Ik ben van plan om deze game te gaan halen. weet iemand of dit een aardige game is? De reviews zijn er goed van.
De reviews zijn er goed van, het zou er enorm goed uitzien, je wilt hem halen, hij kost maar 22Euro, dus waar wacht je op?
Wreckless was een (USA en PAL) launch title en ik heb het idee dat alle launch titels hoge cijfers krijgen als een soort launch-hype die over de reviewers heen ging Het spel kreeg veel aardige cijfers maar blijk wel wat tegen te vallen. Voor 22 euro is die wel het ophalen waard.
Ik heb em gehad en na een paar maandjes weer geruild. Het is absoluut geen slecht spel maar die replay waarde is gewoon laag.
Ik had alleen de demo en die was nog wel grappig, maar het lijkt me wel saai worden na een paar levels. En Wouter, volgens mij was Wreckless geen launchgame.
Ik vond er niks aan saai spel niet echt herspeelbaar en vond het verhaal ook niet echt geweldig. Wreckless was d8 ik wel een launch game in ieder geval bijna launch dan was er wel vlakbij de komst van de xbox in ieder geval.
ik heb em van de week gehaald en ik ben er erg blij mee. Het klopt dat de replay waarde niet erg groot is en je speelt de 20 missies vrij snel uit maar het is gewoon heerlijk om met bijv. een dikke bigfoot alles aan stront te ragge. gewoon een lekkere arcade game, tis het geld op ckers waard als je van dit type games houd.
wel et was wel een launchgame, op de eerste demo die je bij je xbox krijgt staat ie erop. ik moet zeggen dat ik het een vooral grafisch mooi spel vond maar ik vreesde toen idd al dat na een uurtje of 5 het spel alweer uit was gespeeld en dat je em daarna als onderzettter kan gebruiken
Wreckless staat niet op de 1e oxm demo als je die bedoelt teminste. Hij staat op OXM dd 2. Ik zal eerst ook te kijken of het wat was maar die demo viel me zwaar tegen. Hij was grafisch slecht en de gameplay vond ik gewoon niet leuk.
Ja ik vind het er echt niet mooi uitzien. De achtergrond is erg wazig en als er dan bv een bus aankomt is die bus eerst heel wazig en als die bus dichterbij komt ziet die er ineens weer gewoon uit. Dit vind ik echt niet mooi of zo.
Best aardig spel hoor! Wreckless is echt een mooi spel! Ik dacht eerst ook wat dom dat dat beeld steeds wazig word maar dat komt door de hitte en sinds ik dat weet vind ik het echt strak. Ik dacht in het begin dat ik mijn eerste Xbox miskoop had gedaan maar het tegendeel bleeek waar. Het is namelijk een leuk spel om met een paar vrienden te doen want je hoeft niet zo goed te kunnen gamen om een beetje mee te doen met het spel. Daarom heb ik het geld er toch nog uitgehaald...
Van de hitte lijkt me sterk. De hele achtergrond is gewoon wazig, als het van de hitte zou zijn zou je het alleen boven de auto's of boven de weg hebben en dan zouden de auto's of gebouwen niet in zijn geheel wazig zijn. Maargoed ieder zijn eigen mening. Ik zou gewoon naar de winkel gaan waar ze wreckless verkopen en vragen of ze em voor je opzetten dan kun je zelf oordelen.
Dit zegt IGN over graphics : The lighting is simply excellent. And you haven't seen reflections like these in your car since it was new. cijfer voor graphics: 9 Dit zegt OXM over graphics: Does things graphically that no machine other than xbox can hope to do. absolutely stunning Gamespot : If you're looking for a great-looking game that will show off the Xbox's graphical muscle, Wreckless fits the bill Gamers.com: Each new level in Wreckless shows off tons of jaw-dropping graphics, which I'm sure are only possible on Xbox hardware. Sparks fly when hard objects are hit, showing off some amazing particle effects. Add in real-time reflections on each vehicle with nearly perfect frame rates, and you've got a graphical tour de force that is rivaled only by Dead or Alive 3 or Halo.
hij is soms veeel te moeilijk, te frusterend (ik heb hem wel uitgespeeld ) maar hij is echt wel mooi!!!!
Wreckless is een te gek spel als je van mooie graphics houdt. Als je het spel uitspeelt worden 16 filters geunlocked die je kunt gebruiken tijdens het spelen. Probeer filter #3 uit voor een fotorealistische ervaring.