1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Medal of Honor

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de beta speelbaar voor iedereen en kunnen BC2 eigenaars met pre-order alleen eerder beginnen. Vanaf volgende week ofzo is ie volgens mij open voor iedereen, maar het is idd een beetje vaag. We'll see. Ziet er iig heel tof uit, de stijl van Battlefield met de close-quarters intensiteit van MW2.
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik haat developers/publishers die een beta een verkooppunt maken, ze moeten blij zijn dat ik de game wil testen. En nu kan ik dus alleen in de beta komen als ik preorder want ik heb de game niet en in het lijstje van retailers staat Nederland niet eens aangekondigt. Dus sowieso geen beta voor mij dus...wacht de filmpjes wel af.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Electronic Arts en DICE hebben laten weten dat de beta voor de Xbox 360-versie van Medal of Honor vertraging oploopt. Normaal ging die van start gaan op 21 juni maar dat zal nu een weekje later zijn.

    Bij de beta-versies voor de PC en PS3 verandert er niets. Een reden voor de vertraging lieten ze niet weten, maar op de officiële website konden we dit terugvinden.

    “We are extremely disappointed about this, but want to assure you that we are dedicated and determined to delivering all of you this awesome multiplayer experience as soon as possible.”

    De beta wordt wel verlengd met een weekje, dus zoveel maakt het niet echt uit. Het volledig spel is hopelijk op 15 oktober klaar.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En nu maar hopen dat ze een Aiborne 2 twee laten maken door Dice. O-)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Nu wachten totdat het voor niet BC2 VIPS toegankelijk is. ;)


    yay. :+

    wilde eigenlijk voor de 360, maar kon het niet laten aangezien die vertraagd is en deze zo gemakkelijk te verkrijgen was/is. O-)
    Als iemand volgende week een direct download code overheeft voor de 360 versie houd ik me aanbevolen. :p Om te vergelijken enzo. En daar heb ik natuurlijk een grotere kans om XBW-ers tegen te komen.
    (het moet dan echt een direct download code zijn omdat ik op mijn EA account geen 2e beta code meer kan redeemen.)

    Kans is natuurlijk klein dat iemand toevallig een code heeft waar ie niks mee doet, maar het valt te proberen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2010
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Hoe dan?
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Voor X360 is ie sowieso uitgesteld. En voor iedereen te downloaden? Je hebt een redeem code nodig als ik het goed heb.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik hoop dat ze Voor de (PS3 ) beta de graphics expres gedownscaled hebben want dit ziet er niet uit :'-( Verder speelt hij mij teveel als BFBC2
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2010
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Van de multiplayer:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht met aanschaffen tot ik hem kan spelen.
    echt stom om geen beta of demo voor iedereen te hebben. black ops koop ik dan zeker, ze wilden concureren met COD dus als ze slim waren dan lieten ze iedereen even spelen, als hij bevalt pre-order ik hem. marketing mensen, blijft lastig
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [yt]R0_r1xjfpiU[/yt]
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ziet er wel tof & mooi uit. :eek:
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ziet er Grafisch in iedergeval VEEEL beter uit dan Batlefield Badcompany 2.....

    En het is ook meer Closecombat, daar hou ik meer van.
     
  14. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zou zeggen dat het Bad Company 3 zonder Destruction 2.0 is geloof ik dat :+

    Goed bezig DICE!
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nu hoop ik zeker dat ik nog aan de 360 beta kan komen. Dit lijkt er grafisch iets beter uit te zien, en ik kan gewoon niet overweg met de PS3 controller in FPSjes. 8)
    Voor de wat tragere games heb ik er nooit zo een problemen mee, maar nu zit ik de hele tijd in de knoop.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het ziet er toch wel mooi uit :eek:, maar ik had besloten om even geen games meer te kopen :mad:
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook zo lijken met de PS3 controller dat als je de triggers indrukt je dan als het ware in het niets grijpt. Doe mij dan maar de Xbox 360 controller, alhoewel het waarschijnlijk gewoon een kwestie van wennen is.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Juist om deze reden heb ik sinds de release nog steeds niet Killzone II uitgespeeld. ;)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe spelen jullie de PS3 versie dan? Want ik kan de beta echt niet vinden op de PSN Store.
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet een béta code hebben, zoals eerder in het topic vermeld. 1 of 2 pagina's terug zie je het hele verhaal erover.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina