborski Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de intro van Resonance of Fate misschien wel de tofste intro die ik gezien heb.

     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Over Resonance of Fate gesproken

    8)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Starcraft 2 heeft mooie filmpjes, maar niets verslaat deze Zerg scene uit Starcraft 1. Echt een heerlijke aliens vibe.




    In het volgende filmpje zie je heel mooi hoe de techniek zich heeft ontwikkelt. Deze scene (uit Starcraft 2) vertelt een gedeelte uit het verhaal van Starcraft 1.




    Wonderschoon, ik had het echt met Kerrigan te doen. Het geeft ook meteen de emotionele basis voor Kerrigan's verbittering richting de mensheid wanneer zij later als een nieuwe Nemesis in het verhaal opduikt. En dat allemaal door de kwaliteiten van het Blizzard team op het gebied van cinematics en story telling.

    EDIT: Resonance of Fate. Nooit uitgespeeld, maar die game had wel wat.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2012
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem,was echt genieten .
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Supreme Commander: Forged Alliance is nog steeds één van mijn meest favoriete RTS games. Deze intro geeft een goed beeld van de schaal en sfeer in het spel. Supcom only settles for epic.

     
  18. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Warhammer ! Sterke intro filmpjes



     
  19. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Onimusha 3 opening natuurlijk, EPIC!!

     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Mee eens, Warhammer heeft altijd al vette intro's gehad. Ik vind vooral de escalatie van geweld leuk om te zien. Het wordt steeds groter en groffer naarmate de scene vordert. De intro's van beide games lijken in dat opzicht veel op elkaar. :)

     

Deel Deze Pagina