Zo, heb nu zo'n 20 uur op de teller staan, dat is inclusief paar uurtjes waarin ik andere dingen aan het doen was zoals bv de hond uitlaten, snackje pakken (worstebroodjes gaan erin als koek in deze tijd), etc.
Ben nu voorbij waar ik de vorige keer afgehaakt was (tweede planeet, Lumines of zoiets) en ben nu net voorbij dat bos waar je die kat van dat meisje vond, en tot nu vermaak ik me prima.
Het begin is echt puzzelen met hoe je het spel het beste kunt spelen zonder iets te missen en om het door te hebben, maar heb nu een goede 'strategie' uitgestippeld.
De battles gaan goed en vervelen (nog) niet, verhaal is leuk, en ook de sidequests (god wat mis ik die in FF13) zijn ook leuk om te doen.
Paar puntjes van kritiek:
-mijn god wat zijn de stemmen slecht. Echt slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Veel JRPGs hebben er altijd wel 1tje tussenzitten waarvan je tandglazuur gaat dansen, maar in deze game is het zowat iedereen die zijn mond open doet!
-de plastic gezichten en bewegingen van de karakters....
-verdomme, wat is het irritant dat je, als je in een winkel staat om iets te kopen, je niet meteen kunt zien of je een item al hebt of niet!
Voor de rest is het echt een leuk spel tot nu toe.Hopelijk snel verder!
Laatst bewerkt: 11 dec 2010