Whaha =) das ook een uiterste, tja wat ook kogels verspillen is: 1 ) teveel kogels op iemand afvuren tijdens een gevecht 2 ) niet de tijd nemen zodat elke kogel raak is (te snel schieten in de richting van) 3 ) doorschieten op iemand die al dood is (lijkt op punt 1) Neem gewoon waar mogelijk de tijd voor je vijanden, let er op dat de darkness echt weg is. Anders kan je schieten tot je een ons weegt. En kijk gewoon goed om je heen voor kogels etc
Wake op Normal is idd geen kloot aan, en totaal niet eng omdat je bijna onmogelijk dood kan gaan tenzij je echt slecht speelt. Op Hard is de balans precies goed in mijn ogen en op Nightmare ben ik gewoon zoveel mogelijk weggerend omdat die gast dan echt eng en bedreigend zijn, en je wel degelijk "OH SHIT" momenten meemaakt als je ineens besprongen wordt of er ineens een Taken achter je staat die je niet doorhad.
Inderdaad, ik heb de eerste twee Eps op nightmare gedaan echt super vet. Nu ik RDR hbe uitgespeeld ga ik hier ook maar eens mee verder!!!
Ik speelde inderdaad op de verkeerde manier; ik wilde elke Taken doodschieten; dat gaat dus niet lukken. Heb nu wat terug houdender geschoten, en ben zonder problemen ep 3 en 4 doorgekomen. Uit hoeveel episodes bestaat de game eigenlijk?
ben benieuwd hoe groot de dlc gaat worden. als hij de grote van de game heeft is het een goede dlc vind ik.
En dan lees ik ook nog dat je het in een uur speelt. Hmmz waarom zou je Sonic style door de levels heen racen op normal? Dan mis je wat dit spel zo goed maakt. Genieten van de omgeving, sfeer, verhaal.
Argh, ik kon geen Achievement Guide vinden. Dus ik dacht ik moet vluchten voor die Bulldozer, maar nee dat was dus niet geval... kan ik weer helemaal opnieuw beginnen. Maar ja, erg vette game alleen af-en-toe wel frusterend.
Hier in Hoofddorp is het zelfs rond 00.00 nog niet echt donker, voelt aan alsof het 05.00 is en de zon elk moment weer kan opkomen. Ik wacht nog wel met het verder spelen van dit spel tot september- oktober
Inderdaad 1 uur kan gewoon nooit, de cinematics tussen en tijdens de episodes is meer dan een uur. Lulkoek hier allemaal.