Ook pissig over de prijsverlaging...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Autohart, 14 apr 2003.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Maar dat is nou voor mij het probleem! De spellen die er op uit komen de laatste tijd liggen mij totaal niet! Daarom trek ik steeds meer terug naar mijn pc en gamecube.

2. Blue_Ice

Blue_Ice Still Alive

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het dinsdag (22 april 2003 ).
    Ik loop deze dag door de stad en denk: Hey, mijn stduefinanciering is binnen, ik ga een nieuwe game kopen...
    Dus, ik Morrowind halen (59,95) en thuis lekker gamen.
    Deze game lag mij dus voor geen meter, dus ik terug naar de winkel voor een andere game -> BLIJKT IE WOENSDAG (23 april 2003 ) 29,95 TE ZIJN!!!!
    HUH?

Dus: Spel geruild voor ander spel, en Morrowind erbij gekocht.

Waar je ook nog bij stil kunt staan bij deze prijsverlaging is:
    Denk ook aan de GBA-gebruikers, en dan degenen die vorig jaar hun GBA gehaald hebben en er een (Waardeloos) lichtje en oplaadbare accu bij hebben gekocht.
    Komt Nintendo met een nieuwe versie -> erg klantvriendelijk... NOT!:+

BTW Dealer was de smit genaamd Bart (geen reclame)

Laatst bewerkt: 24 apr 2003
  3. Supreme

Supreme Code 47

Leuk Bevonden:
    0
    Is hij bij de Media markt voor altijd 179 euro?

Of is dat een actie?

4. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De drie consoles zijn goed, maar de game cube zal jou meer aanspreken dan de Xbox. Ik ammuseer me er nog prima mee. Zeker nu met Xbox Live!

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou me helemaal niet 'genomen' voelen.. er zijn ook mensen die zich genaaid voelen omdat de gamecube nu met MP/Zelda pack voor minder geld te krijgen is..

ik vind dit onzin.. ik ben blij dat de gamecube nu voor minder geld te krijgen is omdat dit zorgt voor meer inkomsten voor Nintendo (in het geval van de xbox, voor microsoft.. niet dat die om geld verlegen zitten, maar het is een impuls voor developers als een console beter verkoopt)..

dus, wees er maar HEEL blij om..

6. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Xbox vorig jaar in begin mei gekocht geloof 479 eurootjes.Zonder game en zonder extra controller,ik had namelijk nog nooit van die actie gehoord.

En voor de mensen die zitten te zeuren dat hij nu wel goedkoop is en toen niet.....koop er gewoon nog een.Life sucks , get used to it.

7. mrhanky

mrhanky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je ergens kopen waar ze prijsgarantie geven , ik heb hier als 2 keer gebruik van kunnen maken , een keer met een philips dvd recorder , net gekocht krijg ik 2 dagen later een folder van een andere zaak in de bus waar hetzelfde apparaat 100 euro
    goedkoper is ( geld heb ik teruggekregen)
    Hetzelfde verhaal met mijn pc van de mediamarkt (vrijdag gekocht en maandag erna (echt waar ) een reclamefolder in de bus waarin hij weer 100 euro was afgeprijst, en toen ik hem ging halen was hij ook al 100 euro goedkoper als in de folder waar ik op af ging. Maar het de x-box heb ik voor 299 euro de x-box, dvd controler en jsfr2/sega gt 2000 ( 3 maanden geleden gekocht)
    Nu ligt dat pakket (zonder dvd controler denk ik ) in de winkel voor 245 euro . (afschrijving 55 euro in 3 maanden )

8. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mei was dat ding €299 en geen €479 ¬_¬. Of je bent zwaar opgelicht, of er klopt iets niet in jouw post.

Deel Deze Pagina