Mech Assault

Discussie in 'Algemeen' gestart door Guppedokter, 23 apr 2003.

  1. Guppedokter

    Guppedokter Son of Enki

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat level met die doom day drill dinges... WAAR MOET JE OP SCHIETEN OM HEM KAPOT TE KRIJGEN :confused: Ik word er helemaal gek van je word van alles kanten beschoten en dan moet je ook nog eens gaan uitzoeken wat je kapot moet knallen |:-
     
  2. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet, daar ben ik nog niet, en nu het toch over MechAssult gaat, ik zit ook vast :'-(

    In dat ene level dat je met een Thor de basis van de vijand in moet lopen en dan informatie moet stelen, dan moet je daarna tegen 4 mechs, waaronder 2 atlassen :eek:. Heeft iemand daar tips voor?
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm...das t laatste level waar je 't over hebt??? Als dat zo is moet je d'r in lopen om em met je mech te overbelasten (wel luisteren naar je team hè! ;))

    En OCM: HARD RENNEN en wagentjes (trucks) kapotschieten voor health...dan de brug opblazen (met lazerstralen)

    (ZIE OOK CENTRALE TOPIC ;))
     
  4. General Chaos

    General Chaos I'm Back!

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Loop IN de boor en er komt een scherm waarop staat dat je A moet doen om te selfdestucten. Doe dit. 8)
     
  5. Guppedokter

    Guppedokter Son of Enki

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik ben er dus nu een keer in geweest maar hij zegt niet van blaas jezelf op... Moet je eerst wat anders doen ofzow?? :confused:
    MENSEN IK HEB HULP NODIG I AM DYING OUT THERE...
     
  6. Guppedokter

    Guppedokter Son of Enki

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah gewoon niet tegen vechten... Je moet een stroom voorziening rechts van waar je moet gaan staan mollen, dan gaat een deur open daar moet je doorheen rennen en blijven rennen... Dan moet je een brug over en dan moet je het zelf maar weer ff uizoek ;)
     
  7. Lucky_X_strikeR

    Lucky_X_strikeR I will strike back

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst die Mechs uitschakelen
    daarna moet je op dat ding schieten

    dan hoor je dat het geen effect heeft
    en dat je erin moet gaan staan

    doe dit, druk op "A" en Voila!
     

Deel Deze Pagina