[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Netjes. Ik hoor dat de 255 -ology drops van Bacchus ook lang moet duren. Gister Iedereen boven de 50 BTs gehaald. Ging snel alleen duurde Sarah wat langer. Straks maar items in de WD gaan farmen en dan dupen voor de uber wapens en armor.

Heb Ashlay MJ al dus dan kan ik veel clay stelen in 7SD van de undeads.

Nope. Zit helemaal geen co-op in.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat kan ik het beste als armor gebruiken? Laser Suits met mods? Daar kunnen er 16 op toch? Iemand een idee wat ik er het beste op kan doen voor de WD? En vooral voor EQ!

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmm misschien toch deze halen en dan later FFXIII

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    99.999.999 fol in 10 minuten :) Zo nu maar eens Tri Emblems gaan kopen. Kosten 2.000.000 fol per stuk :)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Net tot 19F in WD gegaan. Ongeveer de helft van de rare treasures gevonden. Meeste heb je niks aan maar heb je voor de weapon achievement nodig. Helaas geen Lil'Vending Machine 3 en Hidden Claw maar wel de Absolute Protector.

Ga nu wat armor en wapens craften en meteen wat synths erop gooien. Hoop dat ik genoeg Tri-Emblems heb, maar is niet heel erg aangezien ik eerst de Claws will hebben voordat ik EQ probeer. Daarnaast heeft iedereen al een Ultimate Tri-Emblum (Tri-Emblum met 8x Tri-Emblum en 20 resistance op alles dus alle elemental damage is nu 0 plus elemental damage interrupt je casting niet meer).

6. Staricena

Staricena Member

Leuk Bevonden:
    0
    De plus 1 gaat niet weg, enig idee hoe dit komt? Ben nu al 2 uren lang aan het proberen, heb al de items maar het werkt op een of andere manier niet. iemand met hetzelfde probleem?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan doe je iets verkeerd. Je moet 2x een doll met een aqueberrie synthen. Je hebt dan 2 slots gebruikt. Na de 3e keer moet je de Curry erop synthen. Nu is je +1 weg aangezien je maar 3 slots erop kunt zetten.

8. Izaya

Izaya Member

Leuk Bevonden:
    0
    W00t eindelijk 80% van de battle trophies binnen nu de langste nog. En square enix weet wel hoe ze je bezig houden. kill 55 grigori trofee duurt zo lang -_-

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heheh, eindelijk gevonden. Dit topic was goed verstopt.

Okay, heb ToV en nu ook Lost Odyssey eindelijk 100% klaar, dus nu stort ik me op SO die al vanaf de release heb liggen. Begin ook maar meteen opnieuw, want ik weet echt niet meer hoe de controls werken.

Iemand tips waar ik op moet letten? Misschien links naar goede guides?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wil je er echt voor gaan dan moet je sowieso 500 uur vij maken ;) Ik zal eens kijken of ik mijn oude guides nog ergens kan vinden.

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nu ik geen andere RPGs meer heb liggen, moet dat zeker geen probleem zijn!
    (ja, FF13, maar die heb ik op de PS3, maar die is makkelijk op te pakken)

Thanks, dat zou fijn zijn!_O_

Ik ben nu op 360Achievements.org aan het kijken, maar damn.....ik vind het niet erg om meerdere secties te hebben, maar een main guide waarin dan gelinkt wordt naar de andere secties als het belangrijk is is er toch wel hoop ik....:confused:

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Thanks!
    Zat daar zelf ook al te kijken, lijkt mij het meest kompleet.
    Uitprinten is inderdaad handiger, dat ga ik zeker doen.

Je hebt de game zelf op 100% met deze guide?

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee ben een redelijk eind maar toen gestopt. Ga wel een keer verder maar weet nog niet wanneer. Irritant is dat je constant disks moet swappen als je aan het einde van de game komt...

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    ..no shit?:confused: Da sucks. Dat verwacht je toch niet van een Square-Enix, die toch wel ervaring hebben met meerdere spel-discs.|:-

Zo, uitgeprint, dus vanavond maar eens serieus aan beginnen!:9

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    PS3 versie heeft het niet. Ze hebben idd een fout gemaakt. Je schip staat op de 1e disk. Als bij het einde aankomt blijft het schip daar liggen en dat staat dus op disk 3. Wil je dan items etc gaan maken moet je dus weer naar disk 1 etc.

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tering zeg....hadden ze dat niet kunnen fixen met een patch ofzo??:F:

Is het mogelijk om bv alle items te maken voordat je bij dat punt bent, zodat je (niet zo vaak) van disc hoeft te wisselen?:confused:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee je moet juist aan het einde het meeste daar zijn. Dan is het soms om de 5 minuten disk swappen.

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Kolere...:F:

Nou ja, zo ver ben ik nog lang niet, dus we beginnen dadelijk gewoon vrolijk met disc 1.:b:

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zo, heb nu zo'n 20 uur op de teller staan, dat is inclusief paar uurtjes waarin ik andere dingen aan het doen was zoals bv de hond uitlaten, snackje pakken (worstebroodjes gaan erin als koek in deze tijd), etc.

Ben nu voorbij waar ik de vorige keer afgehaakt was (tweede planeet, Lumines of zoiets:+) en ben nu net voorbij dat bos waar je die kat van dat meisje vond, en tot nu vermaak ik me prima.

Het begin is echt puzzelen met hoe je het spel het beste kunt spelen zonder iets te missen en om het door te hebben, maar heb nu een goede 'strategie' uitgestippeld.

De battles gaan goed en vervelen (nog) niet, verhaal is leuk, en ook de sidequests (god wat mis ik die in FF13|:-) zijn ook leuk om te doen.

Paar puntjes van kritiek:
    -mijn god wat zijn de stemmen slecht. Echt slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Veel JRPGs hebben er altijd wel 1tje tussenzitten waarvan je tandglazuur gaat dansen, maar in deze game is het zowat iedereen die zijn mond open doet!:mad:
    -de plastic gezichten en bewegingen van de karakters....=(
    -verdomme, wat is het irritant dat je, als je in een winkel staat om iets te kopen, je niet meteen kunt zien of je een item al hebt of niet! :mad:

Voor de rest is het echt een leuk spel tot nu toe.Hopelijk snel verder!

Laatst bewerkt: 11 dec 2010

Deel Deze Pagina