Dit is toch gewoon niet meer normaal? Ik heb maanden gezeik gehad met RROD en andere shit, heb nu 2 weken een nieuwe Xbox, gewoon alle nieuwe kabels etc gebruikt, nu ineens 2 vastlopers, beiden in Guitar Hero. Er doen hier wel vaker apparaten vreemd, zou bijna denken dat de stroomvoorziening niet goed is of zo. Ik denk dat ik maar weer terug moet met de Xbox naar de winkel of meteen maar naar Microsoft en een paar maanden zonder Xbox?
EDIT: Nog een vastloper net, ook in Guitar Hero 5, je ziet hem eerst even haperen en dan freezed het beeld.
EDIT2: De eerste keer dat ik mn Xbox net aanzette ff op marketplace geweest, pas in Guitar Hero een vastloper, daarna 2x meteen binnen 2 minuten, beide keren meteen GH gestart. Vastloper vlak na sign in en keus voor harde schijf ipv memory card. Harde schijf is van oude Xbox, zou daar het probleem liggen? Ik heb daar veel downloads en save games etc op staan die ik niet kwijt wil. Nu in Cod4 ook sign en volgens mij moest ik ook voor harde schijf of memory card kiezen, maar na paar minuten nog geen vastloper.
Laatst bewerkt: 8 jun 2010