Heeft iemand toevallig Gun Metal (gehad)? Kun je dan misschien ook even zeggen wat je ervan vind, want ik kan er op gamefaqs.com niets over vinden. Ik wil altijd graag de meningen van nadere gamers weten, voordat ik iets koop.
Sommige vinden er geen bal aan. ik vind het wel een leuk spel. maar het is wel verschrikkelijk moeilijk
hmmm, ik heb het een keer gehuurd, en het was wel kicken, alleen idd vet moeilijk. Maar ik kan me heel geod voorstellen dat de meningen over dit spel verdeeld zijn, je moet ermaar van houden.
Leuk uitziende mechgame. Je kan je robot transformeren zodat die kan vliegen etc. Schijnt aardig spel te zijn maar mist net datgene om het een toppert te maken. O.a. diversiteit en houdbaarheid..
Heb je al hier gechecked voor meer info? http://www.gamespot.com/xbox/action/gunmetal/index.html Ik weet niet welke filmpjes etc... jij wel of niet kunt zien... Ik kan ze in ieder geval allemaal bekijken, heb namelijk een abbo op deze site. Hopelijk dat dit je een beetje helpt.
Ja, hier kan ik nog wel wat mee, ik wilde em misschien halen bij play.com in die 2 spellen voor weinig geld actie. De rest boeide me namelijk niet zo.