Championship Manager 01/02

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ricobah, 5 mei 2002.

1. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een grote CM-fan, heb ze allemaal voor de PC maar ik twijfel nog of ik de Xbox-versie moet kopen. Simpele vraag dus: voegt de Xbox-versie van CM 01/02 iets toe aan de PC-uitvoering of is het gewoon een 1-on-1-poortje?

2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    heb dat spel niet.....maar aangezien jij een fan bent van CM...

Ik heb dat spel op de PC, en ik vind het geen ene drol aan, het is elke keer gewoon wat invullen en veranderen, en dan hopen dat je het potje wint.......Ik had dat spel 2 dagen gespeeld, en had geen 1 keer gewonnen....was er toen ook gelijk mee gekapt.....

Vertel mij is wat er zo leuk is aan dat spel, er zitten geen grafische hoogstandjes in, geluid is niet super, etc.........

Het klinkt misschien een beetje respectloos maar dat is niet zo hoor, heb een paar vrienden die vinden dat spel ook onwijs leuk!!

Ik denk eigeljk wel dat het spel veel lijkt op de PC versie, kijk maar is naar de screens op www.xbox.com ofzo.....

3. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik gezien heb aan plaatjes zal het niet veel anders zijn de pc versie. Ik hoopte stiekum op een grafische weergave van de wedstrijden, maar de screens die ik gezien heb lieten ook de "gewone" weergave zien zoals in de vorige cm versies. Ik laat hem lekker liggen cm, want ik wil grafische hoogstandjes op mijn tv.

Deel Deze Pagina