Ze noemen het effect DOF (depth of field). Het effect moet de langzame sluitertijden van een amateurcamera nabootsen. Kijk maar naar de replays van Wreckless, het lijkt net een amateurfilmpje. Alleen denk ik dat ze overboard zijn gegaan, soms te wazig.
Thanks, Chaos! Ik speel het spel al een jaar alleen voor die waanzinnige graphics. Een keertje kwam mijn moeder kijken wat ik aan het doen was. Toen draaide er een replay van Wreckless met filter #3. Mijn moeder zei: ooh, je bent tv aan kijken!
ik vind het een saai spel gewoon niet kopen saaaaaaaaaaaaai slechte spel dat ik heb gekocht ooit. en die tijd in de missies mag van mij stikken.
Ik heb hem ff gespeeld, was nie onaardig. Heb wel ergens gelezen dat als je verder komt, de AI ontiegelijk goed word. Dat ie practisch geeneen stuurfout maakt. En das dan weer minder.
wreckless is de slechtste spel da ooit werd gemaakt in de wereld saai , ambetand,daar word je echt nerveus van gewoon ni kopen deze stomme spel.
Ik heb de eerste missies met veel plezier gespeeld, ziet er idd goed uit enzo... maarja... twerd als snel te moeilijk voor deze motorisch gestoorde kneus. succes!
Kom jongens, zo kan deze threat dagen doorgaan. Laten we een conclusie trekken; je houdt ervan of niet. De missies worden een beetje saai (maargoed; als je ervan houdt wordt het niet saai-->), het verhaal is niet echt geweldig. De graphics zijn goed, wel wat dingen die gewoon slecht uitgewerkt zijn. Mee eens?
Wat loop je nou raar te ouwehoeren Biscuitje, deze thread was echt ten dode opgeschreven en dan haal jij hem twee weken later op met de mededeling dat de thread maar afgelopen moet zijn...... was zeker erg laat gisteravond??
Ja sorry, je hebt helemaal gelijk. Ik zat te zoeken naar Wreckless om over te kopen. Ik was vergeten X-bazar aan te klikken. Dus ik zag alle threats over Wreckless. Maar aangezien er weinig threats hierover zijn stond deze ergens bovenaan. Ik had het dus helemaal niet in de gaten dat deze oud was, sorry!