1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metal Gear Rising: Revengeance

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 1 jun 2009.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice spot! Reclame van Peace Walker geloof ik. :)
     
  2. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    MGS heeft vaak van dat soort 'reclames'. :p

    In MGS2 was er op zo'n muur ook een poster met al de andere games gemaakt door Hideo Kojima, dacht ik. :9
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik speel ze dan liever in chronologische volgorde;
    3, 1, 2, 4
    Dan zie je nog beter wat een geniaal, superieur verhaal deze game-serie heeft!
    Hmm, toch tijd voor een PS3 dan? Daar is MGS1 te downloaden in de store.:thumbs:

    Ja, je mist veel. Maar ook zonder die games heb je een supergame in handen, en alles wordt goed uitgelegt.:thumbs:

    En je hebt een PS3? Waar wacht je op man, REN naar de winkel!!!:)

    En als je MGS4 hebt, kun je een extraatje downloaden waar de HELE geschidenis van ALLE MGS games uitgelgt wordt, inclusief tijdlijn!\o/

    Echt, MGS4 is een must-have voor elke PS3 bezitter.

    Yep. Ik kon hem niet uitstaan in MGS2, maar tering zeg, ik vond hem zo cool in deel 4! Door zijn acties in deel 4 wil ik ook echt Rising spelen, ook al zit Snake er niet in.:)
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vond Raiden in MGS2 wel te pruimen. In het begin was het even slikken, maar het op zich wel een interessant personage.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Okay, veel lag aan Rose, maar Raiden zelf was ook te mietig IMO.
     
  6. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond Raiden in MGS2 ook niet zo erg als de meeste mensen vonden. Toch had ik liever meer als Snake willen spelen...

    Maarja, kan niet wachten voor Rising. Gewoon tof dat er 2 nieuwe MGS games uitkomen in 2 jaar tijd. :)
     
  7. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Daz: Heb ik een paar jaar geleden ook nog gedaan. Volgens mij is cd1/cd2 wisseling tussen het gevecht tegen psycho mantis (_O_) en waar sniper wolf Meryl neerschiet. Toch?

    Heb trouwens ook geen PS3, maar ben zo idioot geweest om een volledige walkthrough van MGS4 op youtube te kijken (van 40 uur ofzo :+)
    Was wel zeker de moeite waard :thumbs:
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is nog niet bevestigd nog ontkent toch?!

    Nope. Net a Sniper Wolf, als je met die lift na die ijzer refinery naar beneden gaat waar je Raven voor de tweede keer tegen komt
    Echt bizar. Het is ruim 5 jaar geleden dat ik MGS(1) heb gespeeld ofzo, en ik kan me nog elk detailtje van elk stukje herinneren zo'n beetje. Kan nog steeds dromen waar je alle wapens kan halen, waar je welke bos tegen komt, en hoe je deze moet verslaan.

    Je hebt MGS(1) dus ook voor op deze pc. Deze valt via de bekende wegen te downloaden. Alleen de laatste keer dat ik 'm speelde kon ik dus niet de switch maken van CD's.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2010
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Trailer zag er wel tof uit trouwens, ben benieuwd. Zelf eigenlijk nog nooit een MGS game gespeeld, maar ga MGS4 meteen spelen zodra ik een PS3 heb.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Moet je zeker doen, daarna moet je meteen Metal Gear Solid downloaden op de PS Store. :)
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Gametrailers staat ook een samenvatting van de verhalen. Geloof 4/5 delen van 10-20 min each
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat hakken en knokken is gewoon geweldig. Het heeft niet zozeer meer met het Espionage gedeelte te maken, hence de verandering in Lightning Action ... maar dit ziet er toch wel gewoon vet uit hoor :)

    Can't wait!
     
  13. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik als ik jou was toch eerst 1, 2 en 3 spelen. Anders heb je echt geen kloot aan het verhaal. Je moet ze eigenlijk allemaal gespeeld hebben. Of in die volgorde of in 3, 1, 2, 4 (chronologisch). En de games zijn nog steeds de moeite waard =)
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Well thank you captain obvious!
     
  15. J-E-N-O-V-A

    J-E-N-O-V-A Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk moet je eerst MGS 3 spelen, dan portable ops, dan peace walker en dan pas 1, 2 en 4 :)

    en dan vergeten we even de voorgangers op de NES :)
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ik denk dat je eerst(als je nog nooit mgs gespeeld hebt) kan beginnen met Deel 1, dan 2/3/4. Zo volg je de opbouw van het verhaal en als je dan een vervolg deel speelt krijg je echt heel veel van die: oooow dus zooo zit dat!! momenten.
    Dat vond ik zo geweldig van deel3, dan ineens heel veel dingen uit deel één en twee duidelijker werden. Ik denk dat als je begint met de chronologische volgorde dat je dan minder van die "gloeilamp-boven-je-hoofd" momenten hebt.

    Daarna zou ik het zeker nog een keer op chronologische volgorde spelen om het verhaal goed te snappen.
    Na een enkele walktrough heb je het verhaal namelijk niet (100%)door.
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar heb je dan niet de hele tijd het idee bij 1 en 2 van 'ik snap er geen kut van!:mad:'?
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee. Het verhaal word wel duidelijk verteld, en je hebt altijd wel een idee waar het over gaat. Maar andere delen word het allemaal nog een stuk duidelijker.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als je maar aandachtig luistert naar de codec conversaties en de cutscenes. ;)
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, cutscenes overslaan is een absolute no way josé. Dan raak je een kwartier later de draad kwijt. :+
     

Deel Deze Pagina