1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Quantum Redshift] Kan jij het nog volgen???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dtm Driver, 18 apr 2003.

  1. Dtm Driver

    Dtm Driver Racer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij het nog volgen???

    Ik ben nu ook al een tijd bezig met Quantum Redshift...
    maar ik ben nu bij moeilijkheids graad redshift waar de auto's/vliegtuigen rond de 1000km/h of eventueel harder gaan. Maar het spel en de banen zijn niet meer te volgen op deze snelheid je kan geen bocht normaal meer nemen, en aangezien ik een grote race fan ben op de xbox en pc en meestal weinig moeite heb met racing games is dit spel niet zomaar effe Ram Bam Boterham en klaar uitgespeeld.
    Heeft iemand anders hier ook last van die dit spel heeft/had dat wil ik eigenlijk wel weten of zit het mij met dit spel gewoon niet mee???? |:- :'-(
     
  2. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    nou ik ken wel een aantal spellen die ram ban boterham zijn uit te spelen, maar sommige spellen zijn dat ook niet en vereisen enige oefening. Om er maar 1 te noemen amped (ook een race spel... ga jij maar eens snel een helling af :p:p )
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Re: Kan jij het nog volgen???

    Ik heb het spel niet, maar als dat waar is dat je de baan niet meer kunt volgen moet ik die game eens dringend gaan checken.
     
  4. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik heb er zelf nooit zoveel problemen mee :cool: khad het nog wel eens met dit soort race spellen maar als je gewoon heel veel oefend went het wel :D
     
  5. Dtm Driver

    Dtm Driver Racer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het lukt me wel maar en zijn een aantal banen waar het gewoon niet meer leuk is bots teveel wat weer vaart kost enzo en het is iets te overdreven snel dat sommige banen niet goed lukken ook al oefen ik 1000 keer dan nog is het extreem lastig neem bv. star wars racer op pc dat is goed te doen ondanks dat ook heel erg snel gaat maar goed ik kijk wel ben er op uitgekeken wil hem wel ruilen iemand intresse???
     
  6. p1m

    p1m Guest

    zit er geen rem op die dingen dan?
     
  7. Dtm Driver

    Dtm Driver Racer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    noop helemaal k*t
     
  8. Recon

    Recon Recon!

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    500 ging mij al te snel :/
    maar ik ben ook geen racer
     
  9. Dtm Driver

    Dtm Driver Racer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is nog makkelijk maar verderop is minder leuk, te snel op sommige momenten waneer je het eigenlijk net niet ken gebruiken maar goed...
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Move naar Games Help/Cheats

    En gelijk maar de threadtitel iets verduidelijkt :cool:
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    leer de banen uit je hoofd kennen... na een aantal keer weet je ongeveer waar een bocht komt en waar je dus moet remmen
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    er zitten echt wel remmen op!! , linker trigger!!
     
  13. Dtm Driver

    Dtm Driver Racer

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat durf je toch geen remmen te noemen voor zulke snelheden remt het bijna niet en ook al ken je de baan en weet je waar je moet remmen dan nog blijft het extreem lastig
     
  14. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    lastig? Je laat je toch niet kisten door een moeilijk spelletje :+
    Leer die banen uit je hoofd,
    Rem bij de bochten en het wordt een piece of cake. :p
     
  15. Meks2

    Meks2 check the mek

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een erg snel spel. Ben er zelf ook een tijd mee bezig geweest, maar heb de 'redshift' nog niet gehaald. Daarbij ook nog de twee vrij te spelen spelers ook nog niet.

    Weet een van jullie wat ik moet doen, om 'redshift' te kunnen spelen?
     
  16. DaKillaBee

    DaKillaBee gameshut.nl

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd bizar snel... En dat zit ik nog niet eens in redshift maar in de op 1 na hoogste snelheid. En de linker trigger is geen rem maar een manier om door de bocht te kunnen sliden. Werkt goed maar vereist wel de nodige oefening.
     

Deel Deze Pagina