1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Daar wil ik aan toevoegen dat we allemaal zo'n beetje wel de berichten kennen uit bijvoorbeeld Amerika. Studenten die heel lang spijbelen om maar WoW te kunnen spelen.

    Of die vent die ging scheidde en bij Dr. Phil vertelde dat die met een female Shaman ofzo speelde. Holy fuck: Je zult zoiets op de televisie maar moeten vertellen. Heeft iemand dat stuk van de uitzending toevallig gezien?

    Edit: Iemand ooit meegemaakt dat mensen hun professions willen levelen door te betalen aan andere spelers?
    Het gebeurt op dit moment op mijn realm in Dalaran. Zie een gozer die wel 30 G wil betalen als hij leveled met jouw materiaal.
    Vind ik nogal vreemd.
    Je zou zeggen dat ze eerder betaald willen worden, dan mensen te betalen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  2. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    kun je op lvl 54 al andere mounts? ik heb nu 2 van die mechanische kippen, maar die vind ik maar niks...
    en het liefst ook betaalbaar, of gratis natuurlijk
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heb je al voor de nieuwe training betaald? Naar 150? Als dat zo is ja.

    Die kippen van the Gnomes kun je ook wel vervangen door snellere. Wat je ook kunt doen is gaan questen voor de andere alliance steden. Op die manier haal je zo goed als zeker wel exalted met hun en kun je ook hun mounts kopen bij de quartermaster.

    Vond vooral het levelen van The Draenei leuk en hun mounts zijn gewoon cool. Vooral de PvP variant. ;)

    Veel succes! Zou trouwens eens gaan kijken of je The Alterac Battle Ram al kunt kopen. Misschien is die ook wel uit de game gehaald, maar ik heb hem nog. ;)
     
  4. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat gebeurd op mijn server (Xavius) al zo lang en vaak :) Als de persoon een skill stijgt geeft hij jou een X aantal gold. Niets raars aan hoor, meer een nieuwe manier om sneller je proffesion maxed out te krijgen.
     
  5. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik weet niet waar dit op gebaseerd is, ik weet wel dat ik nu geen WoW speel, en ik pas ga beginnen als ik heb gewerkt heb voor een nieuwe laptop. Daarin tegen verkies ik WoW echt niet boven een LEUKE opleiding, een opleiding die bij me past. Het gaat ook niet werken om op deze opleiding te blijven, als ik het zo en zo saai vind. En dan moet ik nog 3 jaar.
     
  6. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Een verzamelaar doet er alles aan om 'datgene' te kunnen bemachtigen. ;)
     
  7. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    126 mounts hier :)
    en ik moet er nog aardig wat alleen ze willen nie erg droppen xD
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat weet ik, maar als je niet raid loop je ook minder kans.

    Zal dus wel The Oracles worden denk ik als ik een proto drake wil hebben.

    Met The Glory of the Hero achievements moet ik er nog 12 voor ik de Red Proto Drake krijg. Probleem is, zoals al zei, dat random groepen nooit voor achievements gaan. Ik kom zelden mensen tegen, Dalaran bijvoorbeeld, die mensen zoeken om voor die achievements te gaan.
    Meestal is het toch alleen maar voor eigen gewin en niet om die voor anderen ook te halen. :'-(

    Edit: @ Rembo: Ziek gewoon. Kun je er wat opnoemen misschien? De echt speciale?
     
  9. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
  10. SysanApse

    SysanApse Guest

  11. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Arms is ook meer bedoeld voor PvP afaik, gezien de hoeveelheid aan MS effecten.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
  13. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald Dream&cn=Tricep

    Pats met me nieuwe zwaardje :) Quel'delar hoezee was wel een vette quest line. Iemand nog een tip voor nieuwe trinket want mijn laatste item lvl 200 trinket kan natuurlijk echt niet :mad: (niet van frosts emblem btw, want ik ben aan het sparen voor 264 chest ervan heb er nu al 72 :) )
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Gisteren dus Zul Gurub aan het doen met 3 man. Waren we bij de laatste baas. Ik zei netjes dat ik moest afwassen. Zei zeiden netjes dat ze wel zouden wachten voor ze er aan begonnen. Ik kom terug: Weg groep. Groepjes van 3, met twee druids waarvan een level 60 en de ander level 80 en goed gegeared. Waren guildies van mij.

    Ikke dus een beetje chagrijnig vragen aan die 80 druid: WTF was dat? Hij zei: Die level 60 druid werd ongeduldig. Ik denk verdommer: Op 60 heb je het recht niet ongeduldig te zijn. :+ Was toevallig een vrouw, zal dus wel die week in de maand zijn ofzo.

    Lame gewoon: Je gaat, als je daar komt, de Lich King toch ook niet laten liggen. Gewoon zonde, maar verder niks aan te doen. Jammer dat ik nu saved ben. Had ook graag een mount run ervan gemaakt, maar dat is er dus niet van gekomen. ;)
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als DK kun je dat ding makkelijk in je eentje afmaken :p
    Paladin trouwens ook.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Waarom stel je zoiets als afwassen dan niet even uit als je toch nog maar 1 eindbaas hoeft te doen?
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Precies wat ik dacht.
    Zo'n baas ligt binnen 2 minuten op z'n rug...
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Omdat ik dan op mijn flikker krijg beneden. Daar wachten ook mensen op me en die zijn wel wat belangrijker.

    @ Pim: Dat wist ik niet, maar die eindbaas heeft wel dik 700K HP en dat is mij minstens 400K teveel. Of slaat hij niet zo hard meer als die 4 jaar geleden deed? :9
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Evenhard. Maar je hebt natuurlijk een stuk meer HP + armor slimbo :)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En dus mogelijkheden. Thanx: Zal het eens onthouden. Vreemd dat ik zelfs 80's in mijn guild hoor die zeggen dat die niet solo te doen is. Volgens mij kunnen een heleboel classes hem wel solo doen? Warlock, Mage, Shaman, Warrior en zeker de Hunter. Of heb ik het nu fout?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina